vinkkiä tarvittais.

Anonyymi-ap

Olen 65v nainen . Ollut leskenä 5 vuotta. Olen liikunnallinen , tanssitaitoinen , autoileva , huumorintajuinen ja lempeä luonteinen nainen. Olen kiinnostunut nyt itseäni huomattavasti nuoremmasta miespuolisesta henkilöstä. Seksuaaliset haluni palasivat , ja nyt en tiedä onko liikaa kun miespuolisen ikä 35v. Olemme tannssineet ja lounastaneet se kymmeniä kertoja. Mies on kyllä siisti , fiksu ja huomaavainen. Sport henkinen kuten minä. Matkustelleet yhdessä niin koti kuin ulkomaillakin.
Ei mustasukkainen, kummallakin on omat asunnot . Hänellä oma työ , valtion virka.
Minä jäin juurikin eläkkeelle. Osaaikaiselle tosin.
Siis onkohan järkevää jatkaa. Tunne syventynyt molemminpuolin tutustumisen myötä.

20

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Saatko halusi tyydytettyä tämän miehen kanssa?

• Anonyymi
        UUSI

Juu niuvanniemen suljetulla spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää nyt siis olet kakkoseen kuivana tuikkaava spede niuvanniemen suljetulta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää nyt siis olet kakkoseen kuivana tuikkaava spede niuvanniemen suljetulta.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tietäisi tuota kun speden koppikaveri niuvanniemeltä olet. Mitäs olet hähähä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasithan ittes tiedät missä olet. Et vaan taida ymmärtää lukemaasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää.

• Anonyymi
      UUSI

Saan haluni tyydytettyä , pelkään syvää ihastumista . Ja ulkoisestihan kaikki ok .
      Fyysisesti ja henkisesti olemme samalla tasolla. Ex -työkaverini vain katselevat pitkin nenänvartta ikä eroamme. Siis Onko sillä väliä. Yx liian kiintynyt Mukkeli

• Anonyymi
        UUSI

Rämesika se taas kuvittelee omiaan buaahaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rämesika se taas kuvittelee omiaan buaahaa

Mitäs kuvittelet hähähää

• Anonyymi
        UUSI

Miksi aanat työkavereidesi mielipiteen vaikuttaa elämääsi jos tuonne on aito ja molemminpuolinen ni eikö riski ole ottamisen arvoinen työkaverisi saattavat olla jopa kateellisia ainoa/ainoat joilta itse kysyisin milipiteen on lapseni mutta siltikään lapseni/lasteni mielipide ei vaikuta omiin päätöksiini omasta elämästäni se miksi hänen/heidän mielipiteensä on minulle silti tärkeä on että hän/he eivät voi mitään sille tosiasialle että olen hänen/heidän isänsä ja arvostan lastani/lapsiani ja hänen/heidän mielipidettään vaikka en anna sen vaikuttaa elämääni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs kuvittelet hähähää

Öööööö hönö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Öööööö hönö

Mitäs olet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet.

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi
      UUSI

Jep jep ja lehmät lentää trololoo

• Anonyymi
        UUSI

Jaa että siellä taas lehmät lentää. Mitäs aineita olet jo aamulla ehtinyt vetää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että siellä taas lehmät lentää. Mitäs aineita olet jo aamulla ehtinyt vetää.

Sää mää ja bää lentää ku lehmä buaahaa

• Anonyymi
      UUSI

Mä olen iältäni 50-60 välissä, Mulla on naispuolinen kaveri joka on pikkasen päälle 60v. Kyllä joskus tekis mieli muutakin kuin paria halia vuodessa..... ja pelkkä kaveruus ei oo mitään.... Jos olisi oikea sauma, niin tietäisin mitä sanoisin hänelle. Onhan tuo aloittajan ikäero tosin aika ronski.... mutta kahden aikuisen ihmisen juttua ei ulkopuoliset voi kieltää jos kumpikin haluaa samaa...

• Anonyymi
        UUSI

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3639
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2404
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1590
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe