Millateillakohan valheilla tää mun elämä pilattiin tällä kertaa

Millateillakohan valheilla mun elämä pilattiin kun menit noin empatiakyvyttömäksi, että estit heti igssä, vaikka olin selkeästi hädässä. Ja sit toi exäkin vielä vainoaa tuolla ja ei jätä rauhaan, vaik haluisin olla yksin nyt... tilanne on mennyt ihan vitun ahdistavaks ja hirveeks..

17

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Menee sit oikeuteen jos jotain vakavia valheita on musta levitetty, tiedoks vaan trolleille ja häiriköille. Mä EN NYT JAKSA. :))))

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa siltä, että puhallat itse koko ajan happea liekkeihin.
      Jätä se tyttö rauhaan,kun kerran se on blokannut sinut joka paikassa. Tuo käytös on väärin.

• UUSI

Hän on mun koko maailma ja kukaan ei ymmärrä mun tilannetta, kukaan ei ymmärrä miten kuolen, kukaan ei nää tai tajuu, oon ihan yksin ja sit ihmiset vielä ahdistelee mua, eikä anna mun olla yksin, kun haluisin vaan olla täysin yksin...

• UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Hän on mun koko maailma ja kukaan ei ymmärrä mun tilannetta, kukaan ei ymmärrä miten kuolen, kukaan ei nää tai tajuu, oon ihan yksin ja sit ihmiset vielä ahdistelee mua, eikä anna mun olla yksin, kun haluisin vaan olla täysin yksin...

niinku saan paniikki-ahdistus kohtauksen kun en kestä tälläst, miten joku niinki empaattinen ja ihana kuin veera voi hylätä mut täysin, mä uskon, että niillä vanhoil koulututtu sosiopaateil on sormensa pelissä, todella julmaa mua kohtaan, vaikka oonkin tehnyt väärin, mut se vääristely on niin sairasta musta...

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

niinku saan paniikki-ahdistus kohtauksen kun en kestä tälläst, miten joku niinki empaattinen ja ihana kuin veera voi hylätä mut täysin, mä uskon, että niillä vanhoil koulututtu sosiopaateil on sormensa pelissä, todella julmaa mua kohtaan, vaikka oonkin tehnyt väärin, mut se vääristely on niin sairasta musta...

Mitä tehnyt väärin? Kerro nyt. Anna tarttumapibtaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tehnyt väärin? Kerro nyt. Anna tarttumapibtaa

Sinä se aina kerjäilet tätä tiatoa oli gupen nikki mikä hyvänsä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se aina kerjäilet tätä tiatoa oli gupen nikki mikä hyvänsä

Tämä on tätä digiajan metsästäjä-keräilyä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tätä digiajan metsästäjä-keräilyä

Kuhan kuhaa ei tulis nuotioon ja nälkä jäisi reaalissa, on mentävä eteenpäin siis

• UUSI

Kaikki ihmiset toiminnallaan vaan pahentaa mun ahdinkoa, en kestä enää, halusin vaan elää normaalia elämää ihmisen kaa, jota rakastin aidosti eniten koko sydämestäni tässä maailmassa.. mikään ei tuu ikinä oleen hyvin tässä helvetissä, nyt oon täysin varma, että tää on helvetti.

• Anonyymi
      UUSI

Näytä terapeutillesi näitä kirjoituksias täällä. Ehkä se osaa pistää nämä asiat oikeaan kontekstiin ja ymmärrät sitä kautta miten toimit.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta mieshän kyselee tältä Veeralta täällä. Ehkä hän tietää paremmin🥱

• Anonyymi
      UUSI

Jos saisin tälläistä pommitusta ig:ssä yms. Niin estoon menisi minullakin. Et tilasi vuoksi taida ymmärtää miten ahdistava olet.

• Anonyymi
        UUSI

Joo se o guppe yks klikkaus ja se on siinä

• Anonyymi
        UUSI

Ihan samat ajatukset.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samat ajatukset.

Ehkä tämä on aapeegupen mielestä asianmukainen tapa riiailla naisia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tämä on aapeegupen mielestä asianmukainen tapa riiailla naisia

Vähän säälittävää kun sivu ei millään lataudu

• UUSI

Estettiin jo ennen kuin oireilin millään tavallaan :')

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      120
      3187
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      75
      1715
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      11
      1357
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1260
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1131
    6. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      62
      1006
    7. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      73
      984
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      934
    9. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      843
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      843
    Aihe