Kamala Harris puhuu videolla humalassa täysinmurtuneena tappiostaan Trumpille presidentin vaaleissa.

Anonyymi-ap

16

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanna Mariinin bestis 😭😭😭😭

• Anonyymi

tässä nyt ei ole enää mitään muuta jännää kuin että

toistaako Melanie Trump virkaanastujaisissa edellisen sanasta sanaan Michelle Obamalta kopsaamansa puheensa - taaskin sanasta sanaan uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä nyt ei ole enää mitään muuta jännää kuin että

toistaako Melanie Trump virkaanastujaisissa edellisen sanasta sanaan Michelle Obamalta kopsaamansa puheensa - taaskin sanasta sanaan uudelleen.

Kamala krapula- kun tajuaa että olisi pitänyt yrittää enemmän- ja nyt kansa ja USA tuhoutuu... TAI ALKAA SISÄLLISSOTA...

• Anonyymi

Luulin ensin tekoälyllä tehdyksi deepfakeksi. Mutta tämä on demokraattien itse julkaisema ja vahvistama.

Aika kamala näky. Vaikuttaa olevan jurrissa.

• Anonyymi

Trump on nykyään ainoa poliitikko josta voi olla varma että ilmeisesti ei ole tekoälyllä luotu?

• Anonyymi

deepfake- syvä-huijaus...

opettilisit suomea CIA-tiltu...

• Anonyymi

Ymmärrän.
      Onhan se tuolle maalle ja sivistyneelle maailmalle todella raskas isku.

• Anonyymi

Trump; 76 916 849, Harris; 74 441 420 Ero vaivaiset 2 475 429 ääntä
      Lähde: Wikipedia 28.11.2024

• Anonyymi

Ei paljo räkätä enää, naama on menny mutruun

• Anonyymi

Valistuneet amerikkalaiset ymmärtävät surra maansa kohtaloa. Harrisilla oli liian vähän aikaa kampanjoida. Siitä huolimatta hän sai enemmän ääniä kuin Trump. Vaalitekniset syyt ratkaisivat vaalin Trumpin hyväksi. Totta kai se harmittaa, mutta Harrisin kaltaiset vahvat naiset pärjäävät aina.

• Anonyymi

Putki ollut päällä vaalitappiosta lähtien.

• Anonyymi

Luuseripoika puhuu itsestään.

• Anonyymi

🥱🥱... Harris rohkaisee videolla äänestäjiään jatkamaan heille tärkeiden asioiden ajamista. Se on vahvan johtajan merkki. Palstan peräkammarin pojille ilmeisesti täysin vieras käsite.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa joku kamala Harris?!

Trump on Herra Presidentti! TRUMP !!!

• Anonyymi

Mitä tuo ihmeellinen psykologisfilosofinen saarnapuhe ylipäänsä tarkoittaa ?
      Harrisilla on tapana puhua näitä ihmeellisiä ja täysin abstrakteja liirumlaarumeita, joissa ei ole substanssin tai konkretian häivääkään.

• Anonyymi

Tyhmä ei ymmärrä viisaamman puhetta. MOT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4333
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2995
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2888
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2683
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2631
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2239
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2005
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1683
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1537
    Aihe