Sinä nuori nainen annatko nuolla pilluasi takaa päin. 58v. Setä haluaisi toteuttaa haaveensa.Varsinaissuomi.
Nuori nainen
61
785
Vastaukset
Olisi hienoa nuolla nuori likka orgasmiin saakka vielä takaa päin.
- Anonyymi
Olen 19v kaunis nainen. Miten saa yhteyden.
- Anonyymi
Missä päin olet 19v nainen ?
- Anonyymi
Uskallatko nuolla missä vain julkisella paikalla, jos nostan minihameen ylös ja kumarrun? Et välitä jos jotkut katselevat?
- Anonyymi
Jumalauta kyrpä halkeaa näistä jutuista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta kyrpä halkeaa näistä jutuista!
Et kai vaan upottaisi sitä kyrpää siinä samalla sisääni?? Et kai!?
- Anonyymi
Annetaan ihmisten katsoa.Levitän kyllä pillusi hyvin ja nuolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan ihmisten katsoa.Levitän kyllä pillusi hyvin ja nuolen.
Pidän ahnaista ja tuhmista miehistä, jotka eivät kainostele. Saanko katsella sinun itsesi runkkaamista samalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän ahnaista ja tuhmista miehistä, jotka eivät kainostele. Saanko katsella sinun itsesi runkkaamista samalla?
SAAT KATSELLA mutta ensin nuolen sinulle orkun.Sen jälkeen runkkaan edessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai vaan upottaisi sitä kyrpää siinä samalla sisääni?? Et kai!?
Sinulla taitaa olla niin pikkuruinen teinipillu, että liekö se mahtuisi pieneen herkkuusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla niin pikkuruinen teinipillu, että liekö se mahtuisi pieneen herkkuusi?
Mmm… isoa! Paina se vain sisään, vaikka kuin ahtaalta tuntuisi. Kipu väistyy hetken päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmm… isoa! Paina se vain sisään, vaikka kuin ahtaalta tuntuisi. Kipu väistyy hetken päästä.
Pieni pillusi lypsää spermat ulos alta aikayksikön! En kestäisi tiukkaa teinipilluasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni pillusi lypsää spermat ulos alta aikayksikön! En kestäisi tiukkaa teinipilluasi
Oletko niin iso, että meinaan haljeta kovasta kiimasta huolimatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin iso, että meinaan haljeta kovasta kiimasta huolimatta?
Kyllä ja voin kuvitella kuinka tiukka pillu sinulla on. Tuskin saisin sisään kun puristat spermat ulos pillunhuulilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja voin kuvitella kuinka tiukka pillu sinulla on. Tuskin saisin sisään kun puristat spermat ulos pillunhuulilla
Tiukka on, mutta haluan sen aina äärimmilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiukka on, mutta haluan sen aina äärimmilleen.
Haluat selkeästi että kyrpäni seisoo sinulle ja joudun runkkaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat selkeästi että kyrpäni seisoo sinulle ja joudun runkkaamaan
Kyllä! Tykkään katsella isoja.
- Anonyymi
Tykkäätkö tällaisesta todella kiimaisesta tytöstä, joka haluaa, että sitä katsellaan ja jopa paheksutaan. Olisi ihana istua vanhan miehen sylissä ja miehen sormet vaeltelisivat hameen alla paljaalla pillulla. Miehen ikäiset naiset katselisivat paheksuvasti. Nauttisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Tykkään katsella isoja.
Narttu! Pakko vähän runkata sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö tällaisesta todella kiimaisesta tytöstä, joka haluaa, että sitä katsellaan ja jopa paheksutaan. Olisi ihana istua vanhan miehen sylissä ja miehen sormet vaeltelisivat hameen alla paljaalla pillulla. Miehen ikäiset naiset katselisivat paheksuvasti. Nauttisin!
Ai että käteni vaeltaisivat upeaa persettäsi ja sen muotoja tunnustellen. Siinä samalla käsi kävisi myös pillulla ja haistelisin pillun tuoksuisia sormia. Siinä vaiheessa kyrpä olisikin jo täydessä valmiudessa päästä purkamaan spermat lämpimään ja tiukkaan paikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että käteni vaeltaisivat upeaa persettäsi ja sen muotoja tunnustellen. Siinä samalla käsi kävisi myös pillulla ja haistelisin pillun tuoksuisia sormia. Siinä vaiheessa kyrpä olisikin jo täydessä valmiudessa päästä purkamaan spermat lämpimään ja tiukkaan paikkaan
Maistata samalla näkyvästi minua sormistasi mun omilla kiimoillani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maistata samalla näkyvästi minua sormistasi mun omilla kiimoillani!
Tietenkin saisit maistaa pillumehuasi. Seuraavaksi laskisit housuja ja istuisit seksikkäällä perseelläsi kasvoilleni ja kiduttaisit hinkaten pillua nenään ja kyrpäni olisi räjähtämäisillään pillusi kiimaisesta tuoksusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin saisit maistaa pillumehuasi. Seuraavaksi laskisit housuja ja istuisit seksikkäällä perseelläsi kasvoilleni ja kiduttaisit hinkaten pillua nenään ja kyrpäni olisi räjähtämäisillään pillusi kiimaisesta tuoksusta
En pidä housuja koskaan hameen kanssa. En edes microhameen alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä housuja koskaan hameen kanssa. En edes microhameen alla.
Sitten nostaisit hieman hametta ja istuisit upealla perseelläsi kasvoilleni. Perseesi olisi niin seksikäs, että ympärille kerääntyisi miehiä ihailemaan persettäsi osa pakosta runkaten. Vanhemmat naiset olisivat kauhuissaan mitä perseesi saa miehissä aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten nostaisit hieman hametta ja istuisit upealla perseelläsi kasvoilleni. Perseesi olisi niin seksikäs, että ympärille kerääntyisi miehiä ihailemaan persettäsi osa pakosta runkaten. Vanhemmat naiset olisivat kauhuissaan mitä perseesi saa miehissä aikaan
Saat irstailla minulla muiden katsoessa, mutta älä anna niiden muiden koskea minuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat irstailla minulla muiden katsoessa, mutta älä anna niiden muiden koskea minuun?
Irstailisin sinun kaikilla herkuilla niin, että kaikki miespuoliset vetäisivät esityksestä käteen, mutta kukaan ei saisi koskea eikä spermata sinua. Vain minä käyttäisin sinua leikkikaluna ja esim ottaisit suihin kaikkien silmien edessä. Ja tietysti yhä esittelisit äärettömän seksikästä persettäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irstailisin sinun kaikilla herkuilla niin, että kaikki miespuoliset vetäisivät esityksestä käteen, mutta kukaan ei saisi koskea eikä spermata sinua. Vain minä käyttäisin sinua leikkikaluna ja esim ottaisit suihin kaikkien silmien edessä. Ja tietysti yhä esittelisit äärettömän seksikästä persettäsi
Ottaisit mut polvelle kuin piiskatakseni mua. Mutta levitätkin mun pakaroita muille ja upotat ison sormesi mun pyllyyn. Tykkäiskö muut katsella sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisit mut polvelle kuin piiskatakseni mua. Mutta levitätkin mun pakaroita muille ja upotat ison sormesi mun pyllyyn. Tykkäiskö muut katsella sitä?
Asetan sinut nelinkontin eteeni ja kokeilen paisunutta terskaani pienen ja kiimaisen pillusi huulille. Miehet sekoavat pyllistyksestäsi ja runkkaavat yhä kiivaammin. Äärimmäisen seksikäs teiniperseesi saa kaiken huomion
- Anonyymi
Mun haave olis et joku nuolis mua vaik marketin sovituskopis.
Minni- Anonyymi
Sovituskopissa kyllä voisin nuolla 😜
- Anonyymi
Minni.Miten yhteyttä. Voisin nuolla sinua sovitus kopissa.Oon aloittaja.
- Anonyymi
Täälläkin kiinostaa nuolla mimmille
- Anonyymi
Pyllistätkö kunnolla niin saan nuoltua koko vaan matkalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyllistätkö kunnolla niin saan nuoltua koko vaan matkalta.
Riisun itseni alasti ja olen kontillani sinun edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riisun itseni alasti ja olen kontillani sinun edessä.
Kyllä olisi hienoa katsoa alastonta vartaloasi.Kun olet nelinkontin ottaisin pakaroista kiinni aukasen puoliskot nuolen herkku nappulaasi koko valoa alhaalta ylös saakka niin saat orkun.mistä päin olet.
- Anonyymi
Ehkäpä Kaaren Prisman sovituskopissa?
Minni tai joku muu halukas,nuolen kostean pillusi ja saat samalla runkata kyrpääni.
Jopa imeäkin;)
Siellä hyvät verhot,voi rauhassa nauttia...
Gunmar65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä Kaaren Prisman sovituskopissa?
Minni tai joku muu halukas,nuolen kostean pillusi ja saat samalla runkata kyrpääni.
Jopa imeäkin;)
Siellä hyvät verhot,voi rauhassa nauttia...
