Mikä on sinun erikoisin runkkaus?
Itselläni oli joskus kolmekymppisenä kun omistin pienen henkilöauton jossa oli vaihdekepin nuppi sellainen solakka.
Erään kaupungin rannan puskien suojassa riisuuduin autossa aivan alasti.
Voitelin peppureiän ja vaihdekepin nupin liukkarilla ja sitten vaan hitaasti laskeuduin vaihdekepin päälle. Toinen jalka oli kuskin jalkatilassa ja toinen pelkääjän puolella.
Runkkasin vaihdekeppi pepussa ja orkku oli kyllä mahtava.
Erikoisin runkkaus?
9
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa melko homolta.
- Anonyymi
Minä tein ihan samalla tavalla mutta lisäksi vielä otin ennen vaihdekepin anukseen ohjaamista yhden tulpanjohdon auton moottorista irti ja sitten laitoin auton käymään. Oli mahtava kokemus kun 3 pytyllä täristen käyvä moottori sai vaihdekepin vatkaamaan perseessä ihan villisti. Muutaman minuutin päästä lensi mälli takalasille saakka!
- Anonyymi
Saisit pitää mun 17/4.5 vaihdekeppinä. T.+60ukm.
- Anonyymi
Jos jatketaan autoteemalla, oon autoa ajaessa joskus runkannut. Noi vaihdekeppitarinat kuulostaa kyllä nii kuumilta, että pakko hakea liukkari ja lähteä tästä ulos
- Anonyymi
Ajoin täysikokoista tilausajo bussia, jonka takaosassa oli vain 8 matkustajan ryhmä. Runkkasin väsyneenä ajaessani 90-100 km/h vauhtia. Mällit lensivät osin Scanian kojelaudalle.
- Anonyymi
Katselin peilin kautta kaunista parturinaista ja tunsin hänen kosketuksensa. Kaivoin kaluni esille ja runkkasin niin kauan, että sperma lensi vatsalleni paidan sisälle. Oli kiihottavaa ja ihanaa. Jälkeenpäin olen miettinyt, mahtoiko nainen huomata mitään. Ainakaan hän ei sanonut mitään.
- Anonyymi00015
Minä kävin -90 luvulla stadissa Punavuoren perukoilla erään vanhan naisen parturiliikkeessä.
Kerran tällä naisella oli housuista vetskari auki, hänellä oli myös isot rinnat jotka tunsin hartioissani ja niskassa.
Ylläni kun oli se suojaviitta niin kaivoin salaa shortsien lahkeesta kakun esiin ja sormen päillä hyväiilin terskaa, tunsin kuinka terskan päässä oli jo liukasta. En kuitenkaan orgasmiin saakka päässyt.
- Anonyymi00016
Oli kuuma kesä ja veneilinukkini pienellä veneellä ja pienellä perämoottorilla Etelä-Suomen rannikolla.
Olin alasti veneessä. Alkoi seisomaan niin annoin veneen lipua erään hyvin pienen saaren rantakaislikkoon, kaksikko ei kuitenkaan tarjonnut tarpeeksi suojaa mitta silti aloin veneesä runkkaamaan. Kesämökkejä oli rannat täynnä. Saaresta oli matkaa mantereelle 200 metriä. Kaiskikko oli mantereen puolella. Kiihotti ajatus että jos joku nyt kiikaroi touhujani.
Kokeilin työntää peppuun ensin airon kädensijaa joka oli kulunut sileäksi. Helposti liukui peppuun kun oli peppuvako aurinko oireesta liukas. Vanhassa kaksitahtisessa perämoottori saa oli houkuttelevan näköinen kaasukahva, sellainen uurteinen.
Airon päänpois pepusta ja voitelun aurinkovoiteella perämoottorin kahvan liukkaaksi ja pyyhäkäisin voidetta myös peppureiälle.
Vetäisin moottorin käytiin ja annoin tyhjäkäynnillä pyöriä ja työnsin kahvan pepuuni. Tuntui hurjan hyvälle tärisevä kahva pepussa ja se koko tilanne kiihotti niin että sain heti orkun, spermaa lensi useita ruiskauksia veneeseen. Se oli kesäloman paras runkkaus ja paras orgasmi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691