Anaali kiinnostaa

Anonyymi-ap

On alkanut kiinnosta että saisin kalua sisään. Tiedän että tulee sattumaan mutta onko pahempi kun työntyy sisään vai sitten kun pannaan. Onhan tuota tullut kokeiltua kaikenlaista kun runkkaan mutta olisihan mukava saada spermatkin sinne

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa itsekin haaveilen että saisin spermat sisälle.

• Anonyymi

Kokemusta on 2kertaa. Meni sen verran että laukesi sisään mutta en voinut ottaa syvälle. Oli sen verran iso tapaus ettei puhettakaan että olisi kunnolla pannut. Toinen kerta oli helpompi. Suosittelen kokeilemaan

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs moukaroitte ja paskalle haisette. Itepähän tiedätte mitä teet.

• Anonyymi
      UUSI

Nuorempana, pari-kolmekymppisenä tuli annettua peppua vanhemmille miehille lukemattomia kertoja.
      Lisäksi käytin dildoja.
      Ei se satu jos käyttää kunnon liukkaria ja hitaasti työntää sisälle.
      Siinä vaiheessa kun kalu alkaa työntämään sisään ei kannata itse runkata sillä se kiristää peppureikää, pitää yrittää olla vaan se hetki hyvin rentona.

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs olet röh röh porsas.

• Anonyymi
      UUSI

Paljon liukkaria ja tuo itsensä runkkaaminen pitää paikkaansa. Kun kalu on rauhallisesti pantu sisään voi vetää ulos ja lisätä liukkaria.

• Anonyymi
        UUSI

Niinkö sulla tekee. Mitäs annat speden tuikkailla kakkoseesi hähähähää

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se varmasti mahtava tunne kun saa aitoa. Olisi mahtava kokemus tavata mies joka ottaisi minut hellästi kun pylly on neitsyt. Olen dildoa kokeillut monta kertaa.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan siinä oma jännitys ja kiihotus.

Olen kyllä leikkinyt erään kaverin kanssa pelkällä dildolla. Makasin sängyllä ja kaveri työnteli dildoa peppuuni. Kyllä sekin kiihotti.
        Erään vanhemman miehen (itse 35v ja hän 72v) seurassa pidin esityksen jossa keimailin alasti hänen kesämökin pihalla, runkkasin, pyllistelin ja työntelin dildoa peppuun. Vanha Mies ei ollut koskaan nähnyt livenä dildoa. Lopuksi mies otti minulta suihin ja dildo oli pepussani. Sain ruiskuttaa spermat suuhun. Tämä tapahtui 2019 vuonna.

• Anonyymi
        UUSI

Jostain syystä mulle dildot sattuu, mutta oikee muna tuntuu aina taivaalliselta. Ei jousta tai jotain. Isompikin kulli uppoaa kun rentoutuu. Kun varsinainen nainti sitten alkaa, niin tulet unohtamaan kaiken muun. Kunhan kaverin kulli ensimmäistä kertaa osuu eturauhaseesi toivot ettei se lopu koskaan. Odotas ekaa laukeamistasi oikee muna sisälläsi. Se on normi orkku x100. Varsinkin ilman kumia. Tuntee itsensä niin pannuksi peppu spermaa valuen.

• Anonyymi
      UUSI

Hieno kokemus on sinulla

• Anonyymi
      UUSI

Nuorempana tullut kokeiltua nykyään ukm. Onhan se hieno tunne ja aivan erinlainen kuin dildo tai joku muu. Kyllä se onnistuu vaikka olisi isompikin kyrpä pitää vain alkaa ajan kanssa. Liukkaria ja ensin sormilla ja mitä useamman saa sisään helpottaa kun on terskan vuoro. Kaverilla kohtuu iso meni aikaa ja minun pienemmällä onnistui kohtuu helposti. Hieno tunne ottaa ja antaa ja kun laukeaa keli on erittäin liukas. Tuntuu että tämä jatkuisi ja jatkuisi ei loppuisi koskaan

• Anonyymi
      UUSI

Kyljettäin hitaasti liukkailla vois toimia. Kipu häviää uskomattomaan kiimaan nopeasti, etkä huomaa sitä enää.

Itsellä eka kerta oli kyllä vähän "raju". Päädyin ratsastamaan yhden hottiksen ( väitti olevansa 100% hetero ) kullilla. Tehtiin vielä yön aika vs ja tää kaveri hyppäsi itsekin ratsaille.

Oli aivan tajuttoman kuumaa nähdä kaverin laskeutuvan kullini päälle. Katselin miten pallit hakkasi vatsaani vasten ja miten sillä seisoi kivenä taivaaseen sojottaen. Kun olin tulossa tartuin kaverin kohtuullisen kokoiseen meisseliin ja aloin vatkata sitä. Samalla kun tulin tunsin miten spermaa lensi kasvoilleni, vatsallesi ja kaikkialle. Oma kalu sykki suolessa samalla kun mulla oli sykkivä penis kädessä. Siinä mulla 100% hetero.

En voi kuin suositella. Jäät koukkuun. Ainakin mulle kävi niin, ratsastus toisen miehen kanssa on kuuminta mitä tiedän.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla homma onnistuu takaa että olen itse vatsallaan ja aivan rentona ja myös ratsastamalla. On tosiaan hienoa kun kalu heiluu edessä ja alkaa pikku hiljaa valumaan ja kohta sperma lentää...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7390
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5500
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3039
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1578
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1416
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1109
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      242
      1025
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe