Ette pidä siitä mutta jonkun on pakko korjat edellisten virheitä SUOMEN HYVÄKSI ELI TEIDÄN!
https://www.youtube.com/watch?v=k1Atp8_b3DE
Onko tarpeeksi selvästi tuossa purra sanonut? ellette ymmärrä voi voi. Persut pelastaa suomen.
Persut korjaa edellisen hallituksen virheitä
11
182
Vastaukset 11
- Anonyymi
Persuilla ei ole kykyä mihinkään.
- Anonyymi
Aina enemmän kuin kepulaisilla eunukeilla.
- Anonyymi
Näin on, maahanmuutossakin tulee ihan ennätyslukemat.
- Anonyymi
Pellejä täynnä koko porukka, eivät edes kunnioita itsenäisyyspäivää vaan lähtevät äärioikeiston marssille.
Säälittäviä populisteja. Kas kun eivät marssi Mäntsälään kapinoimaan, tai varmaan menisivätkin, mutta eivät tunne historiaa. - Anonyymi
Persut korottaa eurolla polttoaineenh hintoja neljä vuotta ennen kuin olisi pakko.
- Anonyymi
Perussuomalaiset korjaa AINA muiden virheet muistakaa tämä!
- Anonyymi
Mahdotonta. Vaatisi aivot.
- Anonyymi
Juuri näin korjaavat mutta eipä lukkoon lyötyjä päätöksiä niin vain peruta ja samat päättäjät oppositiopss anyt huutavat purralle kun itse olivat päättämässä hulluuksia. Ettkö osaa katsoa edellisiä päätöksiä? siellä ne on esillä. Persut on paras puolue noista mitä on.
- Anonyymi
Maahanmuutosssa tulee tänä vuonna ennätys.
- Anonyymi
Persut on turhakkeita.
- Anonyymi
Oletko viime aikoina ihmetellyt noita perussuomalaisia äänestäneitä vähävaraisia, jotka nyt syvästi katuvat äänestyskäyttäytymistään. Läheisesi voi olla sellainen. Naapurisi saattaa olla sellainen. Oma puolisosi saattaa olla sellainen. Tai siskonmies. Jostakin syystä nämä kuitenkin jatkuvasti toistavat noita perussuomalaisia mantroja ja syyttävät muita tekemistään virheistä ja virhearvioinneista. Nyt heitä on ruvennut hävettämään omat puheensa eivätkä he halua myöntää julkisesti kuinka pahasti heidän harkintakykynsä oli pettänyt äänestyskopissa viime vaaleissa. Kun asiasta heidän kanssa keskustelee, ryhtyvät he vihaisena lausumaan näitä mantrojaan. Oletko miettinyt, kuinka heitä voisi auttaa. Kuinka näitä onnettomia voisi auttaa ja ohjata heidät takaisin ihmisarvoiseen elämään. Kuinka heidän muihin ihmisiin osoittaman vihansa voisi laannuttaa. Kuinka pedon heidän sisimmässään voitaisiin kesyttää. Vastuu tästä on sinun, minun, meidän kaikkien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560