Kivamukavaa iltaa ja hyvää yötä, mukavia unia. ✨❄️✨🤗❤️⚜️🐺
🌌✨ Päivä hiipuu, yö saapuu 🌙
🐺 Susi ulvoo kuuta, unia kaipaa 🌠
🌲 Metsän hiljaisuus kuiskaa 🌿
🛌 Levolle laske, rauhaa matkallesi 🌟
Hyvää yötä! 🌙💤
Päivän päätteeksi
40
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä Susi
🐈- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä kisulle. 🐺
Miksi et juttele minun kanssa enemmän?Voisin vaikka jutella. Ihana. Miten Susi sun päivä on mennyt?
Anonyymi kirjoitti:
Voisin vaikka jutella. Ihana. Miten Susi sun päivä on mennyt?
Päivä meni aika väsyneenä ja kuitenkin nopsasti ja en tiedä, vähän sillein tyhjästi. En oikeen saanut mitään aikaan.
Entä sinulla? Vapaata varmaankin?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Päivä meni aika väsyneenä ja kuitenkin nopsasti ja en tiedä, vähän sillein tyhjästi. En oikeen saanut mitään aikaan.
Entä sinulla? Vapaata varmaankin?Vapaalla joo. Kävin asioilla ja tulin kotiin. Söin sushia ja sitten iski järkky väsymys. Nukuin 3 tunnin päikkärit. Ei mitään ihmeellistä oikeastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vapaalla joo. Kävin asioilla ja tulin kotiin. Söin sushia ja sitten iski järkky väsymys. Nukuin 3 tunnin päikkärit. Ei mitään ihmeellistä oikeastaan.
Mäkin olin ihan sippi taas töistä tullessa, nukuin ainakin tunnin. Kohta pitää taas käydä nukkumaan. Aikaisin ylös aamulla jälleen kerran.
Oletko sä koskaan kertonut mistä päin olet?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mäkin olin ihan sippi taas töistä tullessa, nukuin ainakin tunnin. Kohta pitää taas käydä nukkumaan. Aikaisin ylös aamulla jälleen kerran.
Oletko sä koskaan kertonut mistä päin olet?Pääkaupunkiseudulta olen.
Mä en käsitä tätä väsymystä, edelleenkin nukuttaa vaikka nukuin ne päikkärit Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta olen.
Mä en käsitä tätä väsymystä, edelleenkin nukuttaa vaikka nukuin ne päikkäritJos nukuit liikaa? Ja miten oot nukkunu aiemmin? Vähän kaikella on merkitystä.
Mitä ikäluokkaa olet? Ei ole pakko vastata. Kysyn vaan, kun haluan tietää millainen olet?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos nukuit liikaa? Ja miten oot nukkunu aiemmin? Vähän kaikella on merkitystä.
Mitä ikäluokkaa olet? Ei ole pakko vastata. Kysyn vaan, kun haluan tietää millainen olet?Saattaa olla että nukuin liikaa.
Olen vanhus jo. Ikäloppu 😉
🐈 Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla että nukuin liikaa.
🐈No joo, se on suhteellinen käsitys tuo ikäloppu. Vielä työelämässä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joo, se on suhteellinen käsitys tuo ikäloppu. Vielä työelämässä?
Joo muutaman vuoden vielä
🐈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla että nukuin liikaa.
🐈No nyt ei ollu mieluinen vastaus sudelle mut toinen voi olla myös jo ikäloppu elämäntyylin perusteella ainakin siis 🥱🥱🥱....ei kukaan totuutta tiiä kenenkään iästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei ollu mieluinen vastaus sudelle mut toinen voi olla myös jo ikäloppu elämäntyylin perusteella ainakin siis 🥱🥱🥱....ei kukaan totuutta tiiä kenenkään iästä.
Numeroina ikä on iso.
🐈 Anonyymi kirjoitti:
Joo muutaman vuoden vielä
🐈Kiva että kerroit vähän itsestäsi. Mä oon sua jonki verran nuorempi ehkä. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuku hyvin kisukin. 😊
Samoin susi
🐈
- Anonyymi
Kivaa iltaa ja hyvää yötä👩❄️🍒♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mukavaa iltaa. Hyvää työtä. ♥️😊
Kävitkö ulkoilemassa? 😊❄️Juu tuli käytyä ja saunassa👩❄️🍒♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Juu tuli käytyä ja saunassa👩❄️🍒♥️😊
Oi että saunassa. Se on aina ihan mahtista. 😊
Mä olisin kanssa halunnut saunaan tänään. Ei ollut mahista. 😊❄️♥️mustasusi kirjoitti:
Mä olisin kanssa halunnut saunaan tänään. Ei ollut mahista. 😊❄️♥️Täytyy mennä käymään nopsaan suihkussa. 😊❄️♥️🚿
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä olisin kanssa halunnut saunaan tänään. Ei ollut mahista. 😊❄️♥️Sulla on kelvoton läävä, kun edes saunaa ei oo🙈
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä olisin kanssa halunnut saunaan tänään. Ei ollut mahista. 😊❄️♥️Okay ymmärrän👩❄️🍒♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Okay ymmärrän👩❄️🍒♥️😊
Vielä pitäis yks aamu jaksaa tehdä pois. Jos vähän iltapalasta ja sitten sänkyyn pötkölleen. 😊❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kelvoton läävä, kun edes saunaa ei oo🙈
Asunto kuin asunto. Ei tää mikään uusi talo ole. Yhteissauna löytyy kyllä, mutta en ole sitä ottanut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vielä pitäis yks aamu jaksaa tehdä pois. Jos vähän iltapalasta ja sitten sänkyyn pötkölleen. 😊❄️♥️
No juu hyvä👍👩pääset sitten vapaille😊❄️🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
No juu hyvä👍👩pääset sitten vapaille😊❄️🍒♥️
Niinpä. Se on ihanaa, kun ei tarvitse laittaa herätystä päälle. Siinä stressitasot laskee 😊❄️♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinpä. Se on ihanaa, kun ei tarvitse laittaa herätystä päälle. Siinä stressitasot laskee 😊❄️♥️
Lepo on tärkeätä muista levätä välillä ❄️🍒♥️🥱💤👩
Anonyymi kirjoitti:
Lepo on tärkeätä muista levätä välillä ❄️🍒♥️🥱💤👩
Niin se on kyllä, ihana. Voi olla että huomenna käyn kyllä salilla, mutta vasta kun olen nukkunut päikkärit. Kohta täytyy laittaa pää tyynyyn. 😊♥️❄️🌃🎄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin se on kyllä, ihana. Voi olla että huomenna käyn kyllä salilla, mutta vasta kun olen nukkunut päikkärit. Kohta täytyy laittaa pää tyynyyn. 😊♥️❄️🌃🎄
Niin täytyy laittaa nukuha hyvin❄️🍒♥️🥱💤👩Hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
Niin täytyy laittaa nukuha hyvin❄️🍒♥️🥱💤👩Hyvää yötä
Oikein rauhallista unta... 🤗💤😴❤️✨❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihanaa niin ihanaa 🥱🥱🤨, etteköhän te osaa lepåilyn ja rötväilyn kun koko ajan nokka kiinni laitteissa ja harvoin silloin kovin aktiivinen on eli eiköhän sitä lepoa tule ilman huoltakin. Naurattaa nää jutut 😅🤣🤣.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein rauhallista unta... 🤗💤😴❤️✨❄️
Kiitos samoin 🥱💤👩♥️🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin 🥱💤👩♥️🍒
Ja vielä kiitos samoin kertaa tuhat miljuunaa 🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos 😊✨❤️
Ei voi olla totta
- Anonyymi
༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻
”If you can make a woman laugh, you can make her do anything ” -Marilyn Monroe
༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻ ༺♡༻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319