Niitä lapualaisia ei tule äänestää ja valita Lapuan kaupunginvaltuustoon, jotka kannattavat kyläkoulujen lakkauttamista ja kouluasioita valmistelevat virkamiehet tulee laitta ruotuun.
Meillä lapualaisilla on varaa kyläkouluihin. Lapsissa on Lapuan tulevaisuus.
Kuntavaalit Lapualla keväällä 2025
5
399
Vastaukset
- Anonyymi
Mä saan äänestää ketä mua huvittaa hei. Uliset sä mitä tahansa.
- Anonyymi
mutta älä äänestä sellaista ehdokasta, joka kannattaa kylä-ja lähikoulujen lakkauttamista.
- Anonyymi
Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä palkansaajia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.
- Anonyymi
Kumma laji tuo politiikka kun aina ne virheet tekee joku muu.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Kumma laji tuo politiikka kun aina ne virheet tekee joku muu.
Itsekö äänestät aina oikein? Ei ne ole virheitä, koska ne tekevät itse demokraattisesti valitsemamme päättäjät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1282445Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182181Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731922Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82381421Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271279Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102978- 84907
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70872Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45790