Muistin että VASEMMISTO on se puolue jossa menestyn.

Anonyymi-ap

Helga tais olla myös VASEMMISTO PUOLUEESSA ja EI HÄNKÄÄN OLLUT KOKOOMUSLAISTEN SUOSIOSSA!
Eli HELGAA KYLLÄ VOISIN KUNNIOITTA, koska HÄNEN TAVAT SENTÄÄN OSAAN.
VOISIN HUOMENNA LAITTAA SÄHKÖPOSTIA JA KYSÄSTÄ, että: PITÄÄKÖ TEIDÄN PUOLUEESSA NUOLLA KOKOOMUKSEN PERSETTÄ VAI KÄYTETÄÄNKÖ HEILLE PERSETTÄ JA SANOTAAN, ETTÄ MITÄPÄ JOS IMISIT SITÄ MAAN KUULUA PARSAA VAAN!
ALUKSI ON KYLLÄ VAIKEAA, mutta JOS PUOLUEESTA SAA TUKEA JA OVAT SAMAA MIELTÄ, ETTÄ YHTEISKUNTA ON PERSEESTÄ NIIN MINÄ USKON, ETTÄ VASEMMISTO PUOLUE NOUSEE ENTISTÄ UPEAMPAAN LOISTOON LAPISSA!
MINÄ SENTÄÄN OPIN NOPEASTI NUORISON HIPSTERI JA MUUT TRENDI JUTUT.
OSAAN SENTÄÄN KERTOA, ETTÄ BENZO ON INARISSA IHAN TAVALLISTA NESTEELLÄ MYYTÄVÄÄ BENSIINIÄ ELI BENSAA!
OSAAN MYÖS KERTOA, ETTÄ KOKSU ON COCA COLA ELI KOKISTA!
NUO ON INARIN SLANGIA JA HE VETIVÄT MYÖS PIZZOO ELI NORMI PIZZAA.
NUORISO VAAN ON SELLAISIA, ETTÄ HE KÄYTTÄVÄT OMAA SLANGIA KUN JUTTELEVAT JA VANHEMMAT JOTKA KESKUSTELEE NUORTEN KANSSA OPPIVAT MYÖS YMMÄRTÄMÄÄN MISTÄ HE PUHUVAT.
KYLLÄ MINÄKIN SANOIN VÄLILLÄ, ETTÄ: VITUN DAIJUT DILLET OON VIELÄ KUSESSA TEIDÄN BENZOJEN JA KOKSUJEN KANSSA, KOSKA EI VITTU NUO SAATANAN FOSSIILIT VITTU SNAIJAA EIKÄ BONJAA MITÄÄN KOSKA HE OVAT TYNNYRISSÄ KASVANEITA!

KYLLÄ TÄSSÄ NÄIN PÄÄSI KÄYMÄÄN, MUTTA VITTU SAAVAT LUVAN KORVATA JA ÄÄNESTÄÄ NIIN SAAVAT RAUHASSA VETÄÄ KOKSUU TULEVASSA SEKÄ PÖRISTELLÄ PERKELE BENZOILLA MINNE HUVITTAA!

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmostassa on muistaakseni Saariselän taksi suhari ja hänelle minä voin sanoa jos satun sille päälle, että: OTAPPA KUNNIALLINEN TAKSI KURVAA TOLPALLE TÖIHIN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN TYÖTÖN JA TOISET ON ELÄKKEELLÄ JOTEN MEILLÄ ON AIKAA HOITAA YHTEISKUNNAN ASIOITA.

• Anonyymi

Voin ottaa sitä PARSAA mukaan ja sanoa, että: VIHREÄT LÄHETTI TERVEISIÄ JA HE ILMEISESTI HALUSIVAT, ETTÄ KESKUSTELLAAN PARSASTA NIIN SAADAAN UUSIA ASIOITA KUNNAN KOKOUKSIIN. MINÄ VOIN ALOITTAA ELI PARSA ON TERVEELLINEN KASVIS JOKA TUOTTAA HEDELMÄLLISTÄ KESKUSTELUA...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin ottaa sitä PARSAA mukaan ja sanoa, että: VIHREÄT LÄHETTI TERVEISIÄ JA HE ILMEISESTI HALUSIVAT, ETTÄ KESKUSTELLAAN PARSASTA NIIN SAADAAN UUSIA ASIOITA KUNNAN KOKOUKSIIN. MINÄ VOIN ALOITTAA ELI PARSA ON TERVEELLINEN KASVIS JOKA TUOTTAA HEDELMÄLLISTÄ KESKUSTELUA...

Tennilä sais myös KUNNIAA, koska hän on oikeesti ENSIMMÄINEN POLITIIKKO ja KANSANEDUSTAJA jonka kanssa olen keskustellut.
        Minä olin oikeesti LENKILLÄ, koska kävin tuohon aikaan päivittäin noin tunnin kävelyn lenkin. Olin kävelemässä kotia päin, kun Tennilä pysäytti SAALEMIN edessä ja sanoi minulle: Sinä voisit tulla syömään TL-GRILLIIN, koska minulla on vaali tilaisuus ja tarjoan ruuat siellä.
        Sanoin hänelle, että: Kiitos kutsusta, mutta en ole varmaan että ehdinkö.
        Kävelin kotia ja sanoin: Kylällä oli joku mies joka kutsui ihmisiä Telluun syömään ja minä en kyllä ehdi, koska minun pitää käydä suihkussa ja laittaa itseni joten mulla menee monta tuntia.
        Isäni katsoi minua vähän hitaasti ja sanoi : Tuo on ollut Tennilä joka sinut on pysäyttänyt.
        En ollut edes kiinnostunut politiikasta tuolloin, mutta meillä kyllä alettiin puhumaan politiikka tuon jälkeen. Kuuntelin välillä, kun kävi vieraita joiden kanssa isä jutteli.
        En kehdannut edes sanoa hänelle, että: Tellu on meidän kylän räkälä joten en kyllä tule.
        Minä olin sentään kohtelias ja sanoin: Tulen jos ehdin.
        Tuohon aikaan minä en ehtinyt ikinä edes 2 tunnissa mihinkään, koska minulla meni hiusten laitossa helvetti tunti ja toinen tunti meni, kun hain vaatteita ja vetelin meikkiä naamaan.

Olen sentään ehtinyt kaikesta kiireestä huolimatta pysähtymään, kun Esko Juhani Tennilä pysäytti minut ihan varta vasten.
        Tuo TENNILÄ juttu on kyllä OIKEASTI KOVA JUTTU, koska hän sentään teki jotain mihin harva kansanedustaja ehdokas on pystynyt.
        Hän oli LAPIN LÄÄNIN OMA KEKKONEN vaikka hänellä oli HIUKSET PÄÄSSÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe