Pistepörssissä kakkossyöttö on yhtä arvokas kuin maali. Ei siis mitään järkeä millään mittarilla!
Oikeastaan koko kakkossyötön voisi poistaa isona virheenä tilastoja sotkemasta. Vanhatkin tilastot voisi putsata niistä ihan totuuden nimessä.
Kakkossyötöt ovat pääosin merkityksettömiä kosketuksia ja neutraaleja kiekonsiirtoja itse maalin kannalta. Lähes jokaiseen maaliin kaivetaan kaksi ”syöttäjää”.
Näiden hyvien maalitilanteiden ulkopuolella loistavien kiekonsiirtelijöiden ja peliä rakentavien syöttelijöiden taito näkyy esimerkiksi plusmiinus-tilastossa.
Kakkossyöttö pilaa tilastot
2
109
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tai toisaalta se kakkossyöttö voi olla vastustajan puolustuksen murtava avainsyöttö, jonka jälkeen vaan maalilla pelataan kaverille tyhjä rysä sillä ykkössyötöllä.
- Anonyymi
Näin pakkina kun katselen laitureiden sekoilua ja jälleen kerran sellaista silmät kiinni sokkosyöttöä vastustajalle. Siinä sitten taistelet kiekon takaisin ja avaat ratkaisevasti keskialueella liukuville hyökkääjille. Sieltä sitten löytyy koko ketju pistepörssistä. Ei sen takia, että osaavat syötellä vaan hakkaavat ohilauksen ja ribarin jälkeen kiekon rysään. Ei siis haittaisi vaikka olisi kolmossyöttäjäkin. No vitsi, vitsi. Ehkä ratkaisu olisi mieluummin se, että kannattaako sitä pistepörssiä nyt niin tuijottaa ja onhan siellä erikseen se maalipörssikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493