Myötähäpeää

Anonyymi-ap

Tunnen nykyään lähes aina suurta myötähäpeää, kun Juha Mieto antaa jonkun haastattelun. Kertoo vetäytyvänsä julkisuudesta JOSKUS.....olisiko sen aika nyt.
Ei sekään ole mikään meriitti, jos ei osaa lähettää edes tekstiviestiä, puhumattakaan
muista meidän muiden käyttämistä palveluista.
Aikansa kutakin.

17

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

👍 Näin on

• Anonyymi

Kyllä se niin on, että urheilijan olis paree pysyä hiljaa. Ei sieltä suusta viisasta sanaa tuu..

• Anonyymi

jos hän ei antaisi moni-ilmeisiä ja huuumoripitoisia haastattelujansa ja näkyisi julkisuudessa niin eihän teillä Kurikassa olisi ainuttakaan äänitorvea laittaa tilalle. Kurikka olisi ja nukkuisi silloin täydellisessä uutispimennossa. Mitkä ovat teidän meriittinne. Onko niitä meriittejä laittaa pöytään. Tuleeko iso pino. Kysynpähän vaan. Tokkopa vain on. Myötähäpeälle ei pitäisi silloin olla mitään sijaa eikä paikkaa.

• Anonyymi

Yksikään firma ei elä eikä kuole vaikka Juha ei antaisi enää ainuttakaan haastattelua. Juna on mennyt jo antaa seuraavien yrittää....enkä tarkoita hiihtoa.

• Anonyymi

oletko varma?

• Anonyymi

Kerran jakeli ohjeita homoille "Ei mulle oo kukaan kertonu"

• Anonyymi

mites ne hemohessihommat meni sillon joskus ?

• Anonyymi

On saanut elää pumpulissa koko elämänsä ei tajua ihmisten ongelmista mitään

• Anonyymi

Kaippa sille käy joku valtion/kunnan puolesta kertomas mikä vuosi on ja mitä täällä ny oikeasti tapahtuu...ja tekee sen kans vähä paperihommia.

• Anonyymi

miten niin pumpulissa. Tarkenna jotenkin. Onko rikkahasta talosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten niin pumpulissa. Tarkenna jotenkin. Onko rikkahasta talosta?

Jotakin kertoo ko. herrasta että esim. tekstiviestien lähettäminen on haaste

• Anonyymi

Juha Miedon eteläpohjalaisuus tuntuu ylikorostetetulta ja tuntuu menevän näyttelemisen puolelle. Mutta mikäpä minä olen sanomaan, sillä jokainen meistä on oma persoonansa.

• Anonyymi

mutta sijooottaja - guru

• Anonyymi

On sijoottanut vortumiin - ja mihin muuhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sijoottanut vortumiin - ja mihin muuhun?

Nesteeseen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nesteeseen !

On siis sijoittanut kahteen osakkeeseen? Se on KURU!

• Anonyymi

Kyllä Juha on myötäkunniaa aiheuttanut monelle Kurikkalaiselle ja pohjalaisille, ovat saaneet rintaa röyhistää kun oman kylän poika on pärjännyt kovissa kisoissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe