Onko yhtään lainafirmaa työmarkkinatuki ihmiselle jos haen 500e lainaa vaix 2v maksuajalla? Kokemuksia.
500e laina työttömälle
4
344
Vastaukset
- Anonyymi
Finanssivalvonta on antanut ohjeen ettei viimesijaisia Kelaetuuksia saajalle saa/pidä antaa luottoa. Nimimerkistä päätellen aloittaja on jo sen ikäinen että sekin vaikuttaa kaiken lisäksi luoton antoon vaikkei 50v nyt olekaan aivan mahdoton ikä. Toiseksi mikään pankki ei anna alle tonnin luottoa eikä lainaa anneta enään lainana kuten 30v sitten. Pankit antaa vain luottofirmojen kortteja, ja niissäkin on ehdot.
Mitä tulee yksityisten vippeihin niin se on toiseksi viimeisin keino. Vippipojat se viimeinen. Itse olen tehnyt havainnon, että 10€ laina johtaa uusiin pyyntöihin, eikä sen enempää pidä vipata kuin on valmis häviämään. Tämä kannattaa myös pyytäjän tajuta. Kaikki me tarvitaan se ”500”.
Itsekin olen työmarkkinatuella yli 50v ikäinen ja olen säästänyt tuon 500€. - Anonyymi
Eli käytännössä avaa tili ilmainen perus tili ja kortti sekä tee 81eur edestä korttiostoksen saat lahjaksi sen 80 ja voit tuoda niin monta ystävä kun haluat 15.12 mennessä sieltä saat sen 500 ja ylikin. Jos 6 ystävä avaa saat sen 480 edellyttäen että ystävät myös tekee sen yli 81eur ostoksen kortilla 15.12 mennessä.
Tili ei siis maksa mitään eikä kortti ja saa myös laskut maksaa . Tuli ainakin ajatus josta saat ilman lainaa haettavan
Ainakin N26 pankin kortissa ostoturva ja mukavaa helppoa siis on myös sitä käyttää. Ilmainen ja salama maksut euroopan sisällä jos pankki hyväksyy instant välittömän maksun silloin sekunissa joko nordea tai op tilillä tilisiirto . Muuden uusi asiakas saa sen 80€ nyt https://n26.com
davyr3184 on koodi jota käytä.
jolla saat pikku pesämunan lahjaksi .
Helppoa ilmaista ja nopea on pankin toiminta ja korttimaksut ei mitään katkoja jne.- Anonyymi
Mä jättäisin tuollaiset neuvot suuneteen laitetun teipin taakse. Raha-asioissa ei pidä mennä kuin vanhanliiton pankkeihin ja jos sieltä tulee kielteinen päätös, niin se tulee muiltakin.
Jos tyhjää vastaan saa tuon 500€ lainan, niin kohta ollaan ruinaamassa lisää minkä jälkeen haetaan apua veloista selviämiseen. Sitten siirrytään pankkiosaan jossa haukutaan lainan antanutta pankkia ja kysytään parempaa pankkia vaikka kaikilla pankeilla onkin samat lakiin perustuvat asiakasohjeet laina-antamisessa. Laina muuttuu velaksi kun asiakas tajuaa olevansa kusessa eikä se muuta asias miksikään vaikka summa olisi ”vain” 500. Ongelmia saa pahiten aikaan 20€ lainalla.
- Anonyymi
Sosiaallivirastn, harkinnanvarainen ja ennaltaehkäisevä, jos tilillä ei ole rahaa ja syy on painava. Kelalta saattaa saada vuokravakuuden. Hiljalleen säästäen käteisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121