Mikkelin Kokoomus ja Demari-miehet

Anonyymi-ap

Harrastat miesten välistä rakkautta keskenään yön pimeinä tunteina. Näin olen kuullut

20

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.

Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.

• Anonyymi

Menikö tunteisiin LapuaKokkarilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö tunteisiin LapuaKokkarilla?

Eikö vassareiden pitäisi edistää seksuaalivähemmistöjen oikeuksia eikä herjata ja haukkua niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vassareiden pitäisi edistää seksuaalivähemmistöjen oikeuksia eikä herjata ja haukkua niitä?

Ei se liity mitenkään seksuaalivähemmistöihin jos kertoo että mitä noiden puolueet miehet tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se liity mitenkään seksuaalivähemmistöihin jos kertoo että mitä noiden puolueet miehet tekee

Aa. Olet memnyt Vasemmistoliittoon tarkoituksena karkoittaa vähäisetkin äänestäjät.

Hyvin menee. Tavoitteesi tulee toteutumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa. Olet memnyt Vasemmistoliittoon tarkoituksena karkoittaa vähäisetkin äänestäjät.

Hyvin menee. Tavoitteesi tulee toteutumaan.

Ei vaan auon täällä päätäni demareille ja kokoomukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan auon täällä päätäni demareille ja kokoomukselle.

Ja trollaat uusilla aloituksilla vai päässäsi useampi persoona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja trollaat uusilla aloituksilla vai päässäsi useampi persoona?

Minä pilkkaan fasisteja niin paöjon kuin haluan

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon ketjuun en koskaan ole kylläkään kirjoittanut

Et. Aloitit sen vain. :D Vai onko samalla laitteella muitakin käyttäjiä, jota käytät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et. Aloitit sen vain. :D Vai onko samalla laitteella muitakin käyttäjiä, jota käytät?

En aloittanut. Eihän tuo ole edes minun kirjoitustyyliäni tuo aloitus. Äläpä nyt lapualaispoika ala valheita suoltamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aloittanut. Eihän tuo ole edes minun kirjoitustyyliäni tuo aloitus. Äläpä nyt lapualaispoika ala valheita suoltamaan.

trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa. 🤔🤔

Näistä voi siis päätellä, että monta persoonaa on oikea vastaus. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollaatko tarkoituksella ja leikit montaa eri ihmistä VAI päässäsi asuu monta eri persoonaa. 🤔🤔

Näistä voi siis päätellä, että monta persoonaa on oikea vastaus. :D

Minä en trollaa vaan puhun totuuksia ja ihan omana itsenäni kirjoitan

• Anonyymi

Elämäänsä katkeroitunut kokopäivätoiminen trollaaja se vain jaksaa, eikö viinin juonti riitä?

• Anonyymi

Minä puolustan oikeutta vääryyttä vastaan hautaan asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puolustan oikeutta vääryyttä vastaan hautaan asti

Heh he, jos sinä kuulopuheiden perusteella panettelet ihmisiä, niin vääryys onkin sinussa rasistisuudesta puhumattakaan. Vai oletko kokopäivätoiminen ja itsesäälinen trollaaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh he, jos sinä kuulopuheiden perusteella panettelet ihmisiä, niin vääryys onkin sinussa rasistisuudesta puhumattakaan. Vai oletko kokopäivätoiminen ja itsesäälinen trollaaja?

Minulla on syy panetella. Poliittinen oikeusmurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on syy panetella. Poliittinen oikeusmurha.

Kerro lisää, kiinnostaa, ja omalla nimellä. Kun olet noin varma asiasta, seiso sen takana ihan reilusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää, kiinnostaa, ja omalla nimellä. Kun olet noin varma asiasta, seiso sen takana ihan reilusti.

Poliittinen oikeusmurha olisi ollut muita puolueen jäseniä kohtaan, jos olisi joutuneet vielä sietämään temppujasi. Kyllä tässä asiassa oikeus on puhunut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3116
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      40
      2144
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe