Ja taas alkoi surkuhupaisa Putinin käsien asennon analysointi mediassa

Anonyymi-ap

Eikö sillä pitänyt olla suurinpiirtein monta syöpää ja ties mitä kuppaa jo pari vuotta sitten, kuolemankielissä? Samaan aikaan piti Venäjältä olla aseetkin loppu, miehet loppu ja kaikki loppu... Joopajoo!!!

"Venäjän presidentin Vladimir Putinin videoitu puhe on herättänyt ihmetystä sosiaalisessa mediassa, jossa huomio on kiinnittynyt Putinin käsien alueeseen.

Lähes kahdeksan minuuttia kestävän puheen aikana Putinin pää ja ylävartalo liikkuvat, mutta kädet pysyvät täysin paikoillaan. Lisäksi huomiota on herättänyt kravatti käsien yläpuolella.

– Video on kieltämättä vähän epäilyttävä, kun Putin on perinteisesti kuitenkin käyttänyt käsiään puhuessaan, arvioi Tampereen yliopiston tutkijatohtori Pekka Kallioniemi.

– Ei voida sulkea pois, etteikö olisi jostain syystä tekoälyllä generoitu tai muokattu video."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010851641.html

13

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Putinilla on 99 henkeä, tai ehkä meiän media ja päättäjät sakkaa skitsouttaan?

• Anonyymi
        UUSI

Hahhaa, taas tuota, Trumpista kerrottiin juuri samalla tyylillä, tuo ei taida enää mennä taydestä, vanha vitsi liberaaliwokemedialta. Kerran Trump piti kaiteesta kiinni kun astui alas lentokoneesta niin siitä saatiin juttua, että mikä sairaus Trumpilla on, ehä parkinssonnin tauti tms. Tai kravatti kummallisesti jne.
        Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta, siitä repesi kauhea kummastus, voi hyvää päivää, ei voi kun nauraa.
        Uskotteko te ihan oikeasti kaiken mitä media suoltaa teidä silmillenne päivästä toiseen Putinista tai Trumpista ja heidän läheisistään?? Uskokaa pois, minua ainakin jo nolottaisi kun nuo naurettavat jutut osoittautuvat aina puutaheinäksi. Mutta mediat vaan jatkaa kun ei muutakaan voi, viha on niin syvällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhaa, taas tuota, Trumpista kerrottiin juuri samalla tyylillä, tuo ei taida enää mennä taydestä, vanha vitsi liberaaliwokemedialta. Kerran Trump piti kaiteesta kiinni kun astui alas lentokoneesta niin siitä saatiin juttua, että mikä sairaus Trumpilla on, ehä parkinssonnin tauti tms. Tai kravatti kummallisesti jne.
        Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta, siitä repesi kauhea kummastus, voi hyvää päivää, ei voi kun nauraa.
        Uskotteko te ihan oikeasti kaiken mitä media suoltaa teidä silmillenne päivästä toiseen Putinista tai Trumpista ja heidän läheisistään?? Uskokaa pois, minua ainakin jo nolottaisi kun nuo naurettavat jutut osoittautuvat aina puutaheinäksi. Mutta mediat vaan jatkaa kun ei muutakaan voi, viha on niin syvällä.

Nii-ih, mutku mä olen body languagen erikoisasiantuntija-analyytikko ja haluun antaa pätevän lausunnon vaikka kenestä....se on sit eri juttu, onks siinä totta edes hölkäsen pölähtävää...mulla ei ole nääs tuotevastuuta puheistani, heheee.
        Seuraava tapaus, olkaa hyvä..

• Anonyymi
      UUSI

Harmittaako sinua paljonkin kun Jumalastasi uutisoidaan tuollaista?

• Anonyymi
      UUSI

Putinin kädet oli silleen, että terveyspalveluista pitää leikata lisää, ja nekin rahat täytyy antaa Yhdysvaltojen aseteolliselle kompleksille.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä joku aika sitten Putin yskäisi kesken puheen, viittaa keuhkosyöpään.
      Onko Venäjän lääketiede niin ylivertaista että Putin elää vielä vaikka on toista vuotta sairastanut nopeasti etenevää syöpää. Suomessa kuolee parissa kuukaudessa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen harjoitellut yhdenkäden heiluntakävelyä suojatussa bunkkerissa 25 metriä pitkän pöydän ääressä enkä uskalla tavata normaaleja ihmisiä sillä he ovat jostain syystä kimpaantunet minun armeliaista hyökkäyksistä ja tihutöistä naapurimaita kohtaan. Venäjän kansalaiset eivät ymmärrä minua joten heitä pitää mukiloida, heittää ikkunasta, myrkyttää ja tappaa vankilassa.

Terveisin putin, minä itse.

• Anonyymi
      UUSI

Bidenistä ja Harrisista ( = median idoleista) ei tuollaisia juttuja kuule.

• Anonyymi
        UUSI

Biden kun on elämänsä vedossa.

• Anonyymi
        UUSI

Harris katosi kuin pieru Saharaan....tästä tädistä ei tulla enää puhumaan, niin se on.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän se ole sitä surkuhupaisaa kulissin keinotekoista pystyssä pitämistä
      Neuvostoliiton pernteen malliin.

• Anonyymi
      UUSI

Niin, Puttehan on kuoIIutkin jo viisi kertaa :D

• Anonyymi
        UUSI

Kuka on niin toope, että ottaa iltapäivälehtien jutut oikeasti todesta enää??
        Niin usein ne ovat olleet väärässä Trumpin ja Putinin suhteen. Ja monessa muussa asiassa mitä eivät halua kannattaa. Kumpikaan näistä tyypeistä ei ole kuollut, eivätkä ole henkihiverissä milloin missäkin kuoleman taudissa. Kun Putin oli 2 viikkoa pois julkisuudesta tietyt tahot riemuitsi jokohan se on siellä teho-osastolla tai peräti Kremlissä arkussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe