Skuutit talviunilla ja poissa katukuvasta

Anonyymi-ap

Jotain hyötyä siis talvimyrskystä. Ehkäpä lissun edusta myös rauhoittuu hieman.👍

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei valtio maksa skuuteista romutusrahaa?

• Anonyymi

Nyt lumimiehet voisi tehdä jotain hyödyllistä kun kaupungin virkamiehet ei siihen kykene. Lumikuormaajan kauhaan kun raapii kaikki liikenneväylällä lojuvat sähköpotkurit ja kuorma-auto kippaa lumet jokeen, niin päätyy värkit oikeaan osoitteeseen.
      Kaupunki ei välitä yhtään pyöräilijöiden turvallisuudesta, eikä suostu kieltämään sähköpotkurien vuokrausta. Nuorten hullutukset menee turvallisuuden edelle. Potkut tuollaisille viranhaltijoille. Taitaa olla nostettu yrittäjiltä lahjusrahaa, kuten on tapana nykyään.

• Anonyymi

Mitä tuohon nyt sanoisi? Muuta kuin että suurin piirtein naulan kantaan.

• Anonyymi

Nimi esille, kuka on kaupungin virkaihminen, joka vastaa tällaisessa tapauksessa pyöräilijöiden turvallisuudesta.
      Kenelle voi toimittaa vaikka kaupunkilaisilta kerätyn nimilistan, jossa vaaditaan nämä tappovehkeet kielletyiksi.
      Olen itse kolaroinut kahdesti hämärällä tieosuudella pyörätiellä kaadetun scootin kanssa, sekä olen nähnyt monia läheltäpiti tapauksia. Vanhemmat pyöräilijät ovat aivan shokissa näiden kaahailevien scoottikakaroiden kanssa. Eivät tahdo uskaltaa enää pyöräillä lainkaan.

• Anonyymi

Ei takuulla uskalleta antaa vastausta, kuten tyypillistä on. Yleensä tällaiset huuhaatyypit joiden pitäisi olla jostain vastuussa, piilottelevat jossain kun vastuuhenkilöä kysytään.

• Anonyymi

Suolestahan nuo vuokravehkeet on kun ei ole omaa omaisuutta niin jättävät minne sattuu.Jos kielletään, ostavat omat laitteet ja niitä ei sitten enää jätetä mihin sattuu vaan huolehditaan niistä.Toiset jotka ei osta, joutuvat kävelemään ja kansanterveys kiittää.

Ei siis ole kuin positiivisia seurauksia kiellolla.

• Anonyymi

Nimilistaan saataisi varmasti muutamassa päivässä enemmän nimiä kuin oli eu- äänestyksessä kyllä lipukkeiden kohdalla.

• Anonyymi

Ei oloe kukaan ilmoittautunut tai ilmoittanut, kuka niitä lahjuksia ottaa.

• Anonyymi

Miksi et itse ilmoittaudu.

• Anonyymi

Nuo firmat jättävät skuutteja heitteille, maksaako vakuutus silti täyden korvauksen kun skuutti katoaa taikka tärveltyy.

• Anonyymi

Lissun takana tavara vaihtaa omistajaa.

• Anonyymi

Lissulla huono tavara.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe