Jos joku ihminen joka on köyhä ja on Adhd tai Autismi diagnoosi.
Mistä siellä kannattaa etsiä asunto eli ei saa olla sellainen asuin alue jossa asuu ne jotka käyttävät päihteitä.
Mutta on edullinen vuokra.
Laita kolme tai kaksi aluetta jotka eivät ole slummia.
Ja onko siellä joku alue Järvenpäässä joka jakautuu, että toinen puoli on slummi alue ja toinen puoli on ei slummi alue.
Eli köyhille ihmisille asuin alue jossa ei ole päihdehäiriö ihmiset.
Köyhyys /asuminen
Anonyymi-ap
4
255
Vastaukset 4
- Anonyymi
Itse omaan Dissosiaatiohäiriööitä.
Olet tehnyt myös tyttärelleni perheriidan ja paossahan tässä ollaan.
Helvetinmoinen sairaus, harhoja ajatuksissa siihen auttaa valehteleminen ja varastaminen.- Anonyymi
Teitä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä riittää
Mutta lääkäri pakosta teki virheen.
Olen fiksu!
- Anonyymi
Ei täältä ns. slummia löydy koko kaupungista. Jamppa on vähän raffi, eli sieltä löydät juuri ne juopot ja narkit. Tosin mikäli olet pa. niin ei sulla paljon muita vaihtoehtoja sille asunnolle ole kuin Jamppa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4001664- 1451081
- 661046
- 871045
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139770- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634