Ulkoasiainministeri Elina Valtonen sanoi juuri teeveessä, että Venäjä ei uhkaa sotilaallisesti Suomea.
Eron paikka?
Elina Valtosen erottava?
16
88
Vastaukset
Venäjä ei juuri tällä hetkellä uhkaa meitä sotilaallisesti mutta siihen mahdollisuuteen pitää varautua. Sitä me juuri teemme yhdessä NATO liittolaistemme kanssa!
- Anonyymi
Miksi Venäjä hyökkäisi Nato-maahan?
Monestiko se on sen tehnyt? Anonyymi kirjoitti:
Monestiko se on sen tehnyt?Ei vielä suoraan kertaakaan mutta kun Putlerin epätoivo kasvaa niin mihinkään ei voi luottaa. Onhan sen suunnan virtsakallot jo uhonneet NATO maiden olevan sodassa kun ovat auttaneet Ukrainaa aseistaen sitä. Ydin aseinkin on uhattu toimia joten ei epätoivoisiin mielipuoliin voi luottaa ja siksi on varauduttava!
Veikkaan noiden Itämeren kaapelikatkojenkin olevan jo alkua sille mihin Venäjä pyrkii!Anonyymi kirjoitti:
Monestiko se on sen tehnyt?Ei vielä suoraan kertaakaan mutta kun Putlerin epätoivo kasvaa niin mihinkään ei voi luottaa. Onhan sen suunnan virtsakallot jo uhonneet NATO maiden olevan sodassa kun ovat auttaneet Ukrainaa aseistaen sitä. Ydinaseinkin on uhattu toimia joten ei epätoivoisiin mielipuoliin voi luottaa ja siksi on varauduttava!
Veikkaan noiden Itämeren kaapelikatkojenkin olevan jo alkua sille mihin Venäjä pyrkii!- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monestiko se on sen tehnyt?Ei ,ei
Valto
- Anonyymi
Ei Venäjä ole hyökännyt yhteenkään EU-maahankaan, joten jo sen olisi pitänyt olla riittävä turvavaikutus.
Kun kyseessä on kreisi Putler niin mihinkään ei voi luottaa muutoin kuin varautumalla todella hyvin.
- AnonyymiUUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Kun kyseessä on kreisi Putler niin mihinkään ei voi luottaa muutoin kuin varautumalla todella hyvin.
Minäkin lupaan jo varautua sinun omiin hautajaisiisi.
Eli tulen aivan varmasti virtsaamaan sinun päällesi kun kasvat horsmaa. Anonyymi kirjoitti:
Minäkin lupaan jo varautua sinun omiin hautajaisiisi.
Eli tulen aivan varmasti virtsaamaan sinun päällesi kun kasvat horsmaa.Siinä taas on Putler konsultti näppiksellään! Virtsaa siihen näppikseesikin kun siitä noin pöhköä tekstiä tulee!
- AnonyymiUUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Siinä taas on Putler konsultti näppiksellään! Virtsaa siihen näppikseesikin kun siitä noin pöhköä tekstiä tulee!
Minä lupaan nyt tuoda hakaristi seppeleen haudallesi.
- AnonyymiUUSI
Ero uhkaa.
- AnonyymiUUSI
Uhkaako ero.
- AnonyymiUUSI
Ellu on helteessä
- AnonyymiUUSI
Lepoväki tuulettaa.
- AnonyymiUUSI
Justhan hää erosi.
- AnonyymiUUSI
Tieto pitää paikkansa tällä hetkellä, riläks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v249909Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6334162- 1131986
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi201724Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha521407- 801206
Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku771059Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?501026Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok1001014Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41989