Eikö sillä pitänyt olla suurinpiirtein monta syöpää ja ties mitä kuppaa jo pari vuotta sitten, kuolemankielissä? Samaan aikaan piti Venäjältä olla aseetkin loppu, miehet loppu ja kaikki loppu... Joopajoo!!!
"Venäjän presidentin Vladimir Putinin videoitu puhe on herättänyt ihmetystä sosiaalisessa mediassa, jossa huomio on kiinnittynyt Putinin käsien alueeseen.
Lähes kahdeksan minuuttia kestävän puheen aikana Putinin pää ja ylävartalo liikkuvat, mutta kädet pysyvät täysin paikoillaan. Lisäksi huomiota on herättänyt kravatti käsien yläpuolella.
– Video on kieltämättä vähän epäilyttävä, kun Putin on perinteisesti kuitenkin käyttänyt käsiään puhuessaan, arvioi Tampereen yliopiston tutkijatohtori Pekka Kallioniemi.
– Ei voida sulkea pois, etteikö olisi jostain syystä tekoälyllä generoitu tai muokattu video."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010851641.html
Ja taas alkoi surkuhupaisa Putinin käsien asennon analysointi mediassa
13
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Putinilla on 99 henkeä, tai ehkä meiän media ja päättäjät sakkaa skitsouttaan?
- AnonyymiUUSI
Hahhaa, taas tuota, Trumpista kerrottiin juuri samalla tyylillä, tuo ei taida enää mennä taydestä, vanha vitsi liberaaliwokemedialta. Kerran Trump piti kaiteesta kiinni kun astui alas lentokoneesta niin siitä saatiin juttua, että mikä sairaus Trumpilla on, ehä parkinssonnin tauti tms. Tai kravatti kummallisesti jne.
Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta, siitä repesi kauhea kummastus, voi hyvää päivää, ei voi kun nauraa.
Uskotteko te ihan oikeasti kaiken mitä media suoltaa teidä silmillenne päivästä toiseen Putinista tai Trumpista ja heidän läheisistään?? Uskokaa pois, minua ainakin jo nolottaisi kun nuo naurettavat jutut osoittautuvat aina puutaheinäksi. Mutta mediat vaan jatkaa kun ei muutakaan voi, viha on niin syvällä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaa, taas tuota, Trumpista kerrottiin juuri samalla tyylillä, tuo ei taida enää mennä taydestä, vanha vitsi liberaaliwokemedialta. Kerran Trump piti kaiteesta kiinni kun astui alas lentokoneesta niin siitä saatiin juttua, että mikä sairaus Trumpilla on, ehä parkinssonnin tauti tms. Tai kravatti kummallisesti jne.
Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta, siitä repesi kauhea kummastus, voi hyvää päivää, ei voi kun nauraa.
Uskotteko te ihan oikeasti kaiken mitä media suoltaa teidä silmillenne päivästä toiseen Putinista tai Trumpista ja heidän läheisistään?? Uskokaa pois, minua ainakin jo nolottaisi kun nuo naurettavat jutut osoittautuvat aina puutaheinäksi. Mutta mediat vaan jatkaa kun ei muutakaan voi, viha on niin syvällä.Nii-ih, mutku mä olen body languagen erikoisasiantuntija-analyytikko ja haluun antaa pätevän lausunnon vaikka kenestä....se on sit eri juttu, onks siinä totta edes hölkäsen pölähtävää...mulla ei ole nääs tuotevastuuta puheistani, heheee.
Seuraava tapaus, olkaa hyvä..
- AnonyymiUUSI
Harmittaako sinua paljonkin kun Jumalastasi uutisoidaan tuollaista?
- AnonyymiUUSI
Putinin kädet oli silleen, että terveyspalveluista pitää leikata lisää, ja nekin rahat täytyy antaa Yhdysvaltojen aseteolliselle kompleksille.
- AnonyymiUUSI
Tässä joku aika sitten Putin yskäisi kesken puheen, viittaa keuhkosyöpään.
Onko Venäjän lääketiede niin ylivertaista että Putin elää vielä vaikka on toista vuotta sairastanut nopeasti etenevää syöpää. Suomessa kuolee parissa kuukaudessa. - AnonyymiUUSI
Olen harjoitellut yhdenkäden heiluntakävelyä suojatussa bunkkerissa 25 metriä pitkän pöydän ääressä enkä uskalla tavata normaaleja ihmisiä sillä he ovat jostain syystä kimpaantunet minun armeliaista hyökkäyksistä ja tihutöistä naapurimaita kohtaan. Venäjän kansalaiset eivät ymmärrä minua joten heitä pitää mukiloida, heittää ikkunasta, myrkyttää ja tappaa vankilassa.
Terveisin putin, minä itse. - AnonyymiUUSI
Bidenistä ja Harrisista ( = median idoleista) ei tuollaisia juttuja kuule.
- AnonyymiUUSI
Biden kun on elämänsä vedossa.
- AnonyymiUUSI
Harris katosi kuin pieru Saharaan....tästä tädistä ei tulla enää puhumaan, niin se on.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se ole sitä surkuhupaisaa kulissin keinotekoista pystyssä pitämistä
Neuvostoliiton pernteen malliin. - AnonyymiUUSI
Niin, Puttehan on kuoIIutkin jo viisi kertaa :D
- AnonyymiUUSI
Kuka on niin toope, että ottaa iltapäivälehtien jutut oikeasti todesta enää??
Niin usein ne ovat olleet väärässä Trumpin ja Putinin suhteen. Ja monessa muussa asiassa mitä eivät halua kannattaa. Kumpikaan näistä tyypeistä ei ole kuollut, eivätkä ole henkihiverissä milloin missäkin kuoleman taudissa. Kun Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta tietyt tahot riemuitsi jokohan se on siellä teho-osastolla tai peräti Kremlissä arkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973