Gunmar65Haluan että panet minua hyllyjen välissä. Pois sovituskopin suojasta. Ihana riski jäädä kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että panet minua hyllyjen välissä. Pois sovituskopin suojasta. Ihana riski jäädä kiinni!
Minni.Haluan panna ja nuolla sinua missä vain.Ei väliä näkeekö joku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että panet minua hyllyjen välissä. Pois sovituskopin suojasta. Ihana riski jäädä kiinni!
Sekin sopii,, Kaaren Prismassa?
Koska sinulle sopisi?
Gunnar 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minni.Haluan panna ja nuolla sinua missä vain.Ei väliä näkeekö joku.
Ihanan tuhmaa. Tykkäätkö sormettaa lähes 24/7? Sormettelen itseä jatkuvasti, mutta olisi ihana jos joku muu hyväilisi minua jatkuvasti missä vain.
- Anonyymi
Ole mun daddy ja sugar daddy.. Saat.. ei vaan joudut nuolla jatkuvasti kiimasta märkää pilluani. Pidän vanhemmista miehistä, koska he ei ujostele ottaa minua missä ja milloin vain. Saat näyttää minua muillekin vaikka sukujuhlissa, kunhan pidät minut märkänä koko ajan.
- Anonyymi
Sopii mainiosti voin palvella sinua.Teen mitä haluat vanhempi Setä.
- Anonyymi
Olisin tosi kiinnostunut tästä sugar daddy hommasta.Miten saisi sinuun yhteyttä ettei kaikki näe mitä sovitaan.Olen ĥalukas tyydyttämään sinua aina kun haluut sitä ja niinkuin haluat.Vanhempi Setä.
- Anonyymi
Minä voin olla ,jos olet PK seudulta.
Kullini kaipaa työntyä nuoreen liukkaaseen pilluun..
Gunnar 65 - Anonyymi
Saisinko teistä molemmista s-daddyt? Vielä yhtä aikaa? Ihanan tuhmaa olisi antaa teidän kouria kunnolla hameen alta paheksuvien katseiden alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko teistä molemmista s-daddyt? Vielä yhtä aikaa? Ihanan tuhmaa olisi antaa teidän kouria kunnolla hameen alta paheksuvien katseiden alla.
Kaupan vartijamies tulisi siihen ja alkaisi runkata myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan vartijamies tulisi siihen ja alkaisi runkata myös
Kyllä se minulle sopii.Kyllä olis mukava kouria sinua.Helvetti rupee seisoo.Vanhempi setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se minulle sopii.Kyllä olis mukava kouria sinua.Helvetti rupee seisoo.Vanhempi setä
Tuhmat sedät kourii viatonta tyttöä. Yhtäaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuisitko paljaalla perseellä naamani päälle.Olisi hyvä nuolla sinua kun liikutat persettäsi edestakaisin.Vanhempi setä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuisitko paljaalla perseellä naamani päälle.Olisi hyvä nuolla sinua kun liikutat persettäsi edestakaisin.Vanhempi setä.
Istuisin sun kasvoille. Toinen setämies levittäisi samalla mun häpyhuulia sinulle ja upottaisi sormen mun anaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuisin sun kasvoille. Toinen setämies levittäisi samalla mun häpyhuulia sinulle ja upottaisi sormen mun anaaliin.
Kyllä ois hienoa sitte panna sinua annatko laittaa molempiin reikiin yhtä aikaa oisit meitin välissä.Vanhempi setä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ois hienoa sitte panna sinua annatko laittaa molempiin reikiin yhtä aikaa oisit meitin välissä.Vanhempi setä.
Kahta miestä en ole saanut yhtäaikaa. Mutta miestä ja dildoa useinkin. Mies pillussa ja dildo pyllyssä ja toistepäin. Kiinnostaisi saada kahta vanhaa miestä yhtäaikaa ja vielä jossain kielletyssä paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahta miestä en ole saanut yhtäaikaa. Mutta miestä ja dildoa useinkin. Mies pillussa ja dildo pyllyssä ja toistepäin. Kiinnostaisi saada kahta vanhaa miestä yhtäaikaa ja vielä jossain kielletyssä paikassa.
Olis mulla iso musta teko kalukin jos kiinnostaa voidaan ottaa vaikka avuksi sitte ois kaikki reiät täynnä .Olis kyllä hieno kokeilla näin irstasta touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mulla iso musta teko kalukin jos kiinnostaa voidaan ottaa vaikka avuksi sitte ois kaikki reiät täynnä .Olis kyllä hieno kokeilla näin irstasta touhua.
