https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010864856.html
Kamala Harris otti tappionsa Trumpille todella raskaasti, joka näkyy tässä videolla.
Kamala Harris puhuu videolla humalassa täysinmurtuneena tappiostaan Trumpille presidentin vaaleissa.
16
220
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Mariinin bestis 😭😭😭😭
- Anonyymi
tässä nyt ei ole enää mitään muuta jännää kuin että
toistaako Melanie Trump virkaanastujaisissa edellisen sanasta sanaan Michelle Obamalta kopsaamansa puheensa - taaskin sanasta sanaan uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tässä nyt ei ole enää mitään muuta jännää kuin että
toistaako Melanie Trump virkaanastujaisissa edellisen sanasta sanaan Michelle Obamalta kopsaamansa puheensa - taaskin sanasta sanaan uudelleen.Kamala krapula- kun tajuaa että olisi pitänyt yrittää enemmän- ja nyt kansa ja USA tuhoutuu... TAI ALKAA SISÄLLISSOTA...
- Anonyymi
Luulin ensin tekoälyllä tehdyksi deepfakeksi. Mutta tämä on demokraattien itse julkaisema ja vahvistama.
Aika kamala näky. Vaikuttaa olevan jurrissa.- Anonyymi
Trump on nykyään ainoa poliitikko josta voi olla varma että ilmeisesti ei ole tekoälyllä luotu?
- Anonyymi
deepfake- syvä-huijaus...
opettilisit suomea CIA-tiltu...
- Anonyymi
Ymmärrän.
Onhan se tuolle maalle ja sivistyneelle maailmalle todella raskas isku. - Anonyymi
Trump; 76 916 849, Harris; 74 441 420 Ero vaivaiset 2 475 429 ääntä
Lähde: Wikipedia 28.11.2024 - Anonyymi
Ei paljo räkätä enää, naama on menny mutruun
- Anonyymi
Valistuneet amerikkalaiset ymmärtävät surra maansa kohtaloa. Harrisilla oli liian vähän aikaa kampanjoida. Siitä huolimatta hän sai enemmän ääniä kuin Trump. Vaalitekniset syyt ratkaisivat vaalin Trumpin hyväksi. Totta kai se harmittaa, mutta Harrisin kaltaiset vahvat naiset pärjäävät aina.
- Anonyymi
Putki ollut päällä vaalitappiosta lähtien.
- Anonyymi
Luuseripoika puhuu itsestään.
- Anonyymi
🥱🥱... Harris rohkaisee videolla äänestäjiään jatkamaan heille tärkeiden asioiden ajamista. Se on vahvan johtajan merkki. Palstan peräkammarin pojille ilmeisesti täysin vieras käsite.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa joku kamala Harris?!
Trump on Herra Presidentti! TRUMP !!! - Anonyymi
Mitä tuo ihmeellinen psykologisfilosofinen saarnapuhe ylipäänsä tarkoittaa ?
Harrisilla on tapana puhua näitä ihmeellisiä ja täysin abstrakteja liirumlaarumeita, joissa ei ole substanssin tai konkretian häivääkään.- Anonyymi
Tyhmä ei ymmärrä viisaamman puhetta. MOT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354333- 552995
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462888- 302683
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402631Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82595- 382239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542005Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411537