Ainut tapa päästä viinan himosta eron.

Anonyymi-ap

Alkoholisti ei voi itse päästä viinan himosta eron se on täysin mahdotonta.

Esim AA ryhmässä ne sano että ota päivä keralla sen takia kun nillä on se viinan himo ei AA ohjelma poista.

Mutta AA ohjelma voi tiettyin edelytyksin poista se vinan himo.

Ainut tapa poista viinan himo on itkeä ja rukoilla jumala autta minua että pääsen alkoholista eron.

Niin jumala otta sen vinan himon pois eli ainoastan jumala voi otta pois se vinan himo.

Alkoholisti ei itse voi otta pois se vinan himo.

Sen takia ne sano AA että ota päivä keralla äläkä kauppassa katso noitta olut hyllyjä.

Mutta AA toinen askel sano että uskoimme että joku korkeampi voima sellaisenan kun me itse sen käsitimme pysty auttaman meittä palautaman terveytemme.

Eli se on meistä itse kinni miten me käsitämme se korkean voiman koska ainoastan jumala voi otta pois se vinan himo niin että me voimme kaupassa katsoa olut hyllyjä ilman että meittä teke alkoholi mieli.

Alkohoisti ei itse pysty poistaman viinan himo se on lahja jumalatta.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sittä huoma millän mulla tavalla kun että ei tee viina mieli ei edes vaikka käy alkossa ja katso noi pullot eikä edes vaikka aava korkkin ja haistele noitta pulloja ei edes vaikka käy kapakassa missä ihmiset juo eikä edes vaikka on kaverin luona ja muut juo eikä edes vaikka kuinka paljon tahansa katso siellä kaupassa noitta olut pulloja yrjöt meina tulla joka kerta kun haistele viina tai olutta ollut jo yli 24 vuotta ilman alkoholia enkä ole edes antabusta käyttänyt kun ei se ole mikän pakko raitistuminen eli niin että on esim pakko sen takia että maksa sano poiks eikä ole mikän jäänyt juomatta eli se on jumalan lahja eli ei ole mikän pakko raitistuminen ne sano että ota päivä keralla mutta minä olen ottanut 10 vuotta keralla eikä se ajatus että pitä olla 10 vuotta juomatta mitenkän ahdista eli olen sen hyväksynyt että minä en ikinä enä tässä elämässä juo alkoholia minulla ei ole mikän jäänyt juomatta.

• Anonyymi

Yks vaihtoehto on:

Ottaa ja hyväksyy tulevat rapulat. Tämä vaatii jonkinverran itsekuria, ettei ryyppää pulloa jokakerta tyhjäksi.

• Anonyymi

On nimenomaan alkoholistista itsestään kiinni, haluaako hän viinan himosta, alkoholista eroon. Kukaan muu ei sitä pysty tekemään toisen puolesta, tukikeinoja on olemassa, mutta ihminen joutuu ihan itse omat taistelunsa käymään.

• Anonyymi

Ei se ihan mahotonta ol, humalahakuisesta kittaamisesta luopuminen. Kun saa viikon kitkuteltua ilman kaljanripettä, moni ilahtuu, että hyvinhän tuo viikko meni.
      Nyt meikällä on jopa kuukausi selvistäpäin kulkemista.

On aikomus olla viinaksista ja muista päihteistä erossa kevätpuolelle. Mutta kyllä se luontoo vaatii.

• Anonyymi

Tsemppiä siihen!
        Ja jos retkahdus sattuukin, niin muista, että ei elämä siihen lopu. Sitten vaan uusi yritys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      331
      3239
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      206
      2853
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      59
      2447
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      172
      1512
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1299
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1290
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      925
    8. 60
      923
    9. 85
      860
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe