Venäjä on yksinkertaisesti menettänyt ydinase pelotteen se on kuluttanut sen täysin loppuun jatkuvalla älymölyllä ja molotuksella ja uhkailulla ydinaseella .
Nyt länsimaat ja muut ovat lähinnä kyllästyneitä tyyliin "jaa taas" tähän lapselliseen lähes päivittäiseen kohta kolme vuotta kestäneeseen uhitteluun eikä sillä ole mitään vaikutusta koko maailma tietää että putin on paskahousu räksyttäjä samoin kuin rikollinen hovinsa.
Ydinase olisi nyt tehokas pelote jos se olisi vaikka nyt otettu ensimmäisen kerran esiin mutta Putin amatöörimäisyyttään ja lapsellisuuttaan käytti tämän pelotteen jo sodan alussa nyt ei kukaan jaksa korvaansa lotkauttaa rysäpöksyn itseään 3 v toistaneelle molotukselle .
Miten venäjän hallinto on noin helvetin lapsellinen naivi ja amatöörimäinen kaikessa onko näillä jätkillä siellä edes minkäänlaisia strategisia taktikoita ja neuvonantajia vai puuhasteleeko nää idiootit medut ja putet siellä ihan oikeasti keskenään ja sitten kaikki menee järjestään päin persettä ?
Ei sillä ihan hyvä näin mutta touhu näyttää niin onnettomalta että ihmetellä täytyy
Venäjän koko sodan ajan kestänyt uhittelu ydinaseilla kertoo täydellisestä amatöörien puuhastelusta
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten tuli sienipilvi ja Nato natsit ovat riemuissaan??? Sitä he haluavat.
- Anonyymi
"Ja sitten tuli sienipilvi ja Nato natsit ovat riemuissaan??? Sitä he haluavat."
Juuri tällaista lapsellista kohta kolme vuotta kestänyttä päivittäistä skeidaa tarkoitan ja miten tuohon pitäisi suhtautua muuten kuin vastata että "juu juu ydinohjukset tungetaan putinin ja tiltujen perseeseen poikittain" ja plääh plääh jne....
Asiaan jos venäjällä olisi ollut johdossa pätevä lujaluontoinen mies joka ei olisi ottanut ydinase korttia esiin kertaakaan ja nyt vetäisi sen esiin sillä olisi valtava vaikutus .
Putin täydellinen idiootti joka osaa mokata kaiken jo ennen kuin tekeekään mitään venäjällä voisi olla ydinasepelote nyt sitä ei enään ole.
Kiinalla Intialla Usalla ja kaikilla muilla (pohjoiskoreaa lukuunottamatta) ydinasevaltioilla se pelote on ja jos näissä maissa johtaja sanoo että aikoo harkita ydinaseen käyttöä ...silloin heräisin minäkin mutta putte pelle on korttinsa kuluttanut loppuun pölhöllä tyhjällä lapselllisella uhoamisellaan
Älä uskoa että Nato valmis mennä sota Venäjä vasta
jos nato olisi valmis heti kun sota alkoi 22.3.2022 ,oli mahdollista nato heti vaikka 23.2 2022 ottaa Ukraina- Anonyymi
Eikö nyt ihan oikeasti kannattaisi opetella Suomea tai painua isiensä maille vatkaan sikäläistä paskaa .
Ja älä vaan ala väittämään ettei teille mamuille ole mahdollisuuksia opetella maan kieltä koska maahanmuuttajille on kielikursseja pilvin pimein .
Jatketaan sitten kun olet opetellut kielen tai poistunut isiesi maille kotiisi Anonyymi kirjoitti:
Eikö nyt ihan oikeasti kannattaisi opetella Suomea tai painua isiensä maille vatkaan sikäläistä paskaa .
Ja älä vaan ala väittämään ettei teille mamuille ole mahdollisuuksia opetella maan kieltä koska maahanmuuttajille on kielikursseja pilvin pimein .
Jatketaan sitten kun olet opetellut kielen tai poistunut isiesi maille kotiisiVasta kysymys
kieli se on vanha peli
tänään kirjoitin kiva jos maailma tule rauhaa joka lammas aivo kuin sinä kirjoiti että sinun kieli haheha- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Vasta kysymys
kieli se on vanha peli
tänään kirjoitin kiva jos maailma tule rauhaa joka lammas aivo kuin sinä kirjoiti että sinun kieli hahehaJoo joo turhanpäiväistä jaarittelua jätkä ei osaa edes Suomea mene kursseille niitä kyllä on minä siirryn nyt tästä ihan muualle
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo turhanpäiväistä jaarittelua jätkä ei osaa edes Suomea mene kursseille niitä kyllä on minä siirryn nyt tästä ihan muualle
Juo vettä suola kanssa se auta joskus kun lammas tule kipeä juo vettä suola kanssa sitten parane
Pelkuri istut tietokone takana ja et uskalla kirjoita sinun nimi, paperi tiikeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628