Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Anonyymi-ap

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä.

46

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi
      UUSI

Mutta oletat tai toivot hänen juoksevan sinun perässäsi?

• Anonyymi
        UUSI

Taitaa olla turha toivo🤔

• Anonyymi
        UUSI

No se on just kuule miten sinä itsepintainen haluat nämä miehen tekstit tulkita🥱

• Anonyymi
        UUSI

No kun ei juokse, sehän siinä viehättääkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kun ei juokse, sehän siinä viehättääkin.

Ärsyttääkö se sinua kun sinun perässä ei juosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttääkö se sinua kun sinun perässä ei juosta?

Tämä nyt kuulostaa itseriittoiselta, vaikka faktaa onkin.. Olen niin tottunut siihen että itse olen se jahdattu osapuoli että tällainen tilanne saa minut vähän hämilleni. Ne kerrat kun olen jahdannut itse, on lopputulos päätynyt aina parisuhteeseen, koska olen silloin oikeasti itse halunnut myös.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt kuulostaa itseriittoiselta, vaikka faktaa onkin.. Olen niin tottunut siihen että itse olen se jahdattu osapuoli että tällainen tilanne saa minut vähän hämilleni. Ne kerrat kun olen jahdannut itse, on lopputulos päätynyt aina parisuhteeseen, koska olen silloin oikeasti itse halunnut myös.

Eli olet siis juossut joskus jonkun perässä, mutta nykyisin et enää sellaista harrasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet siis juossut joskus jonkun perässä, mutta nykyisin et enää sellaista harrasta.

Olen tasan kaksi kertaa, kolmas kerta toden sanoo jos siihen alan 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tasan kaksi kertaa, kolmas kerta toden sanoo jos siihen alan 😅

Toivotan onnea. Kyllä se hyvin menee, kun juttuun tulette.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotan onnea. Kyllä se hyvin menee, kun juttuun tulette.

Kiitos. Kyse onkin ehkä enemmän siitä että rauhoitun, olen ollut turhan ilkeä ja narttumainen. Katsotaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kyse onkin ehkä enemmän siitä että rauhoitun, olen ollut turhan ilkeä ja narttumainen. Katsotaan.

Ei kuulosta hyvälle. Omat käsitykseni muodostanut jo tästä ketjusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvälle. Omat käsitykseni muodostanut jo tästä ketjusta.

Ei se hyvältä kuulostakaan, sepä se.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajagubbe on kyllä tosi hurja ikääntyneempi naismieshenkilö

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus oli itseään täynnä olevalta naiselta miehelle.

• Anonyymi
        UUSI

On kyllä aivan vallankumouksellinen mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli itseään täynnä olevalta naiselta miehelle.

Saatan egoistinen hieman olla mutta en täynnä itseäni.

• Anonyymi
        UUSI

Sanoppas kumpaan sukupuoleen on tämä sinun mustamaalama ihminen syntynyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppas kumpaan sukupuoleen on tämä sinun mustamaalama ihminen syntynyt.

Nämä kaks miehekettä täällä kirjoittelevat, esiintyvät useesti naisina! Kiusaajia ovat, ainakin toi cubbe!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kaks miehekettä täällä kirjoittelevat, esiintyvät useesti naisina! Kiusaajia ovat, ainakin toi cubbe!

Ei mene nyt harhautus gubbelta putkeen. Itse taas kirjoitit itsellesi.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkäys on osoitus välittämisestä. Ei huono asia

• Anonyymi
      UUSI

Positiivinen signaali

• Anonyymi
        UUSI

Over the moon perhaps

• Anonyymi
      UUSI

Ja aloitushan ei ole minulta. En edes mieti tuollaista, ihan pinnallista juttua täällä kaikki kaikkineen omalta osaltani. Tykkäämiset sun muut 😊

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ihan kaikki on pelkkää pluffia. Tunteilu on kivaa, mutta todellinen tunteilu on IRL

• Anonyymi
        UUSI

Niinhän se on, mutta helpommalla kun pääsisi..

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole noin

• Anonyymi
        UUSI

Ei minulla ole mitään tarvetta rakastua palstan ulkopuolellakaan. Ei ole ollut sen jälkeen kun aikoinaan erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Ja ystävyyskään ei ole mitenkään pakollista kenenkään kanssa. Se on mahdollista vain sellaisen samanikäisen kanssa kuin itse olen ja jolle riittää pelkkä ystävyys! Ystävyys ei ole koskaan mahdollista itseäni hyvin paljon eri-ikäisen kanssa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta rakastua palstan ulkopuolellakaan. Ei ole ollut sen jälkeen kun aikoinaan erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Ja ystävyyskään ei ole mitenkään pakollista kenenkään kanssa. Se on mahdollista vain sellaisen samanikäisen kanssa kuin itse olen ja jolle riittää pelkkä ystävyys! Ystävyys ei ole koskaan mahdollista itseäni hyvin paljon eri-ikäisen kanssa!

Ehkä jäit kaipaamaan sitä entistä kumppaniasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huudatko myös palstan ulkopuolella yhtä paljon? Pelkkiä huutomerkkejä käytät jatkuvasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jäit kaipaamaan sitä entistä kumppaniasi.

En todellakaan kaipaa entistä kumppania. Puhumaton ja täysin kykenemätön osoittamaan tunteitaan, eikä pystynyt edes lähtemään parisuhdeterapiaan. Luuli että monien vuoden kärsimykset voisi poistaa silittämällä yllättäen selästä, mitä hän ei koskaan naimisissa olo vuosien aikana ollut tehnyt. Siinä silittämisessä ei ollut minkäänlaista tunnetta mukana,hän vain veti kättä selkää pitkin. Se tuntui todella kauhealta! Hän on ihminen jolla ei ole minkäänlaista yhteyttä omiin tunteisiinsa ja hän sopii hyvin joko autismin kirjoon, tai aleksitymiaan! Omien lasten syntymätkin olivat vain joku läpihuutojuttu, ei hän näyttänyt mitään tunteita niissäkään hetkissä, joka kerta oli kiire töihin! Tunteettomuus oli koko avioliiton ajan läsnä!

• Anonyymi
      UUSI

Alatpa 💁🏼‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Tai sitten en. Liikaa kaloja meressä eikä pakko ole olla kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten en. Liikaa kaloja meressä eikä pakko ole olla kenenkään kanssa.

Ahh etitki vaan jotain kaloja! Ohi sit!

• Anonyymi
      UUSI

En minäkään, eikä ole mitään tarvetta rakastua keneenkään!

• Anonyymi
      UUSI

Minä en voi luvata etten juoksisi hänen perässään..

• Anonyymi
        UUSI

Aikansa juoksee ja sitten väsyy, kun hiljenen kokonaan olen mennyt jo eteenpäin, vielä en ole siihen valmis. Tämä on kesken vielä. T. ap nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikansa juoksee ja sitten väsyy, kun hiljenen kokonaan olen mennyt jo eteenpäin, vielä en ole siihen valmis. Tämä on kesken vielä. T. ap nainen

Mutta ethän sinä kenenkään perässä juokse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ethän sinä kenenkään perässä juokse.

Juoksen vain hänen mielessään.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä hyötyä tuollaisesta ajattelusta on?

• Anonyymi
        UUSI

Se on sitä kuuluisaa itselleen valehtelua kenties. Ketään ei voi pakottaa olemaan kanssaan jos ei halua, mutta toisaalta helpolla ei saa hyvääkään. Eli kannattaako juosta vai ei.

• Anonyymi
      UUSI

Ihme höpötystä ja trollausta.

• Anonyymi
        UUSI

Olen ihme höpöttelijä mutta en trollaaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihme höpöttelijä mutta en trollaaja.

Olet kiusaaja trolli, mene eteenpäin kun et mitään mistään edes tiedä. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun miehestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kiusaaja trolli, mene eteenpäin kun et mitään mistään edes tiedä. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun miehestä.

Ei varmaan olekaan mutta minäpä olen.

• Anonyymi
      UUSI

joulupukki matkaan jo käy🎅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe