joka näyttää notre damen kellonsoittajalta?
Nainen huolisitko miehen
30
879
Vastaukset
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Miksi mies esität naista internetissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies esität naista internetissä?
Ohi meni, olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni, olen nainen.
Kyllä aivan varmasti olet ja minä olen Joe Biden
- Anonyymi
en todellakaan
- Anonyymi
Entä jos hän olisi maailman parhaimpia kellonsoittajia? Raha ja statushan teitä naisia viehättää ja etenkin niin kauan kun hyödytte siitä itsekin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän olisi maailman parhaimpia kellonsoittajia? Raha ja statushan teitä naisia viehättää ja etenkin niin kauan kun hyödytte siitä itsekin ;)
Hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minus viehätä raha eikä status. Mut jos hän olisi maailman paras jossain niin olisihan se aina plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minus viehätä raha eikä status. Mut jos hän olisi maailman paras jossain niin olisihan se aina plussaa.
siis joku ovikellon soittaja vai?
- Anonyymi
huolisin, jos sytyttää sisäisesti
Ei sellaiseen kaunottaret rakastu. 🧌
- Anonyymi
Quasimodoltako 😂 mistä se nyt tuli mieleen 😂
- Anonyymi
Voisin huolia, jos hän olisi hyvä sydämeltään.
- Anonyymi
Ei ole kyse mistään huolimisesta, jos menen rakastumaan sinuun....
- Anonyymi
Jos on muuten fiksu niin tottakai ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Et näytä
- Anonyymi
Lähde huomenna aamulla hoitoon.
- Anonyymi
Miksi pitäisi mennä hoitoon jos sinun harhaluulosi liittyvät minuun? Se olet sinä joka kuvittelet täällä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä hoitoon jos sinun harhaluulosi liittyvät minuun? Se olet sinä joka kuvittelet täällä asioita.
Kyllä sut muut asiat vie hoitoon, kuin pelkkä naisena esiintyminen ja tyhjän jauhaminen täällä! Olet sairas stalkkaaja ja vsinoajs, määräilet ja satutat,, kiusattu ei sais kaupassa käydä ja ostaa mitä tarvii, nyttenki vartalotäynnä viiltomaisia vetoja ja tikkuja, siksi tänne laitan, et muutki saa tietää, miten psyko olet apgubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sut muut asiat vie hoitoon, kuin pelkkä naisena esiintyminen ja tyhjän jauhaminen täällä! Olet sairas stalkkaaja ja vsinoajs, määräilet ja satutat,, kiusattu ei sais kaupassa käydä ja ostaa mitä tarvii, nyttenki vartalotäynnä viiltomaisia vetoja ja tikkuja, siksi tänne laitan, et muutki saa tietää, miten psyko olet apgubbe!
No siinä olet ainakin psykiatrin tarpeensa jos täällä käyt tuntemattomia syyttämään!
On taas päästy hoidosta liian aikasin näköjään 🤯
- Anonyymi
Ehkä. Joissain vain näkee sitä jotain ulkonäöstä viis.
- Anonyymi
Sun pitää vaa reenaa reenaa että mahdut porukkaan.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta löytää miestä!
- Anonyymi
En todellakaan
- Anonyymi
Huolisin, jos on kiva ja hyväsydäminen.
- Anonyymi
Olen, kiltti ja hyvä sydäminen,
mutta, köyhä ja sairas,
ja, itseni saamiseen kuntoon, sekä taloudellisesti ja henkisesti, menee, ainakin,
20-30 vuottakin,
ja, parhaiten siihen auttaa rakas tiede,
toivoisin, että löytäisit rakkaaan itsellesi,
ja, siltikin sen löytäminen, jopa Suomesta voi olla hankalaa,
mutta, voin vain toivoa, että koko Suomi huolehtii sinusta kuin kukkaa,
kämmenellä ja tästä lähtien tekee kaikkensa auttaakseen sinua,
sekä, taloudellisesti ja muutenkin,
muuhun, en ikäväkseni kykene,
toivoisin, vain, että olisin joskus, haave, ja, unelma, maailmassa, sinun,
iki, oma, notre damen kellon, soittajasi,
joka, on hyvän näköinen ja atleettinen, ja, sivistynyt,
mutta, kuten aina, nämä ovat haaveita ja unelmia,
ja, vasta tiede avaa, haaveiden ja unelmien portit,
joten, antaa ajan kulua ja kulua,
ja, vaikka, en ole kanssasi,
olen, sinun sydämessäsi, aina missä liikutkin,
ja, sydämeni, sanoo, sinun sydämellesi,
että, kaiken Suomi saa antaa sinulle ja, kaiken Suomi saa auttaa sinua,
sillä, niin, rakas olet minulle,
nyt ja ainiaan,
N- Anonyymi
Ehkä Esmeraldasi haluaisi auttaa sinua?
- Anonyymi
😊😊💕💕😊😊💕💕😊😊
- Anonyymi
Melkoiset geenit omaava uros.💂
- Anonyymi
💕💕😊😊🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡💕💕😊😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261