Ryzzänmieliset jankuttaa samoja juttuja, mutta miksi te menette vastaileen noihin provoihin - haloo?
Kun naapurissa on valloitushaluinen hullu diktaattori johon ei voi yhtään luottaa, niin pienen maan on syytä liittyä Natoon, sillä yksin ei pärjää.
Ja kuten tiedetään niin pikkuruisiin Balttian maihin ei ryzzä ole hyökännyt, koska ne kuuluvat Natoon. Jos Ukraina olisi ollut Nato-maa, niin Putin ei olisi antanut hyökkäyskäskyä.
Paras venäjämielinen - delannut venäjämielinen.
Venäjämieliset toistaa samaa: "Miten Suomen turvallisuus parani Naton......" blää blää..
11
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vanhat YYA-vasemmistolaiset ne vastustaa Natoa.
- AnonyymiUUSI
Äärivasemmisto.
- AnonyymiUUSI
Suomen turvallisuus on parantunut Naton myötä.
- AnonyymiUUSI
Näin on.
- AnonyymiUUSI
Hanki elämä. :DDD
- AnonyymiUUSI
Muuta venäjälle.
- AnonyymiUUSI
Pelkkää provoilua koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Kuollut putinisti - paras putinisti.
- AnonyymiUUSI
Olen naton kannalla vielä. Mutta jos se ei haluakaan auttaa, en ole sen kannalla silloin.
- AnonyymiUUSI
Koska olen äärimmäinen pessimisti, en luota mihinkään tässä maailmassa. Sitten on mukavia yllätyksiä kun minun pessimismiin ei ollutkaan syytä. Pessimissä ei tarvitse pettyä. Tosin siitä voi olla sydämelle haittaa aina pelätä jotain.
- AnonyymiUUSI
Jos _Ukraina olisi ollut natomaa, vallankaappausta ei olis hyväksytty, eikä venäläisväestön kimppuun käymistä. Joten tosiaankin, sota olisi vältetty, mutta toisesta syystä kuin kuvittelet.
Zimbabwe ei ole natomaa, onko Venäjä hyökännyt sinne? Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887