JO SYÖTY NYT TEHDÄÄN TAATELILAKKU 🤣
ONKO KARDEMUMMA KAKKU
41
441
Vastaukset
- Anonyymi
On pirre syöny jo eilisen kakun 😱
- Anonyymi
Jouluksi leivotaan vaikka useampi kakku, mitäs tuossa siunailette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouluksi leivotaan vaikka useampi kakku, mitäs tuossa siunailette.
Entä ruuat 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ruuat 😅
Jokapäivä on syötävä, jopa sinunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokapäivä on syötävä, jopa sinunkin.
Mu harva yksinäinen syö viikon ruuat päiväs
- Anonyymi
Oisko jo aika oman mallin piirakoille. Nehän muistuttaa jonkin verran karjalan piirakoita.
- Anonyymi
Käykö kateeksi, kun et itse viitsi leipoa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö kateeksi, kun et itse viitsi leipoa? 🤔
Ei sillä kateeksi käy mutta kun ei itsellään ole mallia.
- Anonyymi
Mitäs tänään syödään pirren keittiössä???!!
- Anonyymi
Ei kyllä kukaan julumettu immeinen tuommosta eväs määrää saa syötyä!!!
- Anonyymi
Eikö se näy .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se näy .
No ei näy ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei näy ei
Omia ruokiaan syö ja omista aineksistaan leipoo, ei luulisi kenelläkään olevan siihen asiaan lisäämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia ruokiaan syö ja omista aineksistaan leipoo, ei luulisi kenelläkään olevan siihen asiaan lisäämistä.
Kiinnostaa toki tietää myykö leipomuksiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa toki tietää myykö leipomuksiaan?
Siis myy korkattuja kakkuja??? Haloo pahvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis myy korkattuja kakkuja??? Haloo pahvi.
Onhan se nyt täällä ihme juttu kun ihminen leipoo ja laittaa ruokaa. Tällaisia tubettajia löytyy satoja netin syövereistä. Miksi juuri Pirjo nyt on otettu tänne pilkattavaksi, tavallinen työssäkäyvä ihminen joka harrastuksenaan tekee videoita. Jättäkää katsomatta jos se niin pahalta tuntuu niin ei tarvitse täälläkään suuta soitella.
- Anonyymi
Ja kuka nykypäivänä viittii tuollaista huonoa ravintoa ja moskaa kenellekkään tarjoilla tai viedä? Kyllä saa juu oman terveytensä tuhota mässyttämällä, mutta että toisille ihmisille tarjoilee p--skaa!
- Anonyymi
Ei kait nyt kukaan syö pelkästään torttua ja känttyä?
Monet aikuiset ihmiset ovat lopettaneet pullan syönnin jo aikapäiviä sitten.
Tänäänkin Halpahallissa pieni ahvenkukko maksoi 24,00 euroa!
Kauhea hinta ruiskuorella, sianläskin paloilla ja kourallisella ahvenia.- Anonyymi
Spurgeille kaikki on kallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurgeille kaikki on kallista.
Kylläpä alatyylistä tuo spurgettelu.
Tarkka talon pitää, on eräs sanonta.
- Anonyymi
Metsämaninkin käy kerran kesässä Juojärvellä isänsä veneen perässä joutilaana rellottamassa ja kuumalla kalliolla makoilemassa!
Kummoo peliä, eikö ole oppinut edes kalastamaan?- Anonyymi
Miksi sen pitäisi oppia? Turhempaa hommaa tuskin on kun tubella saa kassillisen lohta päivässä valmiiksi kaupasta. Mutta jos ei ole älyllä siunattu ihmettelijää niin,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sen pitäisi oppia? Turhempaa hommaa tuskin on kun tubella saa kassillisen lohta päivässä valmiiksi kaupasta. Mutta jos ei ole älyllä siunattu ihmettelijää niin,,,,
En metsämania tarkoittanut vaan sinua.
Sinä et saa yhtäkään 24,00 euron hintaista ahvenkukkoa tubettamalla etkä metsämanin persettä nuolemlla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En metsämania tarkoittanut vaan sinua.
Sinä et saa yhtäkään 24,00 euron hintaista ahvenkukkoa tubettamalla etkä metsämanin persettä nuolemlla.Kummoo peliä, eikö ole oppinut edes kalakukkoa leipomaan?
- Anonyymi
Metsäman on monesti sanonut, ettei kalastus ole häntä koskaan kiinnostanut, eikä liioin vesillä olokaan.👍
- Anonyymi
Nykynuoriso on fiksua. Ei kantsi opiskella juuri mitään. Rupee isona tekeen videoita missä näytetään persvakoa ja kiroillaan niin rikastutaan.
- Anonyymi
Vittuako sitä puolta maailmaa elättämään orjatyöllä.
- Anonyymi
"Kummoo peliä, eikö ole oppinut edes kalakukkoa leipomaan"
Metsäman ei ole oppinut edes kalakukkoa tekemään, liekö Ottokaan. - Anonyymi
Ne ei pyyvä muikkuja . Ne ajjaa rattotilla kaupale ja takasi.
- Anonyymi
Otto vahtoo ikkunan pielestä sitä vitun pölynimurikaappiasta.
- Anonyymi
Pirre ei oo vienyt tänään pullaa niin kiukuttaa...
- Anonyymi
Eiköön nuo oton pilikkiahvenet ruvenne enolassa suamaan ruiskuoret yllensä.
- Anonyymi
Kakku on taateli aateli.
- Anonyymi
Pirjolla on leipurin taidot hyppysissä😍
- Anonyymi
Niinpä ja kateellisia tumpeloita keljuttaa..
- Anonyymi
"Miksi juuri Pirjo nyt on otettu tänne pilkattavaksi, tavallinen työssäkäyvä ihminen joka harrastuksenaan tekee videoita......"
Itse hän tekee itsestään julkisen typeryksen niin ihan hyvää tarkoitetaan.
Ei ylensyöminen mikään harrastus ole vaan riippuvuus, aivan samoin kuin liiallinen seksi puuhastelu ja kuppien tekeminen. - Anonyymi
Todella outoa kuinka mässäilystä ja turhan tavaran keräämisestä nurkkiin ikääntyvät maaseudun ihmiset tekevät hyveen?
Olin onnellinen kun minulla oli nappulakengät, jalkapallo ja pystyin ajamaan mummon Jupiterilla kesäiltana kylän kentälle pelaamaan jalkapalloa, vaikka takana oli pitkä päivä heinäpellolla.- Anonyymi
Köyhä kommunisti luottaa aina kelaan.
- Anonyymi
Kaik mänöö kui moloki kitaa. Näkönenkii?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289