Kesko anoi 2018 kaupungilta lupia rakentaa Hamarintien ja Törnäväntien risteykseen K-kauppa. Koskas se valmistuu?
Entä Reima Kuislan kahvila/huoltoasema Pesän tontille jota lupaili kun Törnävän Nestettä purettiin? Entä Kuislan hampurilaisbaari jota lupaili Keskustan pohjoisosaan tai mikä tilanne Kuislan liiketontilla Ideaparkin kulmilla?
Koskas se uusi Neste-huoltoasema valmistuu ohikulkutien ja Kuortaneentien risteykseen?
Mitä kuuluu sille jättimäiselle datakeskukselle? Entäpä dronerahtilennoille Rengonharjulta maailmalle?
Mitäs näitä muita onkaan?
Koska nämä keskeneräiset hankkeet toteutuu?
11
686
Vastaukset 11
- Anonyymi
Datakeskus on mennyt aikoja sitten kabinetti päätöksellä muualle
- Anonyymi
Yks hullu kysyy enemmän ku kymmenen viisasta ehtii vastata!
Mikään ei etene, koska lama. Parempia aikoja odotellessa. - Anonyymi
Datakeskuksen tontille on vedetty suurjännitelinjat ja johdot ovat kiinni tolpissa.Metsää kaadettu urakalla 100 metriä leveät johtolinjat joten kyllä sinne jotain tulee.
- Anonyymi
Kaikkiin kysymyksiin oikea vastaus on, ei koskaan.
- Anonyymi
Ensi vuonna!
- Anonyymi00007
Sorsanpesään kaavailtiin jossain vaiheessa kylpylää, mutta onhan se nyt päivänselvää, että ei kaikki hankkeet toteudu eikä kaikkia ole edes mitään järkeä toteuttaa!
- Anonyymi00010
Eikös Kuisla alkanut puhumaan kylpylästä siinä vaiheessa, kun Pihlajaniemi suunnitteli kylpylää vanhalle veturitallille?
Nyt taisi käydä niin, että ei tule kylpylää kumpaankaan.
- Anonyymi00008
Viimeaikaisten tietojen mukaan rakentaminen alkaa ihan lähiaikoina!
- Anonyymi00009
Joo tulee datakeskus ja kauppa joskus 2027 turha täällä kysellä. Seuraa lehtiä.
- Anonyymi00011
Jos parin viikon päästä
- Anonyymi00012
Onko hankkeet jo aloitettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470