Jäätyykö muiden biojäteastiat ja sisältö niihin kiinni . Kertokaa nyt pitääkö niihin laittaa lämmitys . Ja mitä jos jätefirma ei saa ulos sitä jäätynyttä mönjää . Meillä vaan ei toimi . Miten muilla
Biojätteestä
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Siis MITÄ! Laitatteko te mönjän suoraan sinne laatikkoon? Sehän kuuluu ensin pakata niihin paperipusseihin ja paperipussit sitten heittää sinne laatikkoon.
- Anonyymi
Mitä wittua. Mä heitän akutkin vain roskikseen. Hääääää!!!
- Anonyymi
Keskinen keräilee akuja, akuankkoja siis, heitä sille.
- Anonyymi
Jäätyy jos on pieni,eikä oikein hoidettu.
Laitata sähkö vastus lämmitämään.ei tarvitse olla kovin suuri.
Turhaan maksat niitä kuljetusmaksuja,voit kompostorista tyhjätä,laittamalla keräily astian siihen viereen. Tämän voit sitten keväällä tyhjentää omaan käyttöön.
PS: muista kastella sitä kompostia/kalkita/kuoritaa/mulittaa sekä tuulettaa.
Meillä komposti on talo kohtainen.ihan verannalla,Bio-jäte pala hyvin kuivattuna ja tuottaa suljetussa kattilassa hyvin lämpöä.- Anonyymi
Joo mullakin on noita kerättyjä Bio maito litra purkeja .Ladottuna täyteen kuivia Bio-jätteitä talven varalle poltettavaksi.Säästää siinä poltopuisakin jonkun verran.
Pikkaisen töitä siitä tulee itselle,muuten nämäkin työ joutuis ihan ilmateeksi maksamaan vielä kahteen kertaan toimituksin jätelaitokselle.
- Anonyymi
Eikö roskat heitetä vaan roskikseen, ja viedään roskapussi sekajäteastiaan, joka löytyy pihan nurkalta.
- Anonyymi
Tiesitkö, että biojäte voi jäätyä kiinni astiaan? Näin vältät ongelman
https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/tiesitkö-että-biojäte-voi-jäätyä-kiinni-astiaan-näin-vältät-ongelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374