Olen 65v nainen . Ollut leskenä 5 vuotta. Olen liikunnallinen , tanssitaitoinen , autoileva , huumorintajuinen ja lempeä luonteinen nainen. Olen kiinnostunut nyt itseäni huomattavasti nuoremmasta miespuolisesta henkilöstä. Seksuaaliset haluni palasivat , ja nyt en tiedä onko liikaa kun miespuolisen ikä 35v. Olemme tannssineet ja lounastaneet se kymmeniä kertoja. Mies on kyllä siisti , fiksu ja huomaavainen. Sport henkinen kuten minä. Matkustelleet yhdessä niin koti kuin ulkomaillakin.
Ei mustasukkainen, kummallakin on omat asunnot . Hänellä oma työ , valtion virka.
Minä jäin juurikin eläkkeelle. Osaaikaiselle tosin.
Siis onkohan järkevää jatkaa. Tunne syventynyt molemminpuolin tutustumisen myötä.
vinkkiä tarvittais.
17
831
Vastaukset
- Anonyymi
Saatko halusi tyydytettyä tämän miehen kanssa?
- Anonyymi
Juu niuvanniemen suljetulla spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Saan haluni tyydytettyä , pelkään syvää ihastumista . Ja ulkoisestihan kaikki ok .
Fyysisesti ja henkisesti olemme samalla tasolla. Ex -työkaverini vain katselevat pitkin nenänvartta ikä eroamme. Siis Onko sillä väliä. Yx liian kiintynyt Mukkeli- Anonyymi
Rämesika se taas kuvittelee omiaan buaahaa
- Anonyymi
Miksi aanat työkavereidesi mielipiteen vaikuttaa elämääsi jos tuonne on aito ja molemminpuolinen ni eikö riski ole ottamisen arvoinen työkaverisi saattavat olla jopa kateellisia ainoa/ainoat joilta itse kysyisin milipiteen on lapseni mutta siltikään lapseni/lasteni mielipide ei vaikuta omiin päätöksiini omasta elämästäni se miksi hänen/heidän mielipiteensä on minulle silti tärkeä on että hän/he eivät voi mitään sille tosiasialle että olen hänen/heidän isänsä ja arvostan lastani/lapsiani ja hänen/heidän mielipidettään vaikka en anna sen vaikuttaa elämääni
- Anonyymi
Öööööö hönö
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Anna mennä vaan,älä välitä kateellisista.Hyvä kun kumpikin saa mitä haluaa ikä ei este...nauttikaa...t.61 ukm
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi
Sää mää ja bää lentää ku lehmä buaahaa
- Anonyymi
Mä olen iältäni 50-60 välissä, Mulla on naispuolinen kaveri joka on pikkasen päälle 60v. Kyllä joskus tekis mieli muutakin kuin paria halia vuodessa..... ja pelkkä kaveruus ei oo mitään.... Jos olisi oikea sauma, niin tietäisin mitä sanoisin hänelle. Onhan tuo aloittajan ikäero tosin aika ronski.... mutta kahden aikuisen ihmisen juttua ei ulkopuoliset voi kieltää jos kumpikin haluaa samaa...
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Minä ollut aviossa 35vuotta. Olen 55v mies , puolisoni 75v. eikä tunnu missään.
Mekin liikumme paljon , en ole välittänyt ikä huomautuksista. Rakastan puolisoani. - Anonyymi
Erosin vuosi sitten olen 56v ex mieheni vanhempi 68v.
Seurustellut kolmisen kuukautta nuoremman miehen kanssa, hän 36v eronnut myös. Täydennämme toisiamme hyvin huumori molemmilla kohdillaan, moni kaverini kiinnostunut miten seksi sujuu. Yllätyin itsekkin miten nuorempi huomaavainen ja haluaa joka yö helliä ja nauttia seksistä kanssani. Ihanaa kun aamulla herättyä rakastellaan vasta sitten kahville. T. Nuorempaan rakastunut. - Anonyymi
Anna sitä vittuas sille kaverille äläkä täällä roiku
- Anonyymi
Himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta: Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE, ilmainen, katso ainakin 🞂himograafi🞀, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941