Taas oli ilmoitus, että yksi pienyrittäjä kustantanut 50 kahvia ja pullaa teboilille ihmisille, jotka tekevät jouluostokset pääosin Kiuruvedellä. Ei oo kauaa, kun pullakahvit tarjottiin aurakuskeille sekä tebskalla, että osiksella. Näin homma toimii!
Vastaukset 11
- Anonyymi
Missä oli ilmoitus?
Pitäisi nähdä, että osaisi ottaa kantaa. - Anonyymi
"Hyvä kiertää Kiuruvedellä
Nyt on maailman helpoin tapa ansaita pullakahvit!🤩🤩
Tarjoan 50 ensimmäiselle henkilölle pullakahvit , ketkä ilmoittavat tehneensä pääosin jouluostoksensa Kiuruvedellä. Budjetilla ei ole väliä ja todistuksena toiminnasta toimii puhdas omatunto ostoksista, jotka ovat tukeneet paikallista yritystoimintaa.
Aromikkaan kahvin ja maukkaan pullan saa käydä nauttimassa Kiuruveden Teboililla eli M Huuskonen Ky . Kassalla maininta , että kuuluu siihen porukkaan, joka ostaa Kiuruvedeltä. 😀
Tämä on jatkoa auraus-ja lumihenkilöiden muistamisesta pullakahveilla ja tarkoituksena on laittaa hyvä kiertämään ja kunnioittaa pienen paikkakunnan yrittäjiä.
Tempaus on myös minun henkilökohtaisen yritystoiminnan joulukortti ja joulumuistaminen.🥰 "
Laitetaan Hyvä Kiertämään Kiuruvedellä!🤩
Tätä saa jakaa!
#hyväkiertämään
#kiuruvesi
#tuepienyrittajaa- Anonyymi
Missä tuollainen teksti oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuollainen teksti oli?
Ainakin somessa on useampi jakanut tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin somessa on useampi jakanut tätä
Mistä se on someen poimittu?
Jonkun omasta päästä?
Ja missä mielessä?
- Anonyymi
Kuka vielä käy Putinin asemalla?
- Anonyymi
Todella moni, kaupungin johtajasta lähtien. Tosin kyseessä kiuruvetisen yrittäjän asema.
- Anonyymi
Palkan saavat lumimiehet työstään. Liekö satasen tunti urakoitsijoilla liksat? Turha siinä kahvia tarjota. Eivät tee tappiokseen. Valinneet ammattinsa.
Vai pitääkö seuraavan myräkän ja sähkökatkon jälkeen tarjota tolppa ukoille? Influenssakauden jälkeen hoitsuille, jäätikkökelien jälkeen lekureille jne. Ollaanko tasapuolisia?
Palkat juoksee työntekijöille, vuorolisät, urakat, kiitoskin riittänee. - Anonyymi
Ostan paikkakunnalta heti kun tarjonta ja palvelu paranee. Hinnoissakin löytyy korjattavaa.
- Anonyymi
Kuka hölmö käy r yssän huoltsikslla
- Anonyymi
Minä ja moni muu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.732328Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361912- 1001201
- 47965
- 91892
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,146692- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598