Miksi Biden alkoi äristä juuri nyt kun valta on vaihtumassa? Hänellä olisi ollut kolme vuotta aikaa tehdä tuo.
Miksi Biden teki sen nyt?
10
170
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha mies ja harmaat aivot!
- Anonyymi
Noin sen täytyy olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sen täytyy olla...
Ukrainan huume- ja ihmiskauppa-toimitukset Amerikkaan päättyi kun Trump tuli valituksi-
ja siksi Bidenillä alkaa hermostuttaa ja olo ärtyisä...
- Anonyymi
Joku muu taho taustalla teki päätöksen. Biden on kuolaava muistisairas, joka ei nykyään ymmärrä edes tällaisia päätöksiä.
Biden halua lisä tehtävä Trumpille ,ei halua historia kirjoita että Biden aika Ukraina hävisi
- Anonyymi
Eikä halua historia kirjoittaa että Trump onnistui neuvottelemaan rauhan kun Demokraatti viimein väistyi tieltä. Toivottavasti Demokraatti ei pilaa koko rauhan neuvotteluja.
- Anonyymi
Demokraattisella puolueella on kova kiire sotkea suurinpiirtein kaikki mitä Trump tekee. Lehdistö pajattaa "Trumpin ministerinimitykset hyökkäävät Washingtonin ydintä vastaan". Naurettavia syytöksiä.
Mitä vastaan hyökkäsi se tanssia harrastava kaupan kassa josta Suomessa leivottiin pääministeri? - Anonyymi
Biden pakkohoitoon, aivan hoitopotilas, koska oikeasti kenraalit sotahullut käskyttää puolustellisuus pärjää, näin on ollut joka pressa kaudella ja Trumpin kaudella tämä tulee jatkumaan koska provisiot laukkaa omaan ja valtion kassaan!!!. Mutta tässä on yksi toinen vaihtoehto mitä pitää oikeasti miettiä!!! ei jää ketään lopuksi voitolle, Venäjä on näyttänyt tämän länsimaille jotka ei vieläkään ymmärrä, luulevat että ollaan kaukana Atlantin takana!!!. Tämä on onneksi nykyaikaa kukaan ei ole piilossa jos sitä kerjää!!!!!!!.
- Anonyymi
Pelkää henkensä ja rahojensa puolesta.
- Anonyymi
Lännen olisi välittömästi venäjän hyökkäyksen jälkeen pitänyt antaa kaikki aseet Ukrainan käyttöön niin sota olisi loppunut lyhyeen.
Toivottavasti tämä on oppi jatkoa ajatellen jos putin vielä pullistelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873645
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813270Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683102On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli472260- 651832
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 351765
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668