Jotain hyötyä siis talvimyrskystä. Ehkäpä lissun edusta myös rauhoittuu hieman.👍
Skuutit talviunilla ja poissa katukuvasta
12
175
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei valtio maksa skuuteista romutusrahaa?
- Anonyymi
Nyt lumimiehet voisi tehdä jotain hyödyllistä kun kaupungin virkamiehet ei siihen kykene. Lumikuormaajan kauhaan kun raapii kaikki liikenneväylällä lojuvat sähköpotkurit ja kuorma-auto kippaa lumet jokeen, niin päätyy värkit oikeaan osoitteeseen.
Kaupunki ei välitä yhtään pyöräilijöiden turvallisuudesta, eikä suostu kieltämään sähköpotkurien vuokrausta. Nuorten hullutukset menee turvallisuuden edelle. Potkut tuollaisille viranhaltijoille. Taitaa olla nostettu yrittäjiltä lahjusrahaa, kuten on tapana nykyään.- Anonyymi
Mitä tuohon nyt sanoisi? Muuta kuin että suurin piirtein naulan kantaan.
- Anonyymi
Nimi esille, kuka on kaupungin virkaihminen, joka vastaa tällaisessa tapauksessa pyöräilijöiden turvallisuudesta.
Kenelle voi toimittaa vaikka kaupunkilaisilta kerätyn nimilistan, jossa vaaditaan nämä tappovehkeet kielletyiksi.
Olen itse kolaroinut kahdesti hämärällä tieosuudella pyörätiellä kaadetun scootin kanssa, sekä olen nähnyt monia läheltäpiti tapauksia. Vanhemmat pyöräilijät ovat aivan shokissa näiden kaahailevien scoottikakaroiden kanssa. Eivät tahdo uskaltaa enää pyöräillä lainkaan.- Anonyymi
Ei takuulla uskalleta antaa vastausta, kuten tyypillistä on. Yleensä tällaiset huuhaatyypit joiden pitäisi olla jostain vastuussa, piilottelevat jossain kun vastuuhenkilöä kysytään.
- Anonyymi
Suolestahan nuo vuokravehkeet on kun ei ole omaa omaisuutta niin jättävät minne sattuu.Jos kielletään, ostavat omat laitteet ja niitä ei sitten enää jätetä mihin sattuu vaan huolehditaan niistä.Toiset jotka ei osta, joutuvat kävelemään ja kansanterveys kiittää.
Ei siis ole kuin positiivisia seurauksia kiellolla.
- Anonyymi
Nimilistaan saataisi varmasti muutamassa päivässä enemmän nimiä kuin oli eu- äänestyksessä kyllä lipukkeiden kohdalla.
- Anonyymi
Ei oloe kukaan ilmoittautunut tai ilmoittanut, kuka niitä lahjuksia ottaa.
- Anonyymi
Miksi et itse ilmoittaudu.
- Anonyymi
Nuo firmat jättävät skuutteja heitteille, maksaako vakuutus silti täyden korvauksen kun skuutti katoaa taikka tärveltyy.
- Anonyymi
Lissun takana tavara vaihtaa omistajaa.
- Anonyymi
Lissulla huono tavara.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735