Pistepörssissä kakkossyöttö on yhtä arvokas kuin maali. Ei siis mitään järkeä millään mittarilla!
Oikeastaan koko kakkossyötön voisi poistaa isona virheenä tilastoja sotkemasta. Vanhatkin tilastot voisi putsata niistä ihan totuuden nimessä.
Kakkossyötöt ovat pääosin merkityksettömiä kosketuksia ja neutraaleja kiekonsiirtoja itse maalin kannalta. Lähes jokaiseen maaliin kaivetaan kaksi ”syöttäjää”.
Näiden hyvien maalitilanteiden ulkopuolella loistavien kiekonsiirtelijöiden ja peliä rakentavien syöttelijöiden taito näkyy esimerkiksi plusmiinus-tilastossa.
Kakkossyöttö pilaa tilastot
2
110
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tai toisaalta se kakkossyöttö voi olla vastustajan puolustuksen murtava avainsyöttö, jonka jälkeen vaan maalilla pelataan kaverille tyhjä rysä sillä ykkössyötöllä.
- Anonyymi
Näin pakkina kun katselen laitureiden sekoilua ja jälleen kerran sellaista silmät kiinni sokkosyöttöä vastustajalle. Siinä sitten taistelet kiekon takaisin ja avaat ratkaisevasti keskialueella liukuville hyökkääjille. Sieltä sitten löytyy koko ketju pistepörssistä. Ei sen takia, että osaavat syötellä vaan hakkaavat ohilauksen ja ribarin jälkeen kiekon rysään. Ei siis haittaisi vaikka olisi kolmossyöttäjäkin. No vitsi, vitsi. Ehkä ratkaisu olisi mieluummin se, että kannattaako sitä pistepörssiä nyt niin tuijottaa ja onhan siellä erikseen se maalipörssikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459