Tilausajokuljettaja

Anonyymi-ap

Olen ajatellut hakeutua alalle ja nimenomaan ajamaan tilausajoja. Palkka kuulemma huomattavasti parempi ja ajot mielekkäämpiä. Onko palkkauksessa tosiaan suuri ero kaupunkiliikenteen kuljettajaan?

14

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On siin. Meillä osa painaa nurkkaa ja sit illat ja vkl tiluria. Siinä se 3500-4500€ väliin päivärahoineen on mitä ne saa kuussa käteen palkkaa

• Anonyymi

Sama tuntipalkkahan siinä on. Tilausajot ajoittuvat varsin usein viikonlopuille, joten sunnuntailisäähän sieltä usein ropisee, tosin läheskään kaikki talot eivät viitsi maksaa sitä.
      Jos meinaa tiluria ajaa päätyökseen on oltava valmiina lähtemään, kun kutsu tulee.
      Jos pitää aina morsiamelta lupa kysyä, niin voit unohtaa nuo hommat.
      Ihmisten kanssa on tultava toimeen.
      Omatoimisuutta pitää olla, sillä olet usein kaukana korjaamolta ja hyväksi on jos edes jotain ymmärtää autoista.

• Anonyymi

"Omatoimisuutta pitää olla, sillä olet usein kaukana korjaamolta ja hyväksi on jos edes jotain ymmärtää autoista."

Tää on niin tosi. Miten lie edes mahdollista, että kaikki semmoiset pikkuviatkin, joita ei ole tullut koskaan aiemmin vastaan, mutta häiritsevät matkan kulkua, niin iskevät aina reissussa, kun olet kaukana mekaanikoista tai heidän työajoistaan. Jotenkin ne vaan on aina ratkaistava

• Anonyymi

Kiitos! Homma on juuri niinkuin ajattelin ja isompi palkka mukava bonus vrt kaupunkiliikenteen kuskeihin.

• Anonyymi

Väärin. Kaikista paras palkka on HSL alueen kuljettajilla. Myös monet lisät on HSL alueella paremmat kuin muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Kaikista paras palkka on HSL alueen kuljettajilla. Myös monet lisät on HSL alueella paremmat kuin muualla.

Ei voi edes verrata työnä tiluriin. Niin paljon helpommalla raha tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa huomata sekin, että monissa tilurifirmoissa harmaa talous rehottaa. Jokaisella firmalla on eri palkkaus, jopa joka kuskilla saman talon sisällä on eri palkka. Jos alkaa kyselemään tes-palkan perään, saattaa olla että töitä ei enää ole. Kilpailu alalla on myös niin raakaa, että tessin mukaista palkkaa yrityksillä ei ole varaa maksaa. Jos maksaa, ei ole ajoja. Näin hulluksi on homma valitettavasti mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tosin paikkurikuskin työssä haasteena se että kestääkö pääkoppa saman toistoa, jatkuvaa pysäkeillä käyntiä, typeriä ihmisiä (niin kolleegat kuin matkustajat sekä kanssa-autoilijat) ja kaupunkiliikenteessä ajamista jossa ei pysty hetkeäkään rentoutumaan toisin kuin maantieajossa. Työ on kyllä tosiaan niin helppoa että helpommalla ei samaa rahaa saa mistään.

• Anonyymi

Itseäni ei kyllä paikkurikuskin hommat kiinnosta. Puurrat pienellä palkalla v-käyrä maksimissaan. Tilurilla otat helpoilla ajoilla isommat massit liiveihin.

• Anonyymi

En tiedä millaista palkkaa muualla saa mutta en kyllä pidä omaa 19,25e/h ja noin 56k€ vuosituloja paikkurin ratin vääntämisestä mitenkään erityisen pieninä.

• Anonyymi

Tilurikuskin palkka alkaa siitä mihin paikkurikuskilla loppuu. Mutta ei sinne kaikki pääsee töihin.

• Anonyymi

taidat puhua suuta suuremmalla , eikös se. mene niin isäntä ottaa ajot halvalla ja kuski ajaa prosentilla ja osa/päivärahoilla revi siintä kovat tulot ja kaikki han meistä vanhenee niin eläkkeessä kyllä huomaa nuo päivärahat niistä ei kartu eläkettä no ja suurin osa keikkamiehistä on ns, "isäntä renkejä"

• Anonyymi

Keikkamiehiä, elämäntapakuljettajia, isännän neitejä, sekä eläkeukkoja.
      Lähes maksavat siitä että pääsevät duuniin.
      Se systeemi on mätä.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Miehiä jotka nauttivat työstään, isolla palkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      109
      5683
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3757
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      81
      3298
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      16
      2903
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      242
      1951
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1943
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      140
      1729
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1666
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1584
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1503
    Aihe