Syyllisiä! ! Huhu kertoo lahkolaisten olevan asialla! Tämä ei jää tähän! Harmi että kirjoitukset poistetaan ja rikollisia suojellaan ! Jumala ei toimi niin! Piru toimii rikollisen suojelijana!
Kiusaus yläasteella RANKAISTAVA
21
605
Vastaukset
- Anonyymi
Kehoitan kiusattua tuomaan julki kaikki ne viestit joita kiusaajat ovat hänelle lähetelleet.
Viestin vastaanottajalla on lain mukaan oikeus julkaista saamansa viestit.
Mikäli viesteissä on uhkauksia, suosittelen tekemään rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta. - Anonyymi
Lessut on pahimpia kiusaajia, se on nähty jo 90 luvulla
- Anonyymi
Lestadiolaispenskat ovat kotona ja seuroissa kunnolla, mutta koulussa ollaan riivattuja ja häiriköidään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaispenskat ovat kotona ja seuroissa kunnolla, mutta koulussa ollaan riivattuja ja häiriköidään.
Se on juuri noin. Nytkin viaton kärsii. Karmea lahko!
- Anonyymi
Juurikin niin saavat ylennyksen ja palkankorotuksen tehdessään hommia vapaasti ajatteleville. Uusi lenssu on tulossa ja uuden malliset sekoitukset. https://www.youtube.com/watch?v=P2_-NQ2evf8
- Anonyymi
Milloin tämä ketju poistetaan on kysymys. Peittelyä ja kiilloitusta ja valehtelua.
- Anonyymi
Kiusaaminen voidaan lopettaa heti alkuun. Nyt tämän tapauksen syylliset esille ja vastaamaan teostaan ja maksut hoidoista elämän pilaamisesta jatkuu vuosia. Te olette syyllisiä ja maksatte kaiken.
- Anonyymi
Iskuryhmää odotellessa❤️Jaksuhalit vaan sen jälkeen.
- Anonyymi
Kiusaaja / kiusaajat erotetaan koulusta määräajaksi
- Anonyymi
Kumpa se toteutuisikin. Kiusaajat pois kouluista esim joku laitos missä nämä ihmiskunnan kehittymättömät voisi käydä erittäin kovan linjan kurinalaista oppimista.
- Anonyymi
Rehtorin kansliassa lyödään kättä päälle, pyydetään anteeksi ja sovitaan ettei enää kiusata. Seuraavana ja seuraavana päivänä sama tapahtuu uudestaan.
- Anonyymi
Syntinen lahko. Sais loppua se lähisukulaisten kans vehtaaminen.
- Anonyymi
Ilkka - lehdessä oli juttua tästä. Ei muuta kuin tyttö vanhempien ja viranomaisten kanssa kiusaajan kotiin vierailulle. Tyttö vain näyttää viestit nämä viestit, mitä kiusaaja on lähettänyt kiusatulle.
- Anonyymi
Kun näitäkin kirjoituksia lukee, niin ei uskoisi miten sekaisin aikuisetkin voi olla kirjoittaessaan näitä vuodatuksia. Vanhemmista se nuortenkin pahoinvointi kumpuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näitäkin kirjoituksia lukee, niin ei uskoisi miten sekaisin aikuisetkin voi olla kirjoittaessaan näitä vuodatuksia. Vanhemmista se nuortenkin pahoinvointi kumpuaa.
Ja puolustat pahoinvoivaa kiusaajaa MUTTA samallahan sekin asia alkaa selvitä vanhempia myöden. Useinkin asiat voi hoitaa kun niihin aletaan paneutua mutta nytkin tämä kiusaamisasia venyy ja siloitellaan ja vääristellään joten kiusaaja voitaa taas. Sapettaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kenties tiiä, että kiusaaminen on vakava asia? Se jättää arvet kiusatulle loppurlämäksi. Se on kunnianloukkaus. Kenties olet, tai ollut kiusaaja, näin kirjoituksestasi päätellen.
- Anonyymi
Kiusaajien vanhemmat kuriin, niin eiköhän ne yksinkertaiset äpärärätkin lopeta kiusaamisen
- Anonyymi
Rannan lapset saa anteeksi kaikki ry:n seuraavissa kinkereissä
- Anonyymi
Nyt koitti hyvät turvatut ajat sitten yläkoululle kun lahkolainen on rehtorina mutta vain kiusaajille,mafia toimii nyt turvattuna. Tämä on väärin!
- Anonyymi
Onko kiusaamisen takana ja taustalla uskonnolliset syyt?
- Anonyymi
Onko kyseessä kinkkukiusaus vai joku muu kiusaus? Kiusaaminen taas on täysin eri asia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243