Vappu Pimiä paljastaa TTK-finaalin jälkeisen juhlan seurauksista: "Karonkan jälkeen en..."

14

1609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tää vaan niin iso tapahtuma että pitää oikeen uutisissa mainita😱

• Anonyymi

Onko se jotenkin sinulta pois?

• Anonyymi

No vappu maksaa mökin kiinteistöverona valtiolle takaisin. Tulojaan. Ja lapsilisiä. Ei hätää valtio ottaa aina takaisin jotain kautta. Niinku tiemaksut ja muut verot.

• Anonyymi

Tämä tanssii tähtien kaa!! Kokoajan puidaan kirjoitellaan kellä on suhinaa!!! En ole juurikaan kattellu ! Tämä on tänäpäivänä kytätään kuka kulki missäkin ja kenen kaa💃🤨🕺!

• Anonyymi

Nussii Tähtien kanssa voisi lopettaa.

• Anonyymi

Stalinin aikana sai valita samoin itse maan minkä maan tehtaaseen menee töihin. Niinku kirgisiasta voi mennä Viroon tehtaalle. Tai Viru vakoiluhotelliin. Niinku meillä kiinalaiset esittää thaimaalaista . Ja siivoo ja myy riisiä. Sushia .

• Anonyymi

vappu pimiä paljastaa ukkoni on pimiä.

• Anonyymi

Ensi kaudelle voi viahtaa tuomariston ja Vapun.

Älkää ostako vapun viini jota tuottaa Etelä-Afrikasta, kuulemma heikkolaatuista ja valvonta ontuu.
      Ongelmia myös työvoiman kanssa ja maksaa kuuelmma pientä liksaa epäily myös lapsityövoimasta.

Lööpeissä luki on joutuntu syyniin. Rahaa pitää tulla vaikka ovista ja ikkunoista mutta näin ne yrittäjät sumuttavat köyhää kansaa.

Kuronen kuulemma yrittäjäkumppani. Saisivat hävetä jos ei maksa edes kunnon palkkaa ja työolot heikkoja.

Näin se yrittäjä toimii, marjanpoimijat ja muut eli lisää heikennykisä Ek, yrittäjät ja hallitus ajaa suomeenkin. Myös vaikuttaa eläke.etuihin paljon.

Ensi kaudelle Ernestin kanssa vaikka Tuija Pehkonen ja uudet tuomarit. Liikaa samoja vuodesta toiseen ja ohjelma voisi uudistua tähtipareiki Isaac ja Kastanja/tai Kastanja tuomaroimaan ja Helena pois.

• Anonyymi

Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa.

• Anonyymi

"Elämääni ei ole kyllä nämä päihteet sen enempää kuulunut. Olen osannut pitää asiat hallinnassa. Mieleeni tulee eräs lyhytkasvuinen, joka otaksui päihdeongelmaa jos kertoi käyneensä yökerhoissa. Päihdeongelma on sitä arkipäiväistä ja kokopäiväistä juomista. Minä olen tottunut pitämään itseni kiireisinä arkipäiväisissä asioissa. Välillä tuntuu jopa, että tekemistä riittää kahden edestä. Ei siihen paljon päihteet mahdu väliini ellei joku putkiaivo jää sitä seuraamaan, että arkipäivänä ostit yhden tai kaksi siideriä. Tämähän tarkoittaa...... Koska ihmiset oppivat pitämään nenänsä pois toisen asioista ellei sitten ole vilpitön aikomus auttaa."

Mikä vıtun sanaoksennus tuo oli? Olivatko nuo vain satunnaisia sanoja perätysten? Joku sai epileptisen kohtauksen ja paiskoi kouristuksen vallassa näppäimistöä summamutikassa?

• Anonyymi

Vappu on oikeesti hihhuli..tosi on

• Anonyymi

Vai oletko toista mieltä ????

• Anonyymi

On Vappu jo tehnyt työnä ttkssa. Niin kovaa huutoa ja kamala kiire. Sellaseen väsyy, katsojakin.

• Anonyymi

Vappu on ihana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1045
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      15
      950
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      886
    Aihe