Sopivan hämyinen baarin nurkkaus, jonne joku näkee kuitenkin. Olen kahden vanhan miehen välissä heidän syleilyssä. Molemmat mun sisällä yhtäaikaa. Voihkisin isosti musiikin soidessa. Kaksi isoa vanhaa suonikasta kovaa kyrpää hieroisi minua ihanasti.
Ehdota muita riittävän tuhmia paikkoja? Se kirjasto? Kotonasi sohvalla otatte minut kahdestaan salaa, kun vaimosi tekee jotain muuta? Kauppakeskuksen hississä? Ulkona pihallasi, että joku naapureistasi näkee kuinka saat toisen vanhan miehen kanssa nuorta pillua ja pyllyä? Ihanaa irstailua!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivan hämyinen baarin nurkkaus, jonne joku näkee kuitenkin. Olen kahden vanhan miehen välissä heidän syleilyssä. Molemmat mun sisällä yhtäaikaa. Voihkisin isosti musiikin soidessa. Kaksi isoa vanhaa suonikasta kovaa kyrpää hieroisi minua ihanasti.
Ehdota muita riittävän tuhmia paikkoja? Se kirjasto? Kotonasi sohvalla otatte minut kahdestaan salaa, kun vaimosi tekee jotain muuta? Kauppakeskuksen hississä? Ulkona pihallasi, että joku naapureistasi näkee kuinka saat toisen vanhan miehen kanssa nuorta pillua ja pyllyä? Ihanaa irstailua!!Joo mulla ois talo ihan tien vieressä touhuttais pihalla tai ikkunan edessä varmasti ihmiset näkisivät.Vaikka makaisin keittiön pöydällä tulisit istumaan naaman päälle pakarat auki pieni pylly reikä näkyisi tielle .Sen jälkeen tulisit istumaan seisovan kullin päälle. Vanhempi setä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mulla ois talo ihan tien vieressä touhuttais pihalla tai ikkunan edessä varmasti ihmiset näkisivät.Vaikka makaisin keittiön pöydällä tulisit istumaan naaman päälle pakarat auki pieni pylly reikä näkyisi tielle .Sen jälkeen tulisit istumaan seisovan kullin päälle. Vanhempi setä.
Olisi tuhmaa ja kiihottavaa saada kahta vanhaa miestä yhtäaikaa naapurisi vaimon nähden. Isot suonikkaat kyrvät ahtutuisivat tiukkaakin tiukempiin paikkoihini yhtäaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tuhmaa ja kiihottavaa saada kahta vanhaa miestä yhtäaikaa naapurisi vaimon nähden. Isot suonikkaat kyrvät ahtutuisivat tiukkaakin tiukempiin paikkoihini yhtäaikaa.
Kyllä se järjestyy pidetään verhot auki niin naapuri näkee kun sinua pannaan molempiin reikiin ehkä vielä suuhun välillä.Setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se järjestyy pidetään verhot auki niin naapuri näkee kun sinua pannaan molempiin reikiin ehkä vielä suuhun välillä.Setä
Huh. Olisi hurjaa olla sinun ja useamman kaverisi kanssa viettämässä teillä kotona korttipeli-iltaa. Räsypokassa häviäisin kokoajan ja olisin hyvin pian alasti. Kun ei olisi enää mitään mitä riisua, niin joutuisin esiintymään teille pöydän päällä teidän ahnaiden katseiden alla. Häviäminen jatkuisi, niin joutuisin kiertämään sylistä syliin. Märkä pilluni janoaisi kosketuksia. Lopulta makaan pöydällä. Pidätte minusta kiinni ja hyväilette kaikki yhtäaikaa minua käsin ympäri vartaloani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh. Olisi hurjaa olla sinun ja useamman kaverisi kanssa viettämässä teillä kotona korttipeli-iltaa. Räsypokassa häviäisin kokoajan ja olisin hyvin pian alasti. Kun ei olisi enää mitään mitä riisua, niin joutuisin esiintymään teille pöydän päällä teidän ahnaiden katseiden alla. Häviäminen jatkuisi, niin joutuisin kiertämään sylistä syliin. Märkä pilluni janoaisi kosketuksia. Lopulta makaan pöydällä. Pidätte minusta kiinni ja hyväilette kaikki yhtäaikaa minua käsin ympäri vartaloani.
Ja saisit kalua sisään voron perään jokaiselta välillä joka reikä täynnä.Olisi siinä naapurin rouvalla katsomista.Vanha setä.
- Anonyymi
Sedät juttelee keskenään😂😂
- Anonyymi
Totta, mutta voittaa tuokin nuo ruumiin panemiset.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464975- 703032
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2991936Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621780Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331157Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137