Matt. 26:42 Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen: "Isäni, jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä juomattani, niin tapahtukoon sinun tahtosi".
Jeesus tuli ja tulee hyvä niin..
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on katsonut 2000 vuotta tätä sairasta ihmiskuntaa ja loppu tulee hyvä niin.
- Anonyymi
On tulossa Jumalan viimeinen tuomio.
Elämämme EI PÄÄTY kuolemaan täällä maan päällä vaan todella koittaa viimeinen tuomio ja sitten IKUINEN elämä Jumalan kanssa tai IKUINEN kärsimys Helvetissä.
VAIN Jeesukseen uskomalla voi helvetin tuomion välttää.
Pitää tehdä parannusta synneistä, todella sydämessään uskoa sekä luottaa Jeesukseen. - Anonyymi
4. Hebr. 10:7 Silloin minä sanoin: Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala."
5. Hebr. 10:9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen. - Anonyymi
Ei tule mitään jesuksia ja jumalia kun niitä ei ole edes olemassakaan. Omillasi olet ,halusit tai et ja siteen et ole olet kuollut ja joskus vain olit pienen hetken täällä läpi maailmankaikkeuden historian ja thats it.
Kaikkien kohtalo lopussa ,maailmankaikkeuteen ei jää lopussa ketään ,kaikki muuttuu takaisin yhdeksi tyhjyydeksi jota se jonkun ennen aikojen alkua ja siinä se ,muuta kerrottavaa ei ole eikä tule.
Opettele elämään tuossa totuudessa ,elät ehkä pitempään kuitenkin kuin harhoissasi jostain yliluonnollisista olennoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246