Eli olen 39v on kaikki hyvin, vakituinen työpaikka, pidän itsestäni huolta jne. Pitkä noin 190 cm ja naiset tykkää pitkistä. En vain kiinnosta naisia ollenkaan. Tykkään tietynlaisista naisista, mutta ei ne kiinnostu musta, en tiiä missä vika. Pukeudun ihan siististi ja naiset on sanonu että olen komea. Mutta onko se tämä ikä?
En kiinnosta naisia
30
336
Vastaukset
- Anonyymi
Tinderikin on mutta en saa yhtään osumia
Älä vaan sano, että itse tykkäät kaikista? Ainakin tästä kommentista saa sen kuvan. Kun mietit ettet itse saa edes osumia…
- Anonyymi
En tiiä mikä mättää. olis kiva kysyä niiltä naisilta?
- Anonyymi
nyt näytti loppuvan lumimöräkkä täällä.... muyya niin.
kpliyejmuy 3 asyetpodsåeöek'kpossaåot''åaomaa87487 näppäintä yhtäaikaakin, ajayyelin eyyä yuollainrn helpompi hauska räiskintäjutukin - Anonyymi
Hmm, "vika" on useinmiten ulosannissa tai luonteen olemuksessa, eikä ulkonäössä muutenkin. Ihmiset olettaa ulkonäön syyksi aivan liian usein, vaikka syy on yleensä käytöksessä muitten ihmisten kanssa tai persoonan omituisuudessa.
Entinen Eivori- Anonyymi
Jos ihmiset kokee vuorovaikutuksen vaikeaksi tai persoonan omituiseksi, harvemmin he alkaa hieromaan enempää tuttavuutta silloin. Vaikka ulkoisesti olisi kaikinpuolin okei.
Entinen Eivori Anonyymi kirjoitti:
Jos ihmiset kokee vuorovaikutuksen vaikeaksi tai persoonan omituiseksi, harvemmin he alkaa hieromaan enempää tuttavuutta silloin. Vaikka ulkoisesti olisi kaikinpuolin okei.
Entinen EivoriMuuten just näin.
Itselläni on yksi tuttu joka on ujo/syrjäänvetäytyvä. Kommunikointi edes viestein ei oikein pelaa, niin se on todella raskasta olla se joka pitää keskustelua yllä. Eikä hänen ulkomuoto nyt mitenkään paha ole. Että siitä syystä ei pääsisi treffeille.
- Anonyymi
Jos ainoa sinulle kelpaava nainen on tyyliin 18-vuotias, niin hyvin voi olla tuo ikä.
- Anonyymi
Onkos Allu tehnyt paluun?
xLiner - Anonyymi
Jos on kova arvostelemaan muita tai puhuu muuten kökköä tai on jotenkin tuohtunut vähän kaikesta tai toisinpäin jotenkin vätystelevä, voi tästä seurata mielenkiinnottomuutta.
Jännittyneisyys? - Anonyymi
Kyllä se on se ikä. Katsele oman ikäisiä tallukoita.
Kumppania kaipaavan miehen pitää olla/toimia siten että kaunottaret ymmärtävät miehen tilanteen. Jos miehen olemuksesta/käytöksestä ei lainkaan käy ilmi että hän kaipaa seksuaalista kumppania, on mies kuin ilmaa kaunottarille.
Tärkeässä asemassa ovat miehen silmät/katse, miehen pitää tarkastella jokaista kohtaamaansa kaunotarta hymyssä suin ja perusteellisesti ihailen, mutta ei vesi kielellä tuijottaen, ei vilkuillen vaan päättäväisesti ja rauhallisesti, alkaen varpaista/jaloista,/nilkoista edeten kaikessa rauhassa ylöspäin. Tässä auttaa suuresti kun mies miettii mielessään, että kaunotar olisi ihan läpeensä paljaana, tämä ajatus auttaa tarvittavan kasvonilmeen saavuttamisessa. Ja kun kyseessä onkin rumilus miehen pitää selkeästi kääntää selkänsä, olla huomaamatta, karttaa, nämä eleet kertovat miestä tarkkaileville kaunottarille siitä millaista tyttöä mies mielii. Tavallisesti kaunottaret pukeutuvat siten, että heidän omasta mielestänsä paras/seksikkäin piirteensä on jotenkin korostettuna/paljastettuna, kuten nilkat, sääret, reidet, vyötärö, peppu, tisut, kaula. Sellaista piirrettä miehen tulee ihailla oikein hartaudella.
Lopulta miehen pitää siirtää katseensa hitaasti ja päättäväisesti kaunottaren silmiin, pitäen päätään hieman kallellaan, samalla ajatellen esittävänsä kaunottarelle ehdotuksen "tuu mun kaa peuhaamaan" (tämäkin ajatus auttaa tarvittavan kasvonilmeen saavuttamisessa) ja lukita hänet katsekontaktiin, ja pitää hänet katsekontaktissa jotakin sekunteja, kunnes kaunotar viehkeästi hymyillen katsoo sivulleen. Joskus harvoin joku kaunotar närkästyy, mutta se ei haittaa mitään, sillä kyseessä on lesbo tai femakko eli kelvoton joka tapauksessa, silloin mies vain vaihtaa ihailunsa kohdetta. Kun kuumakatse on onnistuneesti tehnyt tehtävänsä, miehen🠊pitää🠈 avata keskustelu, minä usein ehdotan "moi, tuu mun kaa peuhaamaan". Kaunottaret eivät avaa keskustelua (paitsi ilokaunottaret).- Anonyymi
Sulla ei taida flaksi käydä. Mutta saahan sitä aikansa kuluksi satuilla.
xLiner - Anonyymi
Voi hyvä tavaton.
Muuta nimimerkiksesi 'lasersilmä'!
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida flaksi käydä. Mutta saahan sitä aikansa kuluksi satuilla.
xLinerHänhän on kertonut, ettei saa naista kuin rahalla, siis ihan maksullista naista. Tästäkin kirjoituksesta toki jo selviäisi syy edelliseen, mutta edelleen karmeamman tapauksesta tekee se, että tuo seitsemänkymppinen "mies mielii" (myös kertomansa mukaan) reilusti alaikäisiä tyttölapsia. Jokainen voi mielessään kuvitella yläreisimiehen aka. koipireisimiehen noudattamassa omia neuvojaan ja lähteä oksentamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän on kertonut, ettei saa naista kuin rahalla, siis ihan maksullista naista. Tästäkin kirjoituksesta toki jo selviäisi syy edelliseen, mutta edelleen karmeamman tapauksesta tekee se, että tuo seitsemänkymppinen "mies mielii" (myös kertomansa mukaan) reilusti alaikäisiä tyttölapsia. Jokainen voi mielessään kuvitella yläreisimiehen aka. koipireisimiehen noudattamassa omia neuvojaan ja lähteä oksentamaan.
Okei, siltähän nuo jutut kuulostavat. Eli rahasta puute 😂
xLiner
- Anonyymi
salainen agentti hames bod, ei ole kovin salainen jos melkein maailman tunnetuin hahmo
- Anonyymi
Maiset ivät ile mitään pelihahmoja, joiden kuuluisi pitää susta, kun olet tehnyt tehtäväketjusi loppuun. Monien miesoletettujen jutuista täälläkin huonaa, että pelejä on pelattu ja ihmistuntemus jäänyt vähän heikommalle tasolle.
- Anonyymi
Noin huonon kirjallisen ulosannin omaava ei naisia kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin huonon kirjallisen ulosannin omaava ei naisia kiinnosta!
Eipä heteronaisella ole tarvetta naisten kiinnostukselle.
- Anonyymi
Joo en tiedä, nuorempana tilanne oli toinen esim kun olin vaikka 25, kyllä naiset kiinnostui enempi, en tiedä sitte nykyää ovat hyvin vaativia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
25 vuotiaana mies on varmaan halutuimmillaan, jotenkin vaikuttaa siltä.
Näin on sillä tuossa iässä alkaa pikkuhiljaa miehen kurppaantuminen ja yli kolmekymppistä miestä eivät naiset edes huomaakkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on sillä tuossa iässä alkaa pikkuhiljaa miehen kurppaantuminen ja yli kolmekymppistä miestä eivät naiset edes huomaakkaan.
Mä oon aina kuvitellut, että naisista sanotaan tällä tavalla. Näköjään myös miehistä yhtälailla.
mustasusi kirjoitti:
Mä oon aina kuvitellut, että naisista sanotaan tällä tavalla. Näköjään myös miehistä yhtälailla.
Ei yksikään fiksu ihminen puhu minkään ikäisistä ihmisistä tuohon sävyyn. Ei miehistä eikä naisista.
Kaikki me vanhenemme. Mitä sitten? En minä ainakaan edes ajattele, että minun pitäisi olla parikymppisten miesten silmissä kiinnostava kumppani. Miksi pitäisi? En minäkään halua tuon ikäistä kumppania, sillä meillä mitä todennäköisimmin olisi hyvin erilaiset elämäntilanteet ja tulevaisuudensuunnitelmat.
Sulla on varmaan saman tapanen juttu kun mulla, että tarvit sellasta ajattelevaa naista. ja heidän kohtaaminen on hiukan haastavaa, siis ei kuljeta samoissa paikoissa.
Helppohan se ois vaan sanoo, että kaikki menee yhteiskunnassamme hyvin ja osallistua kulutushysteriaan. Mutta kun kaikki menee päin persettä, niin eihän sitä voi keskittyä mihinkään kulissisuhteeseen.
En mä ainakaan onnelliseksi tulis, vaikka nurkat ois täynnä tavaraa ja seksiä joka päivä, jos kuitenkin kaikkialla ympärillä täyttä kurjuutta. Helsingin uutisissakin oli juttu lastensuojelusta, niin ei meillä todellakaan hyvin mee.- Anonyymi
Jos "tietynlainen" nainen on parikymppinen, niin sitten ei ole ihme.
- Sheena En usko, että se on ikä, jos ei ole kyse ikäerosta.
Kaikki eivät vaan ole kiinnostavia ihmisiä. Eipä kai sille mitään voi? 🤷♂️- Anonyymi
kannattako noita mietiskellä
- AnonyymiUUSI
Ehkä kyse on tuosta asenteesta. Kaikki naiset eivät tykkää pitkistä. Ei pitäisi olettaa ihmisistä mitään vaan olla oma aito itsensä ja tarjota todellista itseään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286