Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Anonyymi-ap

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä.

118

3076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi

Mutta oletat tai toivot hänen juoksevan sinun perässäsi?

• Anonyymi

Taitaa olla turha toivo🤔

• Anonyymi

No se on just kuule miten sinä itsepintainen haluat nämä miehen tekstit tulkita🥱

• Anonyymi

No kun ei juokse, sehän siinä viehättääkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun ei juokse, sehän siinä viehättääkin.

Ärsyttääkö se sinua kun sinun perässä ei juosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt kuulostaa itseriittoiselta, vaikka faktaa onkin.. Olen niin tottunut siihen että itse olen se jahdattu osapuoli että tällainen tilanne saa minut vähän hämilleni. Ne kerrat kun olen jahdannut itse, on lopputulos päätynyt aina parisuhteeseen, koska olen silloin oikeasti itse halunnut myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt kuulostaa itseriittoiselta, vaikka faktaa onkin.. Olen niin tottunut siihen että itse olen se jahdattu osapuoli että tällainen tilanne saa minut vähän hämilleni. Ne kerrat kun olen jahdannut itse, on lopputulos päätynyt aina parisuhteeseen, koska olen silloin oikeasti itse halunnut myös.

Eli olet siis juossut joskus jonkun perässä, mutta nykyisin et enää sellaista harrasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet siis juossut joskus jonkun perässä, mutta nykyisin et enää sellaista harrasta.

Olen tasan kaksi kertaa, kolmas kerta toden sanoo jos siihen alan 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tasan kaksi kertaa, kolmas kerta toden sanoo jos siihen alan 😅

Toivotan onnea. Kyllä se hyvin menee, kun juttuun tulette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotan onnea. Kyllä se hyvin menee, kun juttuun tulette.

Kiitos. Kyse onkin ehkä enemmän siitä että rauhoitun, olen ollut turhan ilkeä ja narttumainen. Katsotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kyse onkin ehkä enemmän siitä että rauhoitun, olen ollut turhan ilkeä ja narttumainen. Katsotaan.

Ei kuulosta hyvälle. Omat käsitykseni muodostanut jo tästä ketjusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvälle. Omat käsitykseni muodostanut jo tästä ketjusta.

Ei se hyvältä kuulostakaan, sepä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun luovut narttumaisuudestasi niin tilanne on taas auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun luovut narttumaisuudestasi niin tilanne on taas auki.

Hänen vuokseen saatan olla siihen valmiskin jopa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mä oletan jos joku nainen on muka jostakin muustakin kiinostunu kun panosta että osaa löytää oikean oven taakse en koe nääs että mulla on naisten suhteen mitään menetettävää pillu tuntunee lähestulkoon samalta naisella kun naisella erot löytynee korkeintaan kosteudesta ainoastaan runko vaihtuu missä on kiinni ja multa on turha odottaa olettaa saavansa yhtään sen syvempää sitoutumista kuin mitä on itse valmis sitoutumaan parisuhteeseen ja jos tuntuu että tämä tarvii vääntää rautalangasta mitä tällä tarkoitan ni suosittelen unohtamaan ja siirtymään suoraan seuraavaan jaksa tuhlata aikaani kun en pidä todennäköisenä ettäkö oppisi muutenkaan mitä tarkoitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se hyvältä kuulostakaan, sepä se.

Minusta taas tyypit, jotka kärkkyy päättelemässä naisena esiintyvän äijän feikkidialogeista erinäisiä asioita on pelottavan pihalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka näin olis tälle gupelle tehnyt suomen virkavaltaa lukuunottamatta?

• Anonyymi

Sä voit untamo tehdä varmaan just niinku haluat suhteessa näihin gupen provoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas tyypit, jotka kärkkyy päättelemässä naisena esiintyvän äijän feikkidialogeista erinäisiä asioita on pelottavan pihalla

Tämä on niin toksista skeidaa ettei voi kun nauraa näille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mä oletan jos joku nainen on muka jostakin muustakin kiinostunu kun panosta että osaa löytää oikean oven taakse en koe nääs että mulla on naisten suhteen mitään menetettävää pillu tuntunee lähestulkoon samalta naisella kun naisella erot löytynee korkeintaan kosteudesta ainoastaan runko vaihtuu missä on kiinni ja multa on turha odottaa olettaa saavansa yhtään sen syvempää sitoutumista kuin mitä on itse valmis sitoutumaan parisuhteeseen ja jos tuntuu että tämä tarvii vääntää rautalangasta mitä tällä tarkoitan ni suosittelen unohtamaan ja siirtymään suoraan seuraavaan jaksa tuhlata aikaani kun en pidä todennäköisenä ettäkö oppisi muutenkaan mitä tarkoitan

Eli kaikki akat on vain pillunkantotelineitä, kunnes 40 vuoden rajapyykin jälkeen viimeinen käyttöpäivä on ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa miten pitkän lauseen joku kirjoittanut. Kaikki yhteen pötköön.

• Anonyymi

Aloittajagubbe on kyllä tosi hurja ikääntyneempi naismieshenkilö

• Anonyymi

Aloitus oli itseään täynnä olevalta naiselta miehelle.

• Anonyymi

On kyllä aivan vallankumouksellinen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan egoistinen hieman olla mutta en täynnä itseäni.

• Anonyymi

Sanoppas kumpaan sukupuoleen on tämä sinun mustamaalama ihminen syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kaks miehekettä täällä kirjoittelevat, esiintyvät useesti naisina! Kiusaajia ovat, ainakin toi cubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä kaks miehekettä täällä kirjoittelevat, esiintyvät useesti naisina! Kiusaajia ovat, ainakin toi cubbe!

Ei mene nyt harhautus gubbelta putkeen. Itse taas kirjoitit itsellesi.

• Anonyymi

Älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene nyt harhautus gubbelta putkeen. Itse taas kirjoitit itsellesi.

Ei se meille fiksuille, mutta nämä epäobjektiiviset pöljäkkeet kyllä jaksaa vatvoa näitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mieheksi hän tiesi guben nimetä. Mitä parhainta onnea tälle mustamaalaamiskeissilles👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö sinä jämänainen haluat taas tämän äijän tekstin retuseerata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mieheksi hän tiesi guben nimetä. Mitä parhainta onnea tälle mustamaalaamiskeissilles👍

Tämä voisi olla vaikka meidän alpo tai janne tai ville-oskari

• Anonyymi

Tykkäys on osoitus välittämisestä. Ei huono asia

• Anonyymi

Positiivinen signaali

• Anonyymi

Over the moon perhaps

• Anonyymi

Ja aloitushan ei ole minulta. En edes mieti tuollaista, ihan pinnallista juttua täällä kaikki kaikkineen omalta osaltani. Tykkäämiset sun muut 😊

• Anonyymi

Kaikki ihan kaikki on pelkkää pluffia. Tunteilu on kivaa, mutta todellinen tunteilu on IRL

• Anonyymi

Niinhän se on, mutta helpommalla kun pääsisi..

• Anonyymi

Ei ole noin

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään tarvetta rakastua palstan ulkopuolellakaan. Ei ole ollut sen jälkeen kun aikoinaan erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Ja ystävyyskään ei ole mitenkään pakollista kenenkään kanssa. Se on mahdollista vain sellaisen samanikäisen kanssa kuin itse olen ja jolle riittää pelkkä ystävyys! Ystävyys ei ole koskaan mahdollista itseäni hyvin paljon eri-ikäisen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta rakastua palstan ulkopuolellakaan. Ei ole ollut sen jälkeen kun aikoinaan erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Ja ystävyyskään ei ole mitenkään pakollista kenenkään kanssa. Se on mahdollista vain sellaisen samanikäisen kanssa kuin itse olen ja jolle riittää pelkkä ystävyys! Ystävyys ei ole koskaan mahdollista itseäni hyvin paljon eri-ikäisen kanssa!

Ehkä jäit kaipaamaan sitä entistä kumppaniasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huudatko myös palstan ulkopuolella yhtä paljon? Pelkkiä huutomerkkejä käytät jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan kaipaa entistä kumppania. Puhumaton ja täysin kykenemätön osoittamaan tunteitaan, eikä pystynyt edes lähtemään parisuhdeterapiaan. Luuli että monien vuoden kärsimykset voisi poistaa silittämällä yllättäen selästä, mitä hän ei koskaan naimisissa olo vuosien aikana ollut tehnyt. Siinä silittämisessä ei ollut minkäänlaista tunnetta mukana,hän vain veti kättä selkää pitkin. Se tuntui todella kauhealta! Hän on ihminen jolla ei ole minkäänlaista yhteyttä omiin tunteisiinsa ja hän sopii hyvin joko autismin kirjoon, tai aleksitymiaan! Omien lasten syntymätkin olivat vain joku läpihuutojuttu, ei hän näyttänyt mitään tunteita niissäkään hetkissä, joka kerta oli kiire töihin! Tunteettomuus oli koko avioliiton ajan läsnä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huudatko myös palstan ulkopuolella yhtä paljon? Pelkkiä huutomerkkejä käytät jatkuvasti.

Alustatko sinä livenä jostain tuikituntemattomasta henkilöstä jonka näet pakkomielteisesti näiden miehen jutusteluisen takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaisiko tämä tulkinta jo tätä sinun piinaavan oloista suruprosessia? Palstasedän tuotannossa on mistä mielivallalla valita

• Anonyymi

Alatpa 💁🏼‍♀️

• Anonyymi

Tai sitten en. Liikaa kaloja meressä eikä pakko ole olla kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahh etitki vaan jotain kaloja! Ohi sit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä näy kuin metsää ja puita. Ei oo kuule paljoa valittavana. Viimeisin rutjake oli ihan hyvä sängyssä mutta siinä kaikki. Viinaa, viinaa, viinaa. Ei vaan jaksa. Nyt on voimat mennyt ja olen rikki. Suhde kesti noin 3 kk.

• Anonyymi

En minäkään, eikä ole mitään tarvetta rakastua keneenkään!

• Anonyymi

Minä en voi luvata etten juoksisi hänen perässään..

• Anonyymi

Aikansa juoksee ja sitten väsyy, kun hiljenen kokonaan olen mennyt jo eteenpäin, vielä en ole siihen valmis. Tämä on kesken vielä. T. ap nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikansa juoksee ja sitten väsyy, kun hiljenen kokonaan olen mennyt jo eteenpäin, vielä en ole siihen valmis. Tämä on kesken vielä. T. ap nainen

Mutta ethän sinä kenenkään perässä juokse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksen vain hänen mielessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksen vain hänen mielessään.

Juu karkuun se on huomattu ,turhaan eihän me muutenkaan tunneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu karkuun se on huomattu ,turhaan eihän me muutenkaan tunneta.

Me kyllä tunnetaan, pintapuolisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me kyllä tunnetaan, pintapuolisesti.

Miten voi ihastua toiseen, jos tuntee vain pintapuolisesti, kuulostaa pinnalliselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi ihastua toiseen, jos tuntee vain pintapuolisesti, kuulostaa pinnalliselta.

Ihastua voi hyvinkin palavasti jos kohtaamiset sisältäneet paljon juttelua, kädestä pitämistä, rakastelua ja tunnetta että tässä on hyvä olla. Syvällisemmin tunteminen tulee vasta kun on toisen kanssa viettänyt oikeasti arkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella valaisevia mies nämä digitaaliset allekirjoituksesi ”aloittaja_nainen”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko harkita sellaista edistynyttä ymmärrystä, että sinä et tunnista tätä naisena esiintyvää äijää esim saatteella ”aloittajanainen”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella valaisevia mies nämä digitaaliset allekirjoituksesi ”aloittaja_nainen”

Kaiken lisäksi tämä on riittänyt pakkomielteisille oikein hyvin buu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken lisäksi tämä on riittänyt pakkomielteisille oikein hyvin buu

Onkohan se tullut mitenkään selväksi kuinka myrkyllistä käytöstä tällainen on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se tullut mitenkään selväksi kuinka myrkyllistä käytöstä tällainen on?

Kyllä nämä jämät sen tietää varsin hyvin.

• Anonyymi

Mitä hyötyä tuollaisesta ajattelusta on?

• Anonyymi

Se on sitä kuuluisaa itselleen valehtelua kenties. Ketään ei voi pakottaa olemaan kanssaan jos ei halua, mutta toisaalta helpolla ei saa hyvääkään. Eli kannattaako juosta vai ei.

• Anonyymi

Ihme höpötystä ja trollausta.

• Anonyymi

Olen ihme höpöttelijä mutta en trollaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihme höpöttelijä mutta en trollaaja.

Olet kiusaaja trolli, mene eteenpäin kun et mitään mistään edes tiedä. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kiusaaja trolli, mene eteenpäin kun et mitään mistään edes tiedä. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun miehestä.

Ei varmaan olekaan mutta minäpä olen.

• Anonyymi

joulupukki matkaan jo käy🎅

• Anonyymi

Ei ollut mulle eikä minulta, mutta vastaan ettei tule sekaannuksia.
      Vain sinä olet syvällä sydämessäni vaikka ympärilläni olisi sata miestä. Kukaan ei voi viedä sun paikkaa. Sinä ja minä määritämme ja katsomme mihin asiat johtaa eikä kenelläkään ole voimaa tai valtaa sitä muuttaa. Ei kukaan toinen sydäntäni voi sulta varastaa.

• Anonyymi

Aloitus on pirulliselta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok...kommentoimasi henkilö puolestaan on kiltti. Olen kiitollinen, että kaipaamani mies on jälleen elämässäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok...kommentoimasi henkilö puolestaan on kiltti. Olen kiitollinen, että kaipaamani mies on jälleen elämässäni.

Kiitollinen kannattaa ollakin, ei se ole keneltäkään pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein satanistit nappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikein satanistit nappaa.

Se olikin lähinnä yksi luonteenpiirre, mutta suurimmaksi osaksi hyvällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti on, koska toinen nainen ei pahemmin tee muuta kuin puolustuspuheita. Ei tee myöskään aloituksia. Eikä ole luonne millään lailla samankaltainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainenko olisit aloittaja jos tämä toiveesi toteutuisi muutenkin kuin hööpöttämällä elämänkouluväkeä netissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainenko olisit aloittaja jos tämä toiveesi toteutuisi muutenkin kuin hööpöttämällä elämänkouluväkeä netissä?

Pirulliset naiset on bäst

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää jos pitää joskus vähäsen opetella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anu

Saukko

• Anonyymi

No siinähän ei mikään muutu ,lopputulos ihan sama hah.

• Anonyymi

Niin kenet sinä kuvittelet sulle kirjoittelevan. Manipulointia on montaa mutta sekin energia kannattaa käyttää vaikka ylilaudan inceleihin joiden katkeruus saattaa olla vastaanottavaisempi sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kenet sinä kuvittelet sulle kirjoittelevan. Manipulointia on montaa mutta sekin energia kannattaa käyttää vaikka ylilaudan inceleihin joiden katkeruus saattaa olla vastaanottavaisempi sille.

Mikä syy sulla on pohdiskella näinkin syvällisiä näistä tuntemattomien kommenteista? En sitten varmaa vaa yksinkertaisuuttani löytänyt samoja sävyjä kuin sinä. Sivusta

• Anonyymi

Yöjuoksut on parhaita 🏃🏼‍♀️🏃‍♂️
      Samaan suuntaan tietenkin

• Anonyymi

Reittiä vaihtaen kun näkee toisen tulevan vastaan 😉 ay

• Anonyymi

En minäkään, joten ollaan kumpikin juoksematta.

• Anonyymi

Kävely onkin enemmän meidän juttu.

• Anonyymi

300 metrin aitajuoksu metsän läpi

• Anonyymi

Abauttiarallarullakebab jotakuinkin.

• Anonyymi

Mies tarjoaa Marlboron käsi hipaisee takin hihaa.

• Anonyymi

AP:lle! Et kyllä sitten kovin vahvasti rakasta jos voit kääntää tunteesi pois ja olla rakastamatta.
      Et taida osata tulkita oikein tunteitasi.

• Anonyymi

Kyllä se rakkaus siellä pysyy mutta ei se tule ilmi mitenkään, sitä meinasin.

• Anonyymi

No mene herranjumala hyvä mies opettamaan tätä guppea vaikka pictokuvien ja karamellien avulla

• Anonyymi

Minun voitto siis . Kiitos siitä

• Anonyymi

Tais molemmat voittaa ,kun ette kohdannu.

• Anonyymi

Juuri näin, ensin jokaisen pitää miettiä omaa elämää, ei elää toisen kautta!!. Ensirakkaus aina satuttaa, mutta seuraavat naurattaa!!!!!!.

• Anonyymi

Niin just. Ymmärrän. Saanko minä juosta sinun perässä, jos olet hän?

• Anonyymi

Ei kiitos. Aikasi meni jo umpeen.

• Anonyymi

Siis ihan selkeä juttu, kaksi sitoutumiskammoista on ihastuneet, kumpikaan ei halua tehdä ”aloitetta” vakavammasta suhteesta, niin siinä sitä sitten sählätään, kunnes jompi kumpi kyllästyy.

• Anonyymi

Upposi ja osui suoraan ruutanaa otsaan.

• Anonyymi

Aluksi ehkä noin. Nyt on enää jäljellä vain olkien kohautus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi ehkä noin. Nyt on enää jäljellä vain olkien kohautus.

jep. Tommosta touhua kovin kauaa jaksa. Yhdentekevää koko rakastuminen ja muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep. Tommosta touhua kovin kauaa jaksa. Yhdentekevää koko rakastuminen ja muu

Taidat jaksaa kuitenkin, katsotaan vaikka

• Anonyymi

Tämä on siis se syy miksi välttelet minua.. luulet että odottaisin sinun vieläkin juoksevan perässäni jos joskus näkisimme. Ole huoleti, en odota enkä oleta sinulta enää mitään sellaista :)

• Anonyymi

Ohi meni tymähtäen.

• Anonyymi

Minua ei haittaa juosta sinun perässä mies. Hänelle

• Anonyymi

Ei sinun perässä juokse kuin ns lapsiasiainvaltuutettu, naisena esiintyvä aloittaja

• Anonyymi

Olet jotenkin tyhmä. Pysy siellä vaan.

• Anonyymi

Mihin epävarmuusalueelle tämä nyt pitäisi kolahtaa palstapedo. Sulle voisi sanoa että älä pysy siellä koska mullat kutsuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin epävarmuusalueelle tämä nyt pitäisi kolahtaa palstapedo. Sulle voisi sanoa että älä pysy siellä koska mullat kutsuu

Mistä säkin puhut

• Anonyymi

Mitä nyt vähän juoksutti yhden asian vuoksi, mut ei se mitään, pettymys vaihtui hetken iloksi.

• Anonyymi

Juokset perässäni kuin hirvi kun huomaat että sain lotossa muutaman millin.

• Anonyymi

Niin hyvä suhde olisi sellainen missä ei leikitä kissa ja hiiri leikkiä. En tiedä löydänkö itsekään sellaista, mutta yksinkin voi olla.

• Anonyymi

Joo nämä kissahiireilyt toivoin jo olevan mennyttä aikaa mutta kaksi samanlaista kun kohtaa niin siihenhän se menee.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      164
      5660
    2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      23
      4072
    3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      31
      3699
    4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      74
      3509
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      33
      3209
    6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      40
      3051
    7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2500
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      63
      2179
    9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
      Ikävä
      61
      2127
    10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
      Suomussalmi
      9
      1920
    Aihe