Kunnan virkahenkilö käytti juuri 34.000e uusiin ulkokuntoilulaitteisiin, veikkauksia kehiin, kuinka kauan menee että kunnan hulikaanit laittaa ne p*skaksi?
Laiteilla voi tehdä 7 eri liikettä, se on 4850e per liike. Aika paljon tangosta jossa voi vetää leukoja.
On se kova vimma että saa kaikki verorahat tuhlattua, vai eikö kuntalaiset osaa punnertaa kotonaan ja onhan kunnassa jo kuntosalikin ennestään. Arvaan että laitteita tullaan käyttämään alle 15 tuntia vuodessa siihen mihin niitä on tarkoitettu ja puolessa vuodessa kaikki on hajotettu käyttökelvottomiksi.
Uudet ulkokuntoilulaitteet
16
431
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö se paikkansa että kunta on tilannut uuden traktorinkin , vai onko höpöhöpö juttu. Aika ruotoiseen kuntoon se nykyinen Valtra on ajettukin verrattuna siihen miten yksityinen omistaja olisi kohdellut kallista työkaluaan. Loppumaton hankintalista veroeuroille olisi nytkin jos ei olisi talouden huomattu menneen kuralle ,eikä vain tilapäisesti .
- Anonyymi
Totta se on, vanha Valtra A93H meni vaihdossa ja uusi on Valtra A105MH4 vm 2022. Välirahaa piti maksaa 40.000 veroeuroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta se on, vanha Valtra A93H meni vaihdossa ja uusi on Valtra A105MH4 vm 2022. Välirahaa piti maksaa 40.000 veroeuroa.
Paljonko siinä "uudessa" on tunteja?. Onhan kylässä Valtran huolto jos remonttia pitää alkaa tekeen kun tyyppiviat alkaa vaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko siinä "uudessa" on tunteja?. Onhan kylässä Valtran huolto jos remonttia pitää alkaa tekeen kun tyyppiviat alkaa vaivata.
~200h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~200h
6000h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on peräkammarin poika pahasti hakoteillä :) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on peräkammarin poika pahasti hakoteillä :) :)
Uusi sen olla pitää ja hinta 145000€ alv 0. Ituniskat ostaa luotolla vielä kalliimpiakin,mutta tuolla hinnalla saa juuri ja juuri pikkuValtran.
- Anonyymi
Kateus on katoavaa kansanperinnettä mutta onneksi sitä Vesilahdessa vielä riittää :)
- Anonyymi
Siitä ei voi olla kateellinen jos kunta hassaa maksamani veroeurot sellaiseen humpuukiin josta en nettosaajana saa mitään hyötyä. Huolissani olen siitä mihin on maalaisjärki hävinnyt päättäjiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei voi olla kateellinen jos kunta hassaa maksamani veroeurot sellaiseen humpuukiin josta en nettosaajana saa mitään hyötyä. Huolissani olen siitä mihin on maalaisjärki hävinnyt päättäjiltä.
No teillä emäntä ainakin nauttii `täysin rinnoin`kunnan palveluista :)
- Anonyymi
Missä nämä laitteet sijaitsee?
- Anonyymi
Jossain pimeellä pellolla kai pappilan tien varressa. Siinä on suurta järkeä käytetty.
- Anonyymi
Ei ne vielä sijaitse missään, vastahan ne on hankittu
- Anonyymi
Täytyyhän virkahenkilön jotain tehdä palkkansa eteen.
- Anonyymi
Talouden tasa painoitus menossa tai alkamassa HUOH! mä en kestä tätä pölhölää ja pitäisi säästää turhakkeissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talouden tasa painoitus menossa tai alkamassa HUOH! mä en kestä tätä pölhölää ja pitäisi säästää turhakkeissa .
No jätä vaikka vessapaperit ostamatta ja pyyhi sormella...Lambi on ihan turhake😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815