arskasta........ vettä rupes satamaan...... blaah.... ja samperin koirakin sorsia rupes jahtaamaan ja hyppäs lammikkoon että loikis vaan...... nyt haisee ku rankkitynnyri vaikka pestäkin yritin....... no joskus sattuu ja tapahtuu paremmissakin piireissä..... :)))))
Ei tietoakaan....
8
353
Vastaukset
- sillä tavalla
Et sun täytyy lopettaa se koira . Koiraa ei saa pitää märkimässä . PUM PUM vaan . Rohkeasti vaan kerran se vaan kirpasoo .
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
BBrunetti kirjoitti:
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
härö....... ystäväääääääää........ :)
BBrunetti kirjoitti:
härö....... ystäväääääääää........ :)
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
- johtuu
BBrunetti kirjoitti:
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ . johtuu kirjoitti:
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ .vähän tekemisen puute...... ja sit viel vettä satelee..... menee päivä sisällä istumiseks.....
- ykköskolli ejk
Myös sinulle!
Tässä tulee virallinen moi, myös minulta!
Pitää varmaan ostaa uusi mikroauto uuni, kun tuo vanha strömperi alkaa jo vedellä "viimeisiään"
Täällä minä olen lyijyhousut päällä, ja teen ruokaa!
Ettei suku-onni mene!
Säteilee niin p*usti tää vanha tsrömperi, että on välillä ihan pakko mennä ulos happea haukkaamaan!
Eikä kissakaan kuivu siinä yhtä hyvin kuin ennen!
Että tällaista!
:P)))!!!111...itselles.........:)))))) on mulla kyllä kissakin...... sitä ei ulos saa vaikka mitä tekisin...... :)))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2164917Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html344093Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2393890Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353087Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1593073Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis642970Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162761Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos692625Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962389En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132185