Mauno vastustaa kalvinismia

Anonyymi-ap

13

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en tosiaankaaan tiedä. jos kalvinismi on harhaoppi niin silloin Mauno on oikeassa. Miksi pitää olla jotain muuta kuin Raamattu ja kristinusko? Mitä kalvinismi tuo lisää? Ja eikö se lisä ole juurikin se eksytys mikä menee yli sen mikä Raamatussa on .

• Anonyymi

Donald in the white house push nuclear weapon button and Russia pays its crimes?

• Anonyymi

Tässä asiassa Mauno Mattila on oikeassa. Jumalan tahto olisi kaikkien ihmisten pelastus mutta kaikki ei ota pelastuksen lahjaa vastaan.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Kalvinismissa on monenlaista oikein, mutta väärin että sovitus tehty vain valittuja varten. Jumala valitsi ennen luomista, ketkä pelastuvat, Ef 1, Room 8-9. Jeesuksen uhri maailman syntien sovitus, ei vain meidän, 1. Joh 2.

• Anonyymi

kalvinismi ei ole kokonaan puhtasta. moni kakku päältä kermavaahtoisa, mutta sisältä löytyy epämiellyttäväisyä löyteisyyttä.

Davif Pawson oli oikejassa siinä kun sanoi ettei hyväksy mitään ismi-päätteisiä asioita paitsi muutama poikkeus taisi olla. Toivottavasti kalvinismi ei ollut toinen niistä...humanismi se ei kuitenkaan ollut, humanismin ansaan voi helposti hirttäyty kun sekin on niin nätti kakku äkkiseltään vilkaistuna.

Selef Urge

• Oikein vastustettu.

• Anonyymi

on sitä ongelmia kaikenlaisia.

• Anonyymi

eiks ookki.

• Anonyymi

Pelkästään videon otsikko kertoo siitä mistä hengestä tuo pilkka on lähtöisin. Mauno saa kokea samaa kuin Mestarinsakin sai kokea uskonnolliselta maailmalta. Olen melkein kateellinen.

• En katsonut videota, mutta jos vastustaa.... aina pelastettu oppia niin on varmasti oikeassa.
      Se on toinen pahoista harhaopeista, mitkä vie ihmisiä eksyksiin ankarasti.

• Anonyymi

Mauno on oikeassa kalvinismista ja preterismistä.

• Anonyymi

Mikko Sivonen peruskalvinisti Suomessa sanoo itse kuuluvansa valittuihin väittelyssä 2 v sitten. On pahoillaan niistä joita ei ole valittu muttei saa liikaa ajatella. Hänenkin valinta on on suurta Jumalan kunniaa. Näin sanoo Iita Boiskin.

• Anonyymi

Maunonon tässä oikeassa mutta ei ylettömästä presidentin korottamisessa. Koska kamalat profetiat toteutuu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe