Armeijassa pitäisi olla drone operaattori koulutus. Olisi isänmaallinen teko naisilta jos he menisivät drone koulutukseen.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Voiko nainen olla isänmaallinen?
- Anonyymi
Moniin isänmaallisiin tiloihin, kuten Turun Ruskean Talon kellari, ei naisilla ole mitään pääsyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniin isänmaallisiin tiloihin, kuten Turun Ruskean Talon kellari, ei naisilla ole mitään pääsyä
Haluavat säästää naisia. Tuo mainitsemasi kohde jysäytetäään ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Siihen voi mennä kaikki halukkaat. Niin miehet kuin naiset. Näyttää olevan nykypäivää. Sillä saadaan hoidettua asioita. Varautuminen 100milj viholliseen. Iso homma mutta kaikkia dronemalleja käyttöön. Hävittäjiä, koptereita ja veneitä ja miinan asettaja droneja jotka menee siis maata pitkin ja tiputtaa erilaisia miinoja jälkeensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50498Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483