Katselin mainoksen maikkarin uudesta suursarjasta, jossa venäjän pienet tunnuksettomat vihreät miehet valloittavat Hankoniemen (aivan niinkuin Krimillä tapahtui vuonna 2014). Sarjassa vihreiden poliitikko ja entinen kansanedustaja näyttelee Suomen pääministeriä. Mainoksissa Pirkka-Pekka Petelius hehkuttaa sarjaa siitä miten se saattaisi olla totta. Mikä väite onkin täysin totta, mutta pirun tekopyhää toimintaa Peteliukselta koska juuri hänenlaistensa poliitikkojen takia me olemme tässä tilanteessa. Peteliuksen vihreät on vuodet ajanut puolustusvoimia alas ja halunnut leikata heiltä rahat pois, tuhonnut maanpuolustahtoa, polarisoinut ja jakanut kansaa. Ja vielä maamiinatkin poistivat jne. Ja nyt Petelius vielä kehtaa tehdä itse aiheuttamallaan tilanteella rahaa ja mainetta itselleen.
Pirun vastenmielistä! Mutta mitä muuta voikaan odottaa vihreiltä...
Pirkka-Pekka Petelius & uusi tv-sarja Konflikti.
15
540
Vastaukset
- Anonyymi
TV-sarjan ensi-ilta tämän kuun lopussa, eli ihan muutaman päivän päästä.
- Anonyymi
Ja vielähän vihreät ajaa samaa linjaa: Haluavat leikata puolustusvoimilta ja vihreiden kuuluvin puhenainen Diarrea vastustaa kovaan ääneen jalkaväkimiinojen palauttamista isänmaan puolustuskykyyn.
- Anonyymi
https://www.suomi24.fi/viihde/kauhea-uhkakuva-tv-sarjana-suomeen-hyokkaa-tuntematon-vihollinen-konflikti-starttaa
Suomi24 myös mainostaa sarjaa... Itse veikkaan että venäjä parahtaa tästä aikalailla ja keksii vaikka millaisia juttua asian tiimoilta. Niin tapahtui silloinkin kun Norjassa tehtiin muutama vuosi sitten vastaava sarja "miehitetty".
Konflikti la 30.11. klo 21 alkaen MTV3-kanavalla. - Anonyymi
Arvosteluissa sarja on ainakin lytätty täysin. Myös vihreiden poliitikko PPP:n osuus siinä.
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuva-arvostelut/arvostelu-mtvn-ankea-suursarja-konflikti-on-yhdistelma-iltapaivalehden-looppia-ja-puolustusvoimien-mainosta/ - Anonyymi
Onkohan tämä jokin komedia?
- Anonyymi
Suomalaisia totutetaan viihteen varjolla sotaoloihin.
- Anonyymi
Pirkka Pekka Petelius tuntuu näyttelevän sarjassa itseään, ehkä vähän Tuomiojamaisin lisäpiirtein.
- Anonyymi
Nuukeri taas näyttelee...onko pakko?
- Anonyymi
Pari vuotta eteenpäin ja on sitten taas julkisesti katumassa ja pyytämässä tätäki rooliaan anteeksi niinkuin on tehnyt aikaisemminkin.
- Anonyymi
Pirkka-Petteri näyttelee maanpetturia helvetin uskottavasti.
- Anonyymi
Tulee tosiaan ihan kuin luonnostaan? Helppo homma näyttelijälle kun esittää vain omaa itseään?
- Anonyymi
Joko suomen isishaara kasvaa?
Uutiset maailmalta juuu
Pekka haavisto? - Anonyymi
YLE tehnyt jutun sarjasta. Lisäksi Kultainen Venla -palkinnot jaetaan tänään perjantaina. Aku Louhimiehen ohjaama Konflikti on saanut useita ehdokkuuksia. Ja muutaman kerran cancelointi yrityksen kohteena ollut Louhimies taidettiin palkita juuri parhaan ohjaajan pystillä.
https://yle.fi/a/74-20137420 - AnonyymiUUSI
Pirkka-Petteri näyttelee maanpetturia helvetin uskottavasti. Vai esittääkö?
- AnonyymiUUSI
No sitähän olen itsekin miettinyt että esittää se tässä tv-sarjassa vain itse itseään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072