Olen keski-ikäinen mieshenkilö. Pidän huolta terveydestäni ja ulkonäöstäni. Perintönä minulla on silmäpussit. Millä konstilla ne saa pienemmiksi ilman kalliita operaatioita? Vai saako millään. Otan välillä viinaa rankasti, nukun riittävästi, jos vai saan nukuttua, aina en. Syön terveellisesti ym.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Alaluomen silmäpussit ovat rasvataskuja. Niitä ei voi poistaa millään muulla kuin plastiikkakirurgilla. Hinta n. 2k €.
- Anonyymi
Onko kokemusta ??
- Anonyymi
No mutta nallevaras! Oletpa edennyt sosiaalisessa maailmassasi ja mielikuvissasi paljon.
- Anonyymi
Botoksia lisätä niin ovat komiat huulet.😁
Muista hommata vaimo esim. Brasilia tai Afrikka
- Anonyymi
Perunalastut(sourcream onion)yöksi silmien päälle,awot.
- Anonyymi
Ja kaks pussia illalla ruuaksi
- Anonyymi
Hamamamatti
- Anonyymi
Silmäpusseista muuta haittaa ole, mutta kun kävellessä kompastelee.
- Anonyymi
Mikä saa ihmisen näin harhaiseksi hörhöksi,ei kai nalle?
- Anonyymi
Minä tykkään pelotella pikku lapsia silmäpusseilla
- Anonyymi
Minä mene varastamaan uudet nallet Vesalta!!! Vanhoille tuli silmäpussit!
- Anonyymi
Silmäpusseihin on hyvä piilottaa kokkelia kun tulee etelän mailta
Saako silmäpusseilla naisia paremmin ??
- Anonyymi
Onhan Vesallakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Vesallakin...
Naisia vai pussit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia vai pussit
Molempia.
- Anonyymi
Tyhjäsin juuri pussit. Paperinenäliinaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18455Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33411- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 32355