Kuka siellä kyllästyi yrittämiseen...
Halli paloi
8
654
Vastaukset
- Anonyymi
Palon jälkeen ainakin kyllästyy..
- Anonyymi
Homeessa
- Anonyymi
Petosjytky....
- Anonyymi
Tämä ketju taas kertoo selkeästi millainen on kauhavalaisten mieli. Voitaisko olla ylpeitä siitä että olemme Suomen pahantahtoisin kaupunki.
- Anonyymi
Uskon, että jos nämä kommentoijat paljastuisivat syystä tai toisesta, häpeäisivät ja poistuisivat paikkakunnalta.
- Anonyymi
En usko että kykenevät moiseen. Mä oon niin sitä mieltä, että suurin osa täällä kitisijöistä hyötyisivät kovasti kun saisivat pikkuisen sisältöä omaan elämään. Jos vaikka jotain kansalaisopiston kursseja?
Aina kun täällä käy vilkaisemassa toimintaa, vaikuttaa siltä että täällä messuaa keskenään pelkästään pieni kourallinen niitä katkeroituneimpia luusereita jankkaamassa ja vihjailemassa kaikentietävään sävyyn joka asiasta pahantahtoisesti ties mistä.
Perkele kun hävettää lukea.
- Anonyymi
En tiedä tästä palosta mitää eikä mulle kuulu.Mutta yks entinen yrittäjä sanoi kyllä konkurssi hyvä on mutta ei tulipalon voittanutta
- Anonyymi
Kauhavan älykkyys tällä palstalla on kyllä käsin kosketeltavaa. Itse jos olisin vakuutusyhtiöllä töissä, niin tämä on hyvä palsta kysellä nimettömänä mitä tapahtui, mutta en kysyisi noin päivän selvästi. Olisin keksiny kyllä helvetin paljo paremman kysymyksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703