Tunnen nykyään lähes aina suurta myötähäpeää, kun Juha Mieto antaa jonkun haastattelun. Kertoo vetäytyvänsä julkisuudesta JOSKUS.....olisiko sen aika nyt.
Ei sekään ole mikään meriitti, jos ei osaa lähettää edes tekstiviestiä, puhumattakaan
muista meidän muiden käyttämistä palveluista.
Aikansa kutakin.
Myötähäpeää
17
328
Vastaukset
- Anonyymi
👍 Näin on
- Anonyymi
Kyllä se niin on, että urheilijan olis paree pysyä hiljaa. Ei sieltä suusta viisasta sanaa tuu..
- Anonyymi
jos hän ei antaisi moni-ilmeisiä ja huuumoripitoisia haastattelujansa ja näkyisi julkisuudessa niin eihän teillä Kurikassa olisi ainuttakaan äänitorvea laittaa tilalle. Kurikka olisi ja nukkuisi silloin täydellisessä uutispimennossa. Mitkä ovat teidän meriittinne. Onko niitä meriittejä laittaa pöytään. Tuleeko iso pino. Kysynpähän vaan. Tokkopa vain on. Myötähäpeälle ei pitäisi silloin olla mitään sijaa eikä paikkaa.
- Anonyymi
Yksikään firma ei elä eikä kuole vaikka Juha ei antaisi enää ainuttakaan haastattelua. Juna on mennyt jo antaa seuraavien yrittää....enkä tarkoita hiihtoa.
- Anonyymi
oletko varma?
- Anonyymi
Kerran jakeli ohjeita homoille "Ei mulle oo kukaan kertonu"
- Anonyymi
mites ne hemohessihommat meni sillon joskus ?
- Anonyymi
On saanut elää pumpulissa koko elämänsä ei tajua ihmisten ongelmista mitään
- Anonyymi
Kaippa sille käy joku valtion/kunnan puolesta kertomas mikä vuosi on ja mitä täällä ny oikeasti tapahtuu...ja tekee sen kans vähä paperihommia.
- Anonyymi
miten niin pumpulissa. Tarkenna jotenkin. Onko rikkahasta talosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten niin pumpulissa. Tarkenna jotenkin. Onko rikkahasta talosta?
Jotakin kertoo ko. herrasta että esim. tekstiviestien lähettäminen on haaste
- Anonyymi
Juha Miedon eteläpohjalaisuus tuntuu ylikorostetetulta ja tuntuu menevän näyttelemisen puolelle. Mutta mikäpä minä olen sanomaan, sillä jokainen meistä on oma persoonansa.
- Anonyymi
mutta sijooottaja - guru
- Anonyymi
On sijoottanut vortumiin - ja mihin muuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sijoottanut vortumiin - ja mihin muuhun?
Nesteeseen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nesteeseen !
On siis sijoittanut kahteen osakkeeseen? Se on KURU!
- Anonyymi
Kyllä Juha on myötäkunniaa aiheuttanut monelle Kurikkalaiselle ja pohjalaisille, ovat saaneet rintaa röyhistää kun oman kylän poika on pärjännyt kovissa kisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513