Onko kaivattusi irtoseksin

Anonyymi-ap

harrastaja? Tykkääkö yhden illan panoista?

28

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin tykätäkin, mutta ei ole flaksi käynyt. 😆

• Anonyymi

Enpä usko

• Anonyymi

On kai joskus enemmän irtonamujen perään ollut

• Anonyymi

Hän nainen tykkää bylsiä ja kerätä kokemuksia ja elämyksiä. Vähät välittää tunteistani. 😞

• Anonyymi

Luultavasti kyllä. Nainut melkein kaikkien kanssa

• Anonyymi

Toisaalta hyvin halventavaa oli kyse miehestä tai naisesta mutta kyllä se vaan että jos on vapaa niin tekee kuin niin tykkää eipä se minulta pois ole toki jos minun ex:ä tai läheisempiä ihmisiä kaikkia kävisi sitten voisin sanoa että hyvin halventavaa

• Anonyymi

Voithan sä noin kuvitella mutta totuus on että olen ollut yhden kanssa, eli et voisi enempää väärässä olla.

• Anonyymi

Kaivattuni ei ole turhan tarkka tavarastaan.

• Anonyymi

Kaivattusi tavaraa on kaivettu ahkerasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivattusi tavaraa on kaivettu ahkerasti.

Ei Kaivattu naista huononna, ellei mies vattua. Vain neitsytsalkoisilla on varaa valittaa. It takes two to STD vai miten se sanonta meni.

• Anonyymi

Luultavasti on ollut ainakin joskus.

• Anonyymi

En usko että on kukaan heistä.

Mieheltä

• Anonyymi

Hän vähät välittää siveyslupauksista, panee kaikkea mikä liikkuu ja nauttii piiskaamisen vastaanottamisesta⛓️‍💥

• Anonyymi

No enpä tiijä kun eipä oo mun kanssa tekemissä hän verisexi

• Anonyymi

Ei ole sen tyyppinen ihminen.

• Anonyymi

En usko hetkeäkään hänestä. En itsekään ole.

• Anonyymi

Melko varmasti on, lähialueen käynyt läpi.

• Anonyymi

Itse hän näytitte mallia, kuinka saa tehdä 😉 niinpä tehtiin ja itseasiassa saatiin molemmat pirun hyvät kyydit toisistamme, ja monta kertaa.. ei se vain yksi seikkailu meillä ollut. Mutta itse hän te kaksi tämän aloititte.

• Anonyymi

En tiedä ja saa minun puolestani tehdä mitä lystää paitsi sen yhden naisen kanssa kivenheiton päässä.Ihan kenen vaan naisen kanssa hän saa halutessaan vapaasti tehdä ja olla muttei sen kivenheitonpäässä olevan hän on myrkkymuraatti joka viettelee miehen ja myrkyttää sitten.

• Anonyymi

Mustamaalaat taas jotain.

• Anonyymi

Lisään,haluan suojella miestä tältä.Nainen naisen tuntee nimittäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tosiaan tunne sitä ketä sä olet täällä syyttänyt vaikka ja mistä. Katsos kun se ei ole se ketä väität sen olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustamaalaat taas jotain.

Voi helvatti että olet ittees ottavaa sorttia.Ihan meni kuule sukulaiselle ,tuskin oot tai mistä tiedän 😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tosiaan tunne sitä ketä sä olet täällä syyttänyt vaikka ja mistä. Katsos kun se ei ole se ketä väität sen olevan.

Mitä vattua????Mene hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siellä se blondi korppikotka itkee nyt, itse hän sä omit jopa varatut miehet 🤷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvatti että olet ittees ottavaa sorttia.Ihan meni kuule sukulaiselle ,tuskin oot tai mistä tiedän 😡

Vai sukulaiselle täällä viestit 🤭

• Anonyymi

En kaipaa ketään, toteutan Irwinin laulun sanoja; mikä laulaen tulee, se viheltäen menee, sillä nainen on käyttöä varten.

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu, että häntä kaikki vieras kiinnostaa siis ihan kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe