Toivon Syöpää

Anonyymi-ap

Toivon, että minulla olisi syöpä. tiedän, että se kuulostaa aivan järkyttävältä ja insensitiiviseltä niitä kohtaan, jotka todella kärsivät syövästä, mutta toivon sitä todella paljon. En haluaisi sellaista syöpää, joka olisi kovin kivuliasta, vaan jotain, joka vie minut muutamassa kuukaudessa.

Fantasioin siitä, että saisin diagnoosin lääkäriltä ja tuntisin helpotusta ja rauhaa, ja lääkäri olisi hämmästynyt siitä, että reaktioni on niin epänormaali. Jos sairastuisin, kuolemani ei olisi syyni. Se olisi traaginen onnettomuus sen sijaan, että se olisi jotain, mitä olisin tahallani tehnyt.

Miksi syöpää saavat aina ihmiset, jotka haluavat elää ja joilla on asioita, joita he haluavat tehdä elämässään? Aina ne, jotka ovat masentuneita ja toivovat kuolemaa, ovat fyysisesti terveitä eivätkä saa kuolla. Se ei ole reilua.

Minulla ei ole suunnitelmia tulevaisuudelleni. Minulla ei ole mitään todellisia intohimoja tai harrastuksia. En halua joutua työskentelemään joka päivä ja huolehtimaan laskuista, taloudesta, itsestäni, perhe ja ym.
En pyytänyt tätä. En pyytänyt että syntyisin tähän maailmaan.
En halua mitään neuvoja, haluan vain, että ihmiset lukevat tämän ja yrittävät ymmärtää. Vain sitä pyydän.

14

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhaa voi kokea se, jonka synnit on anteeksiannettu.
      Jesaja 38:1
      Näihin aikoihin sairastui Hiskia, ja oli kuolemaisillaan, ja profeetta Jesaja, Aamoksen poika ,tuli hänen tykönsä ja sanoi hänelle:" Näin sanoo Herra: toimita talosi; sillä sinä kuolet, etkä enää parane. "
      Toimittaa talonsa tarkoittaa, että täytyy valmistautua kuolemaan, synnit pitää olla anteeksiannettu.

• Anonyymi

Miksi kenenkään pitäisi vaivautua sua ymmärtämään?
      Miksi ihmeessä?

• Anonyymi

”Yrittävät ymmärtää” ei ole pakko mua ymmärtää.
        Koen, että on ihmisiä jotka ajattelevat samoin kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Yrittävät ymmärtää” ei ole pakko mua ymmärtää.
        Koen, että on ihmisiä jotka ajattelevat samoin kuin minä.

Harva niin tyhmä on, että syöpää toivoo, jos nopeasti haluaa kuolla.
        Syöpä voi riuduttaa vuosia.

• Anonyymi

Harva syöpä kovin nopeasti tappaa.

• Anonyymi

Sielunvihollinen ajaa itsetyhoon, Jeesus ataa iankaikkisen toivonja ilon. Katsele ja kuuntele tästä äänitteittä, niissä vaikkuttaa voimakkaasti Pyhä Henki ja sairaitakin paranee ja ahdistuset kaikkoaa. http://www.voitelu.net

• Anonyymi

Oi, kuinka olisin luopunut syto- ja sädehoidosta ja luottanut vaan pelastavaan henkeen!
        Ei ois näitä sivuoireita.

Toisaalta, miksi edes sain syövän, jos hyvä tahto on olemassa?
        Oisko niin, että jesse isänsä kanssa haluaa vain päteä? Saada huomiota? Kostoko kaiken takana on?

• Hei,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ysätävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Et tolla saa lääkäriä hämmästymään.

• Anonyymi

Muistan kuinka syöpähoitohin liittyen jouduin hakeutumaan ensihoitoon. Oikeasti oli hengen lähtö lähellä. Olin jo kuukausia kärsinyt hoitoja elääkseni. Saadakseni elää. Ja vielä tuli komplikaatioita.

Eipä paljoa irronnut sympatiaa sille huomiohakuiselle tulevaisuuden touvolle, joka tuli kiljuen hakemaan apua itselleen, kun tappaa itsensä. Kumpaa todella halusi enemmän kuolla vai elää? Luultavasti vain huomiota.

• Anonyymi

Olen minäkin fantasioinut siitä että saisin nopeasti tappavan taudin. Olen niin kertakaikkisen väsynyt elämään terveysongelmien kanssa.

• Anonyymi

Kaikkia ei voi auttaa.
        Kaikkia ei tarvitse auttaa.
        Kaikkia ei pitäisi auttaa.
        Joitakin ei olisi pitänyt auttaa.

Yksi vaihtoehto on kieltäytyä hoidosta.

• Anonyymi

Syöpä on lähes aina oma syy

• Anonyymi

Kuinkas muutenkaan!

Tyhmyyskin on pitkälti itseaiheutettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      1848
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      368
      1768
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1594
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1569
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      248
      1151
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1003
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      984
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      746
    9. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      745
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      699
    Aihe