Ensimmäinen homoseksi kokemukseni

Itse olin 12 vuotias kun Lahden ammattikoulun uimahallin miesten pukuhuoneen vessaan mennessäni vilkaisin toiseen wc koppiin ja näin noin 40 vuotiaan miehen runkkaamaan kyrpäänsä joka oli noin 22cm pitkä ja vieläpä tosi paksu. Jäin hänen koppinsa ovelle ja katselin hetken salaa tuota mahtavan näköistä kyrpää ja tunsin miten oma kullini rupesi todella nopeasti seisomaan samalla kun mies huomasi minut eikä lopettanut runkkaamistaan vaan kääntyi minuun päin ja avasi koppinsa ovea raolleen että näin hänen komean kyrpänsä esteettömästi ja omani oli täydessä seisokissa jo silloin. Menin toiseen vessakoppiin ja jätin oven raolleen että näin kun mies tuli aivan koppini ovelle ja jatkoi runkkaamista samalla kun hän pyysi minua näyttämään oman kullini hänelle jonka teinkin samantien eli me molemmat runkkasimme kyrpiämme noin metrin päässä toisistamme ja tunsin suurta himoa ottaa hänen mahtavasta kyrvästään kiinni ja runkata sitä .Hän tuli kosketus etäisyydelle ja kysyi että haluanko runkata häntä ja suostuin välittömästi ruveten runkkaamaan häntä ja runkattuani häntä noin puolitoista minuuttia hän kysyi että haluanko ottaa hänen kyrpänsä suuhuni ja imeä sitä samalla jatkaen sen runkkaamista ja minä suostuin todella kiimaisena heti! Runkattuani ja imettyäni hänen mahtavaa ja paksua kyrpäänsä noin vajaat viisi taivaallista minuuttia hän sanoi että häneltä tulee kohta ja hän sanoi että haluaa tulla suuhuni johon suostuin ilomielin ja pian hänen taivaallinen kyrpänsä pumppasi spermaa suuhuni sellaisella paineella että spermaa purkautui suupielistäni runsaasti kasvoilleni jolloin hän veti kyrpänsä ulos suustani ja runkkasi vieläkin spermaa runsaasti roiskivaa kyrpäänsä naamalleni ja spermaa häneltä tuli todella runsaasti sillä kasvoni olivat kokolailla spermatut kauttaaltaan joka kiihotti minua ja hän voihki vielä oman orgasminsa johdosta samalla kehuen minua todella suuresti hänen kyrpänsä imemisestä ja runkkaamisesta loppuun asti joka oli minulle suuri ilo eikä ollenkaan epämiellyttävää vaan todellakin suuri himoni heti siitä asti kun näin hänet astuessani sisään vessaan. Hän otti kyrvästäni kiinni ja rupesi runkkaamaan minua ja kysyi että olinko lähellä orgasmia johon sanoin että aivan kohta minulta tulee jolloin hän otti kyrpäni suuhunsa ja alkoi imeä minua jolloin minä saavutin oman huippuni nopeasti ja juuri ennenkun minä laukesin sanoin hänelle että minulta tulee ihan kohta johon hän sanoi että anna tulla hänen suuhunsa ja melkein heti tuon jälkeen laukesin hänen suuhunsa ja sain elämäni kovimman orgasmin mitä tuohon nuoreen ikääni olin saanut. Hän nieli koko lastin ja kun molemmat olimme palautuneet kovista orgasmeistamme hän totesi minulle että haluaa jatkossakin harrastaa samanlaista seksiä kanssani mutta minä en saa kertoa kenellekään meistä sillä olin todellakin vasta 12 vuotias mutta silti koin itseni täysin kypsäksi harrastamaan seksiä aikuisen miehen kanssa. Niinpä sovimme seuraavan yhteisen sessiomme joka oli kolmen päivän päästä jota rupesin pian odottamaan sillä niin mahtavana kokemuksena koin yhteisen seksisessiomme! Tapasimme kolmen päivän päästä ja toistamme ensimmäisen kerran kuvion ja siitä lähtien rupesimme tapaamaan kaksi kertaa viikossa! Hän oli todellinen taivaanlahja nuorelle 12 vuotiaille pojalle opetella homoseksin saloja ja muistelen vieläkin suurella lämmöllä yhteisiä hetkiämme! Minun mielestäni seksin harrastaminen nuoren kanssa pitäisi olla luvallista silloin jos nuori suostuu omasta tahdostaan seksiin vapaa-ehtoisesti ilman painostusta ja luulen että moni nuori ajattelee samalla tavalla!

2

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Spede se taas lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

• Anonyymi
      UUSI

Mukava tarina, perustui se sitten kokonaan tositapahtumiin tai osittain fantasioihin.

Ei silti, vähän vanhemmat homomiehet kertoilevat aika usein samaan suuntaan olevia tarinoita omasta nuoruudestaan. Vielä viime vuosituhannen lopulla nuoruutensa eläneillä oli kokeilut paljon villimpiä mitä ne luultavasti ovat nuorisolla tänään. #Metoo ja amerikkalaisen kulttuurin ylivallan kautta tapahtunut uuspuritanismin nousu tekivät aika lailla selvää kaikesta seksiin liittyvästä vapaamielisyydestä. Nyt hävetään ja varotaan taas.

Itse tajusin jo lapsena olevani homo, jolloin ihan tietoisesti yritin hakeutua tilanteisiin missä pääsisin kikkelileikkeihin toisten poikien kanssa. Useimpia kavereita ja pihapiirin muita lapsia ei paljoa tarvinnut houkutella ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta nämä tykkäsivät ottaa osaa yhteisiin runkkuleikkeihin ja keskinäisiin hiplailuihin. Näitä harrastelin oikeastaan koko alakoulun ajan hyvinkin innokkaasti ja säännöllisesti.

En oikein tiedä missä raja näiden leikkien ja ensimmäisen oikean homoseksin välillä menee, mutta muistan kuinka pari kolme vuotta ennen murrosiän käynnistymistä naapurissa asunut isokokoinen ja jo aika karvainen teini pyysi saada imeä pikkuruista kikkeliäni jossain taloyhtiön kellarissa. Nykyään sellainen tietysti olisi aivan hirveän kamala hyväksikäyttö, mutta siiihen aikaan se oli vaan vähän eri-ikäisten poikien viatonta hauskanpitoa. Tapasimme uudelleen monen monta kertaa samoissa merkeissä. Itseltäni ei tullut vielä moneen vuoteen spermaa, mutta teini ruikki kiimoissaan mällinsä kellarin lattialle ja vähän myös sormilleni. Oli kai niin kiihottunut ikäisestäni pojasta että kaverilta usein lensi ihan käsittämättömän pitkälle.

Ikäeroista muistuu mieleen kuinka sen ajan homoteineillä ja varmaan myös nuorilla aikuisilla oli aika avointa kiinnostusta pikkupoikiin. Varmaan on vieläkin, mutta kaikki tiedostavat kuinka vaarallista nykyaikana sellaisesta kiinni jääminen olisi. Omassa lapsuudessani oli aina sillon tällöin näitä hassuja isoja poikia, jotka lyhyen tuttavuuden jälkeen usein avoimesti kysyivät suostuisinko runkkailemaan heidän kanssaan. Usein päädyttiin myös koskettelemaan toisiamme. Niistä ajoista jäi vain hyviä muistoja ja harmittelenkin ettei nykyisillä lapsilla ole samanlaiseen enää oikein mahdollisuutta kun lähes kaikesta on tullut traumatisoivaa ja vaarallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe