Nostran kirje henry 2lle

Anonyymi-ap

KIRJE HENRY II:lle
VOITTAMATTOMIMMALLA VOIMAKSIIN JA KRISTILLISIIN HENRY, RANSKAN
KUNINGAS TOINEN: MICHEL NOSTRADAMUS, HÄNEN ERITTÄIN NÖYRÄNEN
JA TOTTELEVAINEN PALVELIJA JA ALAINEN, TOIVOTAA VOITTOA JA ONNEA.
Siitä lähtien, kun pitkään hämärtyneet kasvot ilmestyivät majesteettinne
mittaamattoman jumaluuden eteen, oi Kristillisin ja Voittoisin kuningas, olen pysynyt
ikuisesti tuon suvereenin näyn häikäisevä. En ole koskaan lakannut kunnioittamista
ja kunnioittamista kunnolla sitä päivämäärää, jolloin esitin itseni niin ainutlaatuisen ja
inhimillisen Majesteetin edessä. Olen etsinyt tilaisuutta ilmaista korkeaa sydäntä ja
jämäkkää rohkeutta ja saada sitä kautta vielä suuremman tunnustuksen Teidän
Rauhallisemmalta Majesteetilta. Mutta näin, kuinka ilmeisen mahdotonta minun oli
ilmoittaa itsestäni.
Samalla kun minua tarttui tämä ainutlaatuinen halu siirtyä yhtäkkiä pitkään
hämärästä universumin ensimmäisen hallitsijan valaisemaan läsnäoloon, olin myös
pitkään epävarma siitä, kenelle omistaisin nämä kolme viimeistä vuosisataa
profetioista, muodostavat tuhannen. Pitkään mietittyäni tällaista röyhkeää röyhkeää
tekoa, olen uskaltanut kääntyä Teidän Majesteettinne puoleen.
En ole ollut peloissani, kuten ne, jotka mainitsi tuo vakavimman kirjailija Plutarkhos
Lykurgoksen elämässään ja jotka olivat niin hämmästyneitä uhreiksi tuotujen uhrien
ja lahjojen kustannuksella tuon aikakauden kuolemattomien jumalien temppeleihin.
ei uskalla esittää yhtään mitään. Nähdäkseni kuninkaallista loistoa sellaisen
vertaansa vailla olevan inhimillisyyden seurassa, olen puhunut sille enkä Persian
kuninkaina, joiden edessä ei voinut seistä eikä lähestyä.
Äärimmäiselle ja viisaammalle prinssille olen omistanut yölliset ja profeetalliset
laskelmani, jotka on tehty pikemminkin luonnollisesta vaistosta, runollisen kiukun
mukana, kuin runouden tiukkojen sääntöjen mukaan.
Suurin osa niistä on integroitu tähtitieteellisiin laskelmiin, jotka vastaavat alueiden,
maiden ja useimpien kaupunkien vuosia, kuukausia ja viikkoja koko Euroopassa,
mukaan lukien Afrikka ja osa Aasiaa, joissa suurin osa näistä tulevista tapahtumista
tapahtuu. Ne on sävelletty luonnollisella tavalla. Todellakin, joku, jonka olisi hyvä
puhaltaa nenäänsä, voi vastata, että rytmi on yhtä helppoa kuin aisti vaikeaa. Se, oli
inhimillisin kuningas, johtuu siitä, että useimmat profeetallisista neliöistä ovat niin
kutittelevia, että niiden läpi ei ole kulkua eikä niille ole mitään tulkintaa.
Halusin kuitenkin jättää kirjallisen muistiin vuosista, kaupungeista, kaupungeista ja
alueista, joissa suurin osa tapahtumista tapahtuu, jopa vuosilta 1585 ja 1606,
nykyajasta laskettuna, mikä on 14.03.1557 ja menen paljon pidemmälle tapahtumiin,
jotka tapahtuvat seitsemännen vuosituhannen alussa, jolloin, niin pitkälle kuin
syvälliset tähtitieteelliset laskelmani ja muu tietoni ovat pystyneet osoittamaan,
Jeesuksen Kristuksen ja hänen vihollisensa. Kirkko alkaa lisääntyä suuresti.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen laskenut ja säveltänyt kaikki hyväntahtoisten päivien valittuina tunteina ja niin
      tarkasti kuin pystyin, kaiken Minervan ollessa vapaa eikä epäsuotuisa. Olen tehnyt
      laskelmia tapahtumista melkein yhtä pitkältä ajalta kuin jo menneeltä ajalta, ja näiden
      perusteella he tietävät kaikilla alueilla mitä tulee tapahtumaan ajan kuluessa, aivan
      kuten on kirjoitettu, ilman mitään ylimääräistä lisäystä, vaikka jotkut saattavat sanoa,
      että tulevaisuudesta ei voi olla täysin määrättyä totuutta.
      On aivan totta, herra, että luonnollinen vaistoni on peritty esi-isiltä, jotka eivät
      uskoneet ennustamiseen, ja että tämä on luonnollinen vaisto, on sovitettu ja
      integroitu pitkillä laskelmilla. Samalla vapautin sieluni, mieleni ja sydämeni kaikesta
      huolenpidosta, huolenpidosta ja ahdistuksesta. Kaikki nämä esimerkin edellytykset
      saavutin osittain jyrkän kolmijalan avulla. Jotkut uskovat minuun sen, mikä ei ole
      ollenkaan minun. Ainoastaan ikuinen Jumala, joka on inhimillisten sydämien
      perusteellinen tutkija, hurskas, oikeudenmukainen ja armollinen, on todellinen
      tuomari, ja häntä rukoilen puolustamaan minua pahojen ihmisten herjauksesta.
      Nämä pahat, herjaavat tavallaan, haluaisivat myös tiedustella, kuinka kaikki
      vanhimmat esivanhempasi, Ranskan kuninkaat, ovat parantaneet skrofula, kuinka
      muiden kansojen ihmiset ovat parantaneet käärmeen pureman, kuinka vielä muiden
      kansojen omat ovat parantaneet skrofulaan. hänellä oli tietty vaisto ennustamisen
      taitoon ja vielä muihin, joita olisi liian pitkä lausua täällä.
      Huolimatta niistä, jotka eivät pysty hillitsemään pahan hengen pahuutta, ajan
      kuluessa kuolemani jälkeen kirjoituksilla on enemmän painoarvoa kuin elämäni
      aikana. Jos olisin kuitenkin tehnyt virheitä päivämäärien laskennassa tai
      osoittautunut kyvyttömäksi kaikkia miellyttämään, pyydän, että teidän enemmän kuin
      Keisarillinen Majesteettinne antaa minulle anteeksi.
      Vastustan Jumalan ja hänen pyhiensä edessä, etten aio lisätä tähän nykyiseen
      kirjeeseen mitään kirjoituksia, jotka ovat vastoin todellista katolista uskoa, vaikka
      otan huomioon tähtitieteelliset laskelmat parhaan kykyni mukaan. Sellainen on
      menneen ajan mitta, jota voidaan korjata oppimisen tuomion mukaan, että
      ensimmäinen ihminen,
      Aadam, tuli 1 242 vuotta ennen Nooaa (ei lasketa sellaisilla pakanallisilla laskelmilla
      kuin Varro käytti, vaan yksinkertaisesti pyhien kirjoitusten perusteella, parhaani
      mukaan heikko ymmärrys ja tähtitieteelliset laskelmat voivat tulkita niitä). Noin 1080
      vuotta Nooan ja yleisen vedenpaisumuksen jälkeen tuli Abraham, joka joidenkin
      mukaan oli ensiluokkainen astrologi ja keksi kaldealaiset aakkoset. Noin 515 tai 516
      vuotta myöhemmin tuli Mooses, ja hänen ajastaan Daavidin aikaan kului noin 570
      vuotta. Daavidin ajoista Vapahtajan ja Lunastajan, Jeesuksen Kristuksen,
      ainutlaatuisesta Neitsyestä syntyneeseen aikaan, kului joidenkin kronografien
      mukaan 1350 vuotta. Jotkut saattavat vastustaa, ettei tämä laskelma voi olla totta,
      koska se eroaa Eusebiuksen laskelmasta. Ihmisen lunastuksen ajasta saraseenien
      inhottavaan harhaoppiin kului noin 621 vuotta. Tästä voidaan helposti laskea yhteen
      kulunut aika.

• Anonyymi

Vaikka laskelmani eivät ehkä kelpaa kaikille kansoille, ne ovat kuitenkin määrittäneet
      taivaalliset liikkeet yhdistettynä tunteisiin, jotka esivanhempani ovat minulle siirtäneet
      ja jotka tulevat minuun tiettyinä aikoina. Mutta ajan vaara, oi Rauhallisin kuningas,
      vaatii, ettei tällaisia salaisuuksia tulisi paljastaa muuten kuin arvoituksellisilla
      lauseilla, joilla on kuitenkin vain yksi merkitys ja merkitys eikä mitään epäselvää tai
      amfibologista lisätä. Pikemminkin he ovat pilvisen hämärän alla, luonnollisella
      infuusiona, joka ei ole toisin kuin maailman luominen, laskelman ja Jooelin
      puunilaisen kronikan mukaan: Minä vuodatan henkeni kaiken lihan päälle, ja poikasi
      ja tyttäresi profetoivat. Mutta sellainen profetia lähti Pyhän Hengen suusta, joka oli
      ylin ja iankaikkinen voima yhdessä taivaiden kanssa, ja sai jotkut heistä
      ennustamaan suuria ja ihmeellisiä tapahtumia.
      Mitä tulee itseeni, en koskaan vaatisi sellaista titteliä, en koskaan, ole hyvä Jumala.
      Myönnän auliisti, että kaikki on lähtöisin Jumalasta ja kiitän Häntä, kunnioitan ja
      kuolematonta ylistystä. Olen sekoittanut siihen mitään kohtalon ennustuksia. Kaikki
      Jumalasta ja luonnosta, ja suurimmaksi osaksi integroituna taivaallisiin liikkeisiin. Se
      on paljon kuin näkisi palavassa peilissä hämärän näköisenä suuret tapahtumat,
      surulliset, ihmeelliset ja tuhoisat tapahtumat, jotka aikanaan joutuvat tärkeimpien
      palvojien ylle. Ensinnäkin Jumalan temppeleissä; toiseksi niille, jotka maan tukemina
      lähestyvät tällaista rappeutumista. Myös tuhat muuta tuhoisaa tapahtumaa, joiden
      tiedetään tapahtuvan aikanaan.
      Sillä Jumala panee merkille suuren naisen pitkän hedelmättömyyden, jonka jälkeen
      hän tulee raskaaksi kaksi lasta. Mutta hän on vaarassa, ja naaras, jolle hän on
      synnyttänyt, on myös iän ankaruuden vuoksi kuolemanvaarassa
      kahdeksantenatoista vuotiaana, eikä hän voi elää yli kolmekymmentäkuusi vuottaan.
      Hän jättää kolme urosta ja yhden naaraan, ja heistä kahdella ei ole ollut samaa isää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe