https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3eae3bc0-fe41-4c16-9ce0-780166cafe2a
Suomen lain mukaan lapsen fyysinen kurittaminen on Suomessa kielletty.
Lapsiasiavaltuutettu Elina Pekkarinen kertoi nähneensä äidin lyövän lastaan ratikkapysäkillä.
22
514
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ulkomaalaistenkin pitäisi elää Suomessa maan tavalla ja Suomen lakien mukaan, sillä Suomen laki kieltää myös lapsen fyysisen kurittamisen.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä asiassa.
- Anonyymi
Lapsien tarttis saada turvaa vanhemmista, nyt ollaan aika heikoilla jäillä.
- Anonyymi
Silminnäkijän mukaan väkivaltaa ei tapahtunut. Minusta tuo Pekkarinen vaikuttaa hieman turhantärkeältä besserwisseriltä jolla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia konkreettisia parannusehdotuksia yhteiskunnallisiin ongelmiin. TV-haastatteluissa asettelee hiuksiaan joka välissä ja tuntuu rakastavan omaa ääntään. Muistan kun kyseinen täti lässytti närkästyneenä joitakin vuosia sitten, kuinka jonkun tutkimuksen mukaan osa sijaishuollossa olevista lapsista oli saanut PAHAA RUOKAA. Mahtoikohan tarjolla olla normaalia kotiruokaa pizzan ja hampurilaisten sijaan. Jo nyt nämä lasu-asiakkuuden omaavat lapset osaavat käyttää hyväkseen näitä " oikeuksiaan" joita tuntuu riittävän ilman minkäänlaisia velvollisuuksia. Suhtaudun siis kriittisesti tähän kukkahattutäti-uutiseen.
- Anonyymi
jos se kuitenkin on tajunnut että mm Islam tappaa suomessa kulttuuria?
- Anonyymi
Pekkarisella on mennyt *usi päähän totaalisesti ja muutenkin ärsyttävän näköinen.
- Anonyymi
hyvä perus suomalainen Elina
- Anonyymi
Elina taitaa nähdä lasten pahoinpitelyitä sielläkin missä niitä ei ole. Elina pääsi julkisuuteen ja sai oman viisitoistaminuuttisensa.
- Anonyymi
Ovatko naiset väkivaltaisia?
- Anonyymi
moktar gubban vaimot=
- Anonyymi
Todella hyvä että puutuit Elina. Monet ulkomaalaistaustaiset tönivät ja lyövät lapsiaan.
Kuten lapset läpsivät myös vanhempiaan.
Miksei neuvolassa kerrota että kyseessä on rikos??
Näiden ko. aikuisten mielestä on hienoa kun lapset läpsivät heitä takaisin . Voi, olen nähnyt monta läpsimis tilannetta. Aikuiset vain möllöttää.
Lastenvaatekaupassa sen sijaan ulkom. taustainen isoveli lätkäisi täydellä teholla nyrkillä leikki ikäistä sisartaan. Silloin puutuin itse asiaan ja sanoin anna olla viimeinen kerta. Ns äitinsä vain möllötti.
Uskomatonta- Anonyymi
Yleensä se joka pitää kovaa meteliä tuskin lyö ketään- ne on ne hiljaset jotka naama irveellä pidättelevät raivoaan ja heidän kanssaan lapsi saa kotona kyytiä..
Kuten suomalaiset hehehehhee
- Anonyymi
elina saa kutsun TTK?
- Anonyymi
Hyvin nähty kun ei ollut edes tilanteessa mukana.
Taitaa Ellu havitella mainetta ja mammonaa, joskin nyt heittämällä yhden tai kaksi valkoista valhetta mukaan.- Anonyymi
Ellu teki itsestään sankarin, tarinassa joka ei ollut totta.
- Anonyymi
Näyttäs että on ollut virkaintonen jo aikasemminkin.
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010793116.html
Asenne ratkaisee. - Anonyymi
Hän päätteli kauempaa katsottuna tilanteen väärin. Olisi kysynyt silminnäkijöiltä ensin. Heti poliisille vaan soitti.
Ovat kuin eläintensuojelijat,kun niille joku pilanpäiten soittaa että nyt on koira jätetty yksin niin heti ovat oven takana kuuntelemassa kuuluuko tai haisuuko mitään. Ei ensin oteta yhteyttä koiran omistajaan. Ja siitä vasta härdelli syntyy kun ei millään haluta uskoa oikeaa tietoa. Eläinsuojeluyhdistykselle ei kannata rahojaan testamentata. - Anonyymi
jospa elina on kuormittunut mamujen rikoksista?
- Anonyymi
Elina luotti päätöksenteossaan tunteisiinsa tosiasioiden sijaan ja toimintansa lopputulos oli väärä ja virheellinen niin kuin woke-kansalla toiminta usein menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241