miksi ei halunnut neuvotella venäjän kanssa??? Euroopan natsi kunkut ww1 ja naitsi hitler ww2 ja natsi zzkyy ww3...
Ykraina alotti koko sodan
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Zelenskyi vetää Miljardeja euroja itselleen, ei noita rahoja mihinkään ammuksiin käytetä.
Älä puhu paska ei Ukraina aloitti sota
USA -Nato aloitti sota Ukraina klovnin -avulla Zelenski- Anonyymi
EI vaan venäjä sen sodan aloitti! Miksi tätä ei yksinkertaisemmatkaan tajua?
Anonyymi kirjoitti:
EI vaan venäjä sen sodan aloitti! Miksi tätä ei yksinkertaisemmatkaan tajua?
Ukraina sota ei Ukrainalaiset sota
Se on USA- Venäjä sota
muta kohta kaikki ohi kun UNCLE Trump ja UNCLE Putin he tavatta
- Anonyymi
Emme ole mitään velkaa Ukrainalle,eikä ole meidän sita vaikka Stub niin väittää!!! Tuosta Ukrainasta suurin osa suomalaisista ei oo ees tiennykkää.Vielläki naurattaa ku nää pölhöt ,Suomen eduskunta laitto käden sydämmelle ja noustii seisomaan ja uskottii tähän Zelenskyn sanaan ja vannottiin ikuista tukea! Hävetkää!! Kaikki ukranalaiset kotimaahansa säästyy 80 tuhannen ihmisen hulppea elätys Kelan tuilla,et sastaisiin terveydenhoito pelaamaan!!!Kyllä meillä on tyhmiä päättäjiä presidenttiä myöten!!! Kaikki rahat viedään vähäosaisilta tähän hulluuteen
- Anonyymi
Ykraina🤣 Pietariin tiedoksi: latinalaisessa kirjaimistossa Ukraina-sana alkaa kirjaimella U.
Teillä Venäjällä kylläkin kirjaimella Y⚠️ - Anonyymi
Siis valehteliko media, että Venäjä hyökkäsi??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556