Satonen meinaa että lakot aiheuttaa vahinkoa viattomille. Mitähän Satosen päässä liikku silloin kun hallitus suunnitteli toimiaan. ilmeisesti vastasyntyneet, pienet lapset , opiskelijat, työttömät ja lomautetut, sairaat, yksinhuoltajat, suurperheet, työssä käyvät, auton omistajat, eläkeläiset, asunto velalliset eivät ole viattomia , Myöskään alv:n nosto ei ilmeisesti aiheuta viattomille vahinkoa, eihän. Hienoa kun Satonen on viattomien puolella.
Ministeri Satonen
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Äijänkiven keisari
- Anonyymi
Satasen pitää pitää työnantajien etu etusijalla että työnantaja pystyy työllistää ,ja ostovoima säilyy ,toivottavasti
- Anonyymi
Eihän vanha makkaran myyjä tiedä mitä on työnteko kysyy vaan tuleeko sinappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän vanha makkaran myyjä tiedä mitä on työnteko kysyy vaan tuleeko sinappia.
Paikallinen sopiminen on ollut hyvä, täytyy olla työnantajalla joku oikeus vaikuttaa rahojensa käyttöön ja vielä usein lainarahalla yritys toimii
- Anonyymi
Satonen on EK,n juoksupoika, puppeli.
- Anonyymi
Hallituksen YLIMITOITETUT ja väärin kohdennetut leikkaukset aiheuttavat kärsimystä Tavis kansalle..
- Anonyymi
Kiva kun hallitus tekee kerrankin hyviä päätöksiä, niin vanhat kunnon punaniskakommarit vikisee =) Kommarin kitinä on sulosointuja =)
- Anonyymi
Miten niin on kommari punaniska taidat itse olla punaniska pers aukinen höpöttäjä
- Anonyymi
Nykyisen hallituksen toimet kohdentuu kuulut sitten ammattiliittoon tai ytk:n kassaan. Vain sillä erolla, että lakon sattuessa kohdalle liitosta saat lakko avustusta. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että hallitus haluaa yleislakkoa. Ei kukaan jaksa pelkkää kyykyttämistä loputtomasti, kuulut sitten liittoon tai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312