Heii! Halusin tulla varoittamaan jos joku on ikinä tilaamassa LukLabel.fi kaupasta niin kaikki sivun tuotteet on tilattu sheiniltä halvalla ja kauppa myy niitä kalliilla. Esimerkkinä pöytäliina LukLabel kaupasta maksaa 39.90€ (nyt alennuksessa 25€) maksaa sheinillä 14.75€ ja kynnet mitkä maksaa LukLabelissa 12.90€ maksaa sheinillä alle 1€:D Ja koska tuotteet on sheiniltä ne ei myöskään oo mitenkään hyvä laatusia. Toi kauppa on joku nevöhööd mutta aattelin silti kertoa:)
LukLabel.fi nettikauppa
5
824
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku saanut tuotteensa tästä kaupasta? Tilasin 3 viikkoa sitten mutta eivät ole vielä edes matkalla. Alkaa olla huijauksen makua…
- Anonyymi
Olen tilannut n. 4v sitten kalenterin ym paperitarvikkeita ja kaikki tuli ok. Nyt kuitenkin halvat hinnat herätti epäilyksen ja käänteisellä kuvahaulla googlesta löytyi kyseisessä kaupassa myynnissä oleva rahi Temusta ja hame Sheiniltä. Ihan suomalainen yrittäjä somen perusteella, mutta tilaa näköjään kiinakaupoista…
- Anonyymi
Tilasin noin kaksi kuukautta sitten kyseisestä paikasta, pakettia ei kuulunut, viesteihini ei vastattu. Kunnes otin puheeksi kuluttajasuojan, paketti lähti ja tuli eilen, noin puolet tuotteista puuttui. en suosittele todellakaan!
- Anonyymi
Itse olen kanssa odottanut pakettia kuukauden. Ihmettelen näin pitkiä toimitusaikoja, kun ulkomailtakin tulee paketit 1-2 viikossa. S-posteihin ei saa vastauksia. Tulee tunne, ettei asiakaspalveluun panosteta vai eikö kiinnosta. Myöskään tekstiilien materiaaleja ei kerrota edes tiedustellessa eli ei mitään tietoa kutistuuko vaate ym. Todella leväperäinen yritys.
- Anonyymi
Paketti saapunut vihdoin 5 viikon odotuksen jälkeen, mutta kuinka ollakaan on toisella puolella kaupunkia. S-posteihini en koskaan saanut vastausta. En todellakaan suosittele kyseistä firmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714191Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382840En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm271546Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli801117