Siivous...

Anonyymi-ap

Miten menee kämpän yleispuhtauden suhteen? Minulla on sotilaallinen kuri ja siivosin kampän juuri äsken. Pieni yksiö on kyseessä, jossa oma sauna ja reilu parveke. Helppoa kuin heinänteko pitää puhtaana. Sisustus intoilija olen myös ja löytyy lundian, Artekin ja Iskun kamaa. Keittiön pöytä on murheen kryyni, mutta ensi kesänä saan uuden Iskulta.

Pitää pitää kaikki tässä pienessä asunnossa tip top kunnossa, Asumis viihtyvyys kasvaa kun ei elä rojujen keskellä.

Tavoittena sotillaallinen kuri tässä pienessä kammiossa.

Mb_76

10

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asunto on kylläkin hyvä pitä puhtaana ja muutenki ettei kaikki rempallaan.

• Anonyymi

Mulla puuttuu matot kokonaan keittiö ja olo_makuu huone.
      Lastalla pyyhin kun tulee sotkua.
      Tykkään häärätä keittiössä ja makuuhuoneessa

• Anonyymi

Imuroin kaksi kertaa viikossa ja tiskit pitää tiskata heti kun on ruokaa tehnyt ja syönyt. En siedä mitää likaisuutta asunnossani.

• Anonyymi

Ylläpito siivousta joka päivä eli tiskit ja keittiö siistiksi. Petivaatteiden vaihto, vessan pesut, imuroinnit, pyykin pesua jne. kerran viikossa. Suurempaa siivousta tarvittaessa kesällä kuten ikkunat, matot, lattiat jne.

• Anonyymi

Minulla taka-ajatuksena on Jeesuksen Kristuksen tulo hakemaan omiaan. Silloin kaiken pitää olla tiptop asunnon siisteydestä lähtien. Tässä on myös oma hyöty kun oikeasti pidan sisustamista. Morsiammessa ei saa ollaa ryppyä eikä tahraa. Siksi siis sotilaallinen kuri Asunnon ja elämän suhteen.

Mb_76

• Anonyymi

Minä puhdistin pariviikkoa sitten kylpyhuoneen lattiakaivon, pesin sen kunnolla klorinin kanssa, puhdistin pyykinpesukoneen siivilän. Vaihdoin myös pölyimurin pussin ja hepafiltterin. Auttoi heti huoneiston tuoksut raikkaammiksi.
      Pitäisi vielä tarkistaa sisäilma- ja poistoilmaventtiilien kunto.

• Anonyymi

Meillä on niin suuri kartano, ettei tätä yksi kukan siivoo, meillä käy 6 siivoojaa viikottain, jokaiselle kerrokselle 2 siivoojaa. Kyllä kiiltää ja tuksuu hyvälle. Eikä maksa kun 1700 e viikko.

• Anonyymi

Eikö olekin kiva kun saat nekin menot laittaa vähennyksiin verotukseen , käytäthän siivoojaa / firmaa jolla verokortti? Kyllä työläiset ovat taistelleet hyvät ehdot kansalaisille vuosien mittaan.

• Anonyymi

Ja tt-tuesta rahat sähköön&lääkkeisiin.

• Anonyymi

Isot raidalliset 40v vanhat muovimatot on täällä 3kpl lattioilla, en käytä kankaisia lainkaan.
      Eivät kerää pölyä!

Voi pestä omassa koneessa 30c ja koneesta suoraan lattialle liki kuivina.

lattiat liippaan varsi kangaslastalla sillä välin.

helppoa ja puhasta.

hyvää viikonloppua kaikille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45