On se semmosta lasten kanssa että ei moni usko.
Mun lapsi oli taas vaihteex menny kylään ilman lupaa.
Viimeksi oli 3 tuntia.
Mutta millaset vanhemmat päästävät kylää ilman lupaa?
Meille ei tule kukaan jos ei ole sovittu asiasta.
Pitää tietää missä toinen asuu,
että voi vanhemmat olla hyvin mielin,
eikä tarvitse olla huolissaan.
Niin kuin minä olin.
Aina saa pelätä pahinta kun kaikenlaisia ihmisiä liikkuu.
Mikä sitten olisi lapselle rangaistus?
Puhe ei mene perille.
Tukistaa ei saa eikä antaa koivun oksasta.
Nurkan kautta omaan huoneeseen.
MILLASET VANHEMMAT??
5
203
Vastaukset
- quistis
tehtävä on tuottaa lapsilleen toistuvia pettymyksiä! Elikkäs rajat lapsille edustaa juuri niitä pettymyksiä.Aseta rajat ja niiden ylittämisestä sovitte yhdessä lapsen kanssa sanktiot:o)))
Hellyyttä,hulluutta ja huolenpitoa:o)))))) sun lapsi on sanonut että olet antanut luvan.... kyllä tää lastenkasvatus välillä harmaita hiuksia tuo.... mulla on viel niin pieni että ehkä helpolla pääsen.... hoitolasten kanssa toimin niin että sinne nurkkaan se vaan mennään ku ei uskota hyvällä sanomisella eikä pahalla..... niin ja käyttää sitä maalaisjärkeä sillä selvii..... :)
- innokas-30
Välillä vaan tuntuu et pää hajoo. No mitä viel tulossa niin en uskalla edes ajatella.. Pitää elää päivä kerralla =o)
innokas-30 kirjoitti:
Välillä vaan tuntuu et pää hajoo. No mitä viel tulossa niin en uskalla edes ajatella.. Pitää elää päivä kerralla =o)
toisenkin pää välillä meinaa haljeta..... tässä ajattelin itekseni olenko outo äiti ja hoitotäti...... no mä lasken mielessäni sataan..... helpottaa kummasti(kymppiin ei riitä)..... huumoria myös peliin...... :))))
- innokas-30
BBrunetti kirjoitti:
toisenkin pää välillä meinaa haljeta..... tässä ajattelin itekseni olenko outo äiti ja hoitotäti...... no mä lasken mielessäni sataan..... helpottaa kummasti(kymppiin ei riitä)..... huumoria myös peliin...... :))))
Joo 100 saa laskea ja välillä useaan kertaan päivän aikana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201331
